Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 5 oktober. Hmm, aparte combinatie...

Staven 6 met begeleidingskaart Munten 5.

Gevoel hebben overwinnaar te zijn. Een situatie overzien en dan loslaten. Weten dat je het in de toekomst anders moet doen.

Symbolon:

DE MARIONET
Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 6 oktober.

Kelken 7 met begeleidingskaart Schildknaap van Zwaarden.

In verwarring verkeren. Wisselende emoties en niet weten wat de verdere ontwikkelingen zijn. Ik kan de begeleidingskaart niet plaatsen :-\

symbolon:

DE SPIRITUELE TUIN
Je bent beland in een spannende situatie en je doet er vandaag goed aan je bewust te zijn, dat als je dit goed aanpakt, je droom werkelijkheid wordt. Je staat op het punt iets te ondernemen uit je veilig opgebouwde omgeving. Besef vandaag dat je voldoende basis hebt opgebouwd een stap verder te gaan.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 7 oktober.

De Zon met begeleidingskaart Ridder van Munten.

Het verleden achter mij kunnen laten en kunnen genieten. De kunst van geduld leren.

symbolon:

DE BOODSCHAPPER
Er wordt van je verwacht dat je vandaag in beweging komt om zelfonderzoek te doen. Je staat er niet alleen voor. De juiste personen komen op je pad als je om hulp vraagt. Openheid gaat je mooie geschenken bieden. Kijk je leven luchtiger tegemoet, als zwaarmoedigheid en depressiviteit je in de greep proberen te houden.

groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Weekkaart:

Zwaarden 9 met begeleidingskaart Staven 4.

Een periode van verandering en zuivering van negatieve gedachten.Er is een fundering gelegd.
Vrij om te zijn wie ik bent, vrij om te doen wat je nodig hebt en vrij om je te verbinden met degene waar je van houdt.

groetjes, Lief  :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

dag lief

Zwaarden 9 en staven 4
Je twijfels en zorgen zijn voor jouw belangrijk geweest, ze laten je zien en de overtuiging rijpen dat het soms nodig is diep te gaan, hierdoor kun je weloverwogen tot de keuze komen  jezelf te verbinden met wat belangrijk voor je is...

innerlijke strijd die wat op kan leveren....
Liefs Vlinder

Lief

Dank Vlinder,

Soms moet je inderdaad diep gaan om te zien wat er werkelijk is en dat je ervoor wilt vechten. Wat zit een mens toch raar in elkaar soms.....

Mijn kaartjes voor 8 oktober.

Staven 7 met begeleidingskaart Staven 6.

Stoppen met strijden, maar mij mee laten voeren door de stroom. Een positief zelfbeeld hebben en vertrouwen. Dat ben ik waard.....

symbolon:

HET EGO
Vandaag openen zich nieuwe mogelijkheden die je graag vertellen je dat de weg voor je open ligt om de scepter over je leven op te pakken. Geef zelfexpressie en eigen identiteit nieuwe ruimte en vorm. Pak de mogelijkheden aan en kom tot besef wat je werkelijk waard bent. Zet jezelf in de spotlights vandaag!

Fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 9 oktober.

Kelken 9 met begeleidingskaart Staven 10.

Voorspoed. Het leren waarderen van dingen die allang in mijn leven zijn. De dingen niet moeilijker/zwaarder maken dan ze zijn....

symbolon:

DE ONT-BINDING
Neem vandaag de ruimte in die je nodig hebt! Je oude bescherming toont barsten omdat je op Zielsniveau uit je voegen groeit. Het oude past niet meer bij je! Neem hier vandaag afscheid van. De ruimte is te klein geworden. Laat de rebel in jezelf ontluiken en kom op wat goed voor jou is!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 10 oktober....

Zwaarden 6 met begeleidingskaart 7 van Kelken.

Er komt een einde aan een moeilijke situatie. De stress zal van mijn schouders vallen en ik zal mij beter gaan voelen.
Uit de verwarring stappen, opstaan en mijn eigen richting kiezen.

Floeper De Maan.

Door iets in het licht te brengen kan er niet meer om de waarheid heen gedraaid worden.

Symbolon:

MOIRA
Een innerlijke strijd houdt je bezig! Je worstelt met een beslissing en vandaag krijg je de gelegenheid uit twee opties te kiezen. Soms moet je leren omgaan met het lot. Hierin is de keuze altijd vrij om te kiezen voor verbittering of honingzoet. Volg vandaag je waarheid en laat je leiden door sereniteit en liefde.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 11 oktober.

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Aas van Munten.

Ik ga er straks naar kijken. Nu eerst naar een regressiesessie.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 12 oktober.

Zwaarden 5 met begeleidingskaart Munten 3.

Het ervaren van stress, maar de nare periode kan wel positief afgesloten worden. Bezig zijn met het leggen van en stevige fundering. Mijzelf eindelijk durven geven....

symbolon:

HET EGO
Vandaag openen zich nieuwe mogelijkheden die je graag vertellen je dat de weg voor je open ligt om de scepter over je leven op te pakken. Geef zelfexpressie en eigen identiteit nieuwe ruimte en vorm. Pak de mogelijkheden aan en kom tot besef wat je werkelijk waard bent. Zet jezelf in de spotlights vandaag!

groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 13 oktober....

Munten 2 met begeleidingskaart Gerechtigheid.

Dingen in balans brengen om van daaruit stappen vooruit te maken. Kijken naar mijn aandeel in een situatie en deze verbeteren voor de toekomst.

symbolon:

DE BELEMMERING
Het is goed om tot inzicht te komen en je kostbare energie vandaag niet langer te verspillen aan dat waar je geen invloed op hebt! Je besteed te veel aandacht aan een situatie waar geen beweging in te krijgen is. Geef op! Je zult moeten accepteren dat je een gevecht voert tegen de wil van het lot.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 14 oktober.

De Duivel met begeleidingskaart De Ster.

Leren mijn grenzen te zetten, positief denken en kleine stappen vooruit maken. Een nieuw begin. Emoties loslaten zodat ik een nieuwe stap kan zetten naar de toekomst.

symbolon:

DE GOUDEN JONKVROUW
Geef vandaag aandacht aan jezelf om te bouwen aan je persoonlijke ontwikkeling. Onderzoek wie je bewondert en een prachtig voorbeeld voor je is! Deze persoon laat namelijk zien wat voor moois in je schuilt. Sluit vandaag je ogen niet langer voor het mooie deel in jezelf dat je ontkent en stel je niet langer ondergeschikt op.

fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 15 oktober....

Ridder van Munten met begeleidingskaart Staven 9.

Met rust dingen overzien en daar dan rationeel naar handelen. Het heeft geen zin om bitter te blijven. Het doet pijn, maar ik zal sterker eruit komen.

Symbolon:

HET AFSCHEID
Vandaag word je geconfronteerd met tegenstellingen in jezelf. Je doet er goed aan deze met open vizier tegemoet te treden. Er zijn namelijk vernieuwingen op je pad gekomen. Vernieuwingen waar je angstig tegenop kijkt. Het is je ziel die je vandaag vertelt afscheid te nemen van de zekerheden die je voor jezelf hebt opgebouwd.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 16 oktober....

Staven 10 met begeleidingskaart Koning van munten, floeper Zwaarden 8.

Het mijzelf moeilijker maken dan het is. Ik ben een vechter en zal volhouden.
Floeper, ik mag de angst voelen, maar ik moet me niet laten weerhouden om te zijn wie ik ben. Het plaatje in mijn hoofd is erger dan het is....

symbolon:

DE BIECHT
Vandaag breekt de tijd aan open kaart te spelen. Er is een thema waar je in verstrikt bent geraakt en wat je of een ander op te biechten hebt. Het allereerste belangrijke is dat je jezelf er bewust van bent dat je zelf verantwoordelijk bent voor deze situatie! Gebruik vandaag je wijsheid en genereer bekentenis.

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi Lieve Lief,

Staven 10 laat je zien dat je zien dat je wat tijd en ruimte voor jezelf zou kunnen maken om tot rust te komen. Je blijft maar doorgaan en geeft niet duidelijk je grenzen aan. Zorgen drukken op je schouders en je blijft maar ja en amen zeggen. Staven 10 geeft aan dat dit ook anders kan.. Stop en maak wat tijd voor jezelf vrij, ga iets doen waar jij blij van word en wat je rust geeft. Koning van Munten helpt je inzichten te verkrijgen. Het is een harde werker en voelt liefde voor zijn medemensen. Vraag jezelf eens af, welke zekerheden heb je nodig in het leven. Je floepert, Zwaarden 8 Geeft aan dat je je voelt alsof je vast zit. Maar je kan jezelf bevrijden. Er is een uitweg, ook al zal deze moeilijk zijn. Mogelijkheden worden beperkt doordat je hier zelf voor kiest. Ook geeft de kaart aan de je misschien eens hulp zou kunnen zoeken. De verlossing is nabij, al zie je dat nu misschien nog niet..

Knuffel..

Liefs Thea  :-*