mijn week- en dagkaartjes

Gestart door kreeft, januari 02, 2014, 08:54:01 AM

Mazzelles

Dat maakt het voor jou dan wel duidelijk ;-)

kreeft

hoh, ja Mazzel er komen steeds nieuwe mensen en dingen op je pad,
dus een beetje de juiste richting zoeken  :)
hetgeen niet echt bij je past, verdwijnt ook weer uit je leven

genieten van deze zonnige zondag  :D

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
bekers 2

Harmonie. Emotioneel evenwicht, Liefdevol samenzijn, Aantrekkingskracht van tegenpolen
Kernwoorden: persoonlijke relaties, verliefdheid, hartstocht, ontmoeting.

Bekers Twee staat voor een sympathieke, liefdevolle ontmoeting. Ook kan deze kaart staan voor spontane tegemoetkomendheid.

kaartje voor vandaag,
staven 5
Staven Vijf is de kaart van de uitdaging, de krachtmeting of de sportieve wedstrijd. Het is geen destructieve kaart, ze doet een beroep op al ons kunnen. Meestal zit er wel een speels kantje aan, soms is er met deze kaart een beetje geharrewar, een beetje gedoe.

grtj

dameblanche

deze week ga je je emotiekantje onder de loupe nemen, voel je innerlijke strijd??
waar heeft die strijd [nog] mee te maken?

kreeft

goeiemorgen,

kelken koning

Kernwoorden: goede raad, grootmoedig, minnaar, invloed, helper, rijp.

Deze koning wijst je er op dat je te vaak verkeerde partners zoekt en dat je het over een heel andere boeg moet gaan gooien. Bepaal waar je grenzen liggen en wat je wel en niet oké vindt. Zoek geluk niet langer buit jezelf in een partner maar in jezelf. Pas dan zul je de juiste tegenkomen.

@marianne, dat zal het zijn, kijken wat ik echt zoek, en dat onder de loupe nemen,

grtj en fijne dag  :)

Sweetie

Kreeftje

Zeggen wat je te zeggen hebt , neem het hart op de tong en verberg geen gevoelens vandaag ..

Suus  :-*

dameblanche

de kelken koning heeft moeite om zijn emoties te kunnen tonen!

kreeft

@suus, ja ga zeggen wat ik te zeggen heb, ga oefenen in de spiegel,  ;D kan tegen mezelf babbelen, hahaha

@marianne, ik denk eerder dat dat ik moeite heb om mijn gevoelens momenteel te plaatsen, niet om ze te tonen, heb alle (oude) heren uit mn leven in wacht modus gezet  ;D

dus voor mezelf even time out  ;)

:-*

kreeft

goeiemorgen,

kelken 6

Het beste ervan maken met de positieve aspecten uit het verleden;
Mooie herinneringen
Kernwoorden: definitief, nostalgie, onschuldig, verleden, herinnering.

Bekers Zes leidt naar ons verleden, ze geeft aan dat er in onze herinnering dingen bovenkomen waar we dromerig romantisch of nostalgisch op terugkijken.

grtj

dameblanche

toch zegt de bekers 6 dat een oude vriend ineens voorbij kan schieten en hulp komt aanbieden.

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 8

Probleem om je te bevrijden uit een moeilijke situatie of beperkende omstandigheden,
De situatie eerlijk onder ogen durven te zien
de mogelijkheden niet zien

@marianne, ik zal wel zien wat er komt

grtj

Mazzelles

Door wat Marianne zegt kom ik tot het volgende:
Je mag ook zelf creëren (wat juist de bedoeling is denk ik). Dus niet zien (wat er op je pad komt) en dan pas geloven, maar geloof en dan zal je het zien. Hiermee bedoel ik: een mogelijkheid is dat je zelf contact kan opnemen met een oude vriend ;-)

kreeft

goeiemorgen,

floepte eruit,
aas van staven,
een nieuwe kans in iets

kelken koningin,
Je bent zelfbewust en gepassioneerd, vol van energie, maar ook op je vrijheid gesteld
Kernwoorden: vreugde, wijsheid, minnares, liefdevol, succes, geluk.

Bekers Koningin vertegenwoordigt de vrouwelijke kant van het element water en staat voor fijngevoeligheid, inlevingsvermogen, mediamieke gaven en offervaardigheid. Zij is het symbool van helpende en genezende krachten.

@ja, Mazzel je kunt gelijk hebben  :)

grtj en fijne dag  :)

kreeft

goeiemorgen,

floepte er uit,
staven 4
Tevreden met het eerlijk verdiende succes, plannen die zullen slagen,
Gevoel van veiligheid, tevredenheid en geborgenheid

kaartje bij genomen,
bekers 10
Geluk, tevredenheid, harmonie, Met de juiste mensen samen zijn, een droom of wens die uitkomt,

ben blij met deze kaarten, hoop doet leven  :D

grtj en fijn weekend iedereeen  :-*

Mazzelles

Tis jou gegund Kreeft :-)
Geniet van het weekeinde!