Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 27 oktober.

De Gehangene met begeleidingskaart De Toren.

Eens even rust nemen en de dingen overzien, om daarna in actie te komen en de dingen structureel te veranderingen zoals ik ze hebben wil.

symbolon:

DE SCHULD
Je bent in gevecht met jezelf en wordt vandaag bijna verpulverd tussen schuld en onschuld. Het is je opdracht te accepteren dat je beland bent in een onbedoelde daad. Besef dat vandaag het moment is aangebroken om in beweging te komen en voor jezelf en de ander alles in de juiste orde te herstellen.

fijne zondag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

#811
Goedemorgen,

Weekkaart: Koning van Zwaarden, Sociaal betrokken, praten, dingen ten goede veranderen.

Kaartjes voor 28 oktober.

Koningin van Munten met begeleidingskaart Munten 8.

Koningin van Munten weet ik nooit te beschrijven. Munten 8. Mijn vooruitgang kunnen zien is de kracht van een proces.

symbolon:

GEVANGENSCHAP
Vandaag worden je ogen geopend dat je moet accepteren dat je niet kunt kiezen tussen verantwoordelijkheid en vrijheid. Het is het Aardse begrip van `vadertje tijd` dat je laat inzien dat het slechts een kwestie van tijd is! Vandaag worden kracht en de praktische kanten van het leven van je gevraagd. Luister naar je wijsheid.

fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Mijn kaartjes voor 29 oktober.

Kelken 9 met begeleidingskaart Koning van Staven.

Voorspoed en wensen die uit gaan komen, wanneer ik gericht en geconcentreerd te werk ga.

symbolon:

DE ZORGELOZE
Je bent in een situatie beland die vandaag een aanpak van je eist, welke anders is als je gewend bent. Ben je bang de waarheid uit te spreken? Deze onderdrukking van jezelf zal vandaag niet langer onopmerkzaam blijven! Handel apart en spontaan. Het zijn de onverwachte situaties die je verder op weg helpen.

fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 30 oktober.

Het Oordeel met begeleidingskaart De Ster.

Loslaten om verder te kunnen gaan. Een nieuwe kans krijgen om te veranderen wat ik wil. Het begin van een nieuwe cyclus.

symbolon:

DE MEESTER
Vandaag beland je in een situatie, die je helpt om in je eigen volwassenheid en rijpheid te stappen. Durf hier daadwerkelijk ook op te vertrouwen! Angst is een slechte raadgever, evenals doemdenkerij en zwaar op de hand zijn. Ga dus vandaag een probleem niet uit de weg, maar zie deze met open ogen, eerlijk tegemoet.

fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 31 oktober...

Munten 2 met begeleidingskaart Kelken 2.

Mijn leven weer in balans brengen. Nieuwe diepten in een relatie ontdekken. Onvoorwaardelijk liefhebben.

symbolon:

ZORG
Er wordt nadrukkelijk van je verwacht om vandaag jezelf nu eindelijk eens de aandacht te geven die je verdient! Je hebt lang genoeg voor anderen gezorgd. Schenk nu liefde aan jezelf en maak het jezelf vandaag eens goed naar de zin. Hierbij gaat het om je fysieke verzorging en aandacht en je emotionele welzijn.

fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

#815

Pfff nog niet helemaal wakker. Kaartjes verkeerd gezet. Heb ze nu bij Lenormand gezet ::) ::)

Goedemorgen,

Kaartjes voor 31 oktober.

zon-beer-kist=hond /mc=slang
zeis-muizen-boek
sleutel-kind
zeis

floeper hart.

nu eerst werken, straks kijken.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

De pias met de hoge hoed, daarnaast de kaart van bekers 2. Wat mij opvalt is de golfbeweging bij beide kaarten op de achtergrond. Bij de pentakels 2 kaart zijn ze hoger en onstuimiger dan bij de bekers 2 kaarten. toch zitten daar in het landschap dezelfde golfbeweging. Natuurlijk ook verandering van element, water (pent.2) naar aarde (bekers2) maar als je naar de kaarten kijkt pentakels 2 is een aarde kaart, en bekers 2 een water kaart. Wel 2 elementen die duidelijk met elkaar in verbinding zijn. De hoge hoed van de pias, veranderd op de bekers 2 kaart in een mooie rode leeuw, moedig teken (vuur) die de beide geliefde onder zijn vleugels zou willen nemen. En de 2 geliefde doen een poging een toost uit te brengen naar elkanders geluk. De 1e liefkozende aanrakingen zijn zichtbaar.  Maar toch, naast hen staat een pias van zijn ene voet op zijn ander voet te hippen. Hij verteld een ander verhaal. het verhaal van de hele hoge golven, waar al meerdere huwelijksbootjes ten onder zijn gegaan. En je wil niet luisteren naar de pias.....maar toch..... de onzekerheid, de angst. Het is nog te vroeg om zijn stem te smoren lief, de 1e liefkozende aanrakingen zijn er, maar de zekerheid moet nog groeien. Komt wel, stapje voor stapje en zo steeds verder.

Heleen.

Lief

Dank Heleen voor de mooie duiding.

Ik zit inderdaad in deze fase. Maakt mij onzeker, maar het is niet andersn. Kijken of ik mijzelf hier doorheen kan trekken, of dat ik ten onder ga in de golven van de Pias....

Maandkaart: Koning van Staven. Gericht, geconcentreerd aan het werk gaan met een doel voor ogen.

Floeper De Zon

De Zon zegt je: "Ik geniet van het leven, ik straal en dat is mij aan te zien."

Kaartjes voor 1 november.

Munten 8 met begeleidingskaart Munten 4.

Ieder stapje dat ik voorwaarts maak is winst. Mij niet laten weerhouden door onzekerheid en angst.

symbolon:

DE ONWETENDE DWAAS
Er komt vandaag een opdracht op je pad waar je aardig wat moed voor nodig hebt. Laat strijd en competentie met jezelf of eventueel betrokken anderen achterwege. Werk vandaag aan vertrouwen vanuit overgave, zodat nieuwe energie en verfrissende input kunnen stromen. Leer meer te vertrouwen op je innerlijke stem en intuïtie.

fijne dag allemaal, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 2 november.

Kelken 7 met begeleidingskaart Aas van Zwaarden.

Kaart van verwarring. Kijken welke kant het op moet. In staat zijn om over mijn problemen heen te komen en er krachtig uit te komen.

symbolon:

DE GOUDEN KOOI

Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

Volgende kaartjes komen vanuit Rome. Zo op weg naar het vliegveld....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartje voor 3 november vanuit een zonnig Rome.

Zwaarden 6 met begeleidingskaart Kelken 3.

Het was moeilijk maar goed om even weg te gaan. Ik kan emoties loslaten en de stress van mijn schouders laten glijden.
Mij focussen op het positieve en blij zijn met wat er nu is.


DE LAST

Er wordt het nodige van je gevraagd vandaag. Dit is niet gering. Al een tijdje loop je tegen moeilijkheden aan. Diep in je is er een verlangen ontstaan om je rug te rechten. Je bent er klaar voor! Vandaag is het de diepe wens van je Ziel om je keuzes en verantwoordelijkheid alleen te nemen.
Dit is slechts een korte uitleg voor één dag. Je kunt ook een driekaart legging doen waarbij je op bijzondere wijze antwoorden krijgt op belangrijke levensvragen. De uitleg daarbij is zeer uitgebreid.

Groetjes vanuit een zonnig Rome :D

Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Nog even mijn kaartjes van vandaag.....

Zwaarden 8 met begeleidingskaart munten 2.

Beseffen dat ik mijzelf gevangen hou. Ik ga me van mijn angsten ontdoen en de boel weer in balans brengen.

Fijne avond nog.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Kaarten 5 nov.

Staven 4 begeleiding kelken 10.

Aparte combi.

Gr. Lief
Look for the answer inside your question...

Vlinder



Zwaarden 8 met begeleidingskaart munten 2.

Beseffen dat ik mijzelf gevangen hou. Ik ga me van mijn angsten ontdoen en de boel weer in balans brengen.


Staven 4 begeleiding kelken 10

hee Lief het lijkt je goed te lukken, met de kaarten van vandaag ga je genieten van het leven....

:-* Vlinder

Sweetie

Liefje,

Zwaarden 8 met begeleidingskaart munten 2.

Je zat gevangen in het net .. deze deden pijn je hebt het doorleeft en moet ballanseren , breng het in evenwicht ..

Staven 4 - bekers 10

Je mag best wat genieten de staven 4 is een hele mooie kaart en de 10 van de kelken zeg dat je werk moet maken van bepaalde dingen binnen de familie

Suus

Lief

Dank Vlinder en Suus :-*

Daar ga ik dan maar eens mee aan de slag.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...