dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

Lief

Misschien moet je niet teveel willen beseffen of iets sturen. Misschien moet iets maar komen zoals het komt. Ben van de controle en sturing denk ik. En ik kan nog zo graag iets willen, wanneer een 2e persoon niet meewerkt als het on relatie gaat kun je sturen wat je wilt toch?

Misschien moet ik maar de dwaas zijn en onbezorgder leven, meer genieten....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

heleen

Citaat van: Lief op januari 21, 2014, 17:24:12 PM
En ik kan nog zo graag iets willen, wanneer een 2e persoon niet meewerkt als het on relatie gaat kun je sturen wat je wilt toch?

Hoogstwaarschijnlijk blijf je dan alleen rondjes draaien.

Citaat van: Lief op januari 21, 2014, 17:24:12 PM
Misschien moet ik maar de dwaas zijn en onbezorgder leven, meer genieten....

De dwaas is zo gek nog niet.

liefs
Heleen.

Lief

Hoihoi,

Ik hou niet van rondjes draaien. Daar was ik vroeger op de kermis ook al niet goed in. Werd daar groen en geel van.

Kaartjes voor de 22e.

Het Oordeel met begeleidingskaart Koningin van Munten.

Straks eens naar kijken....

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 23 januari.

Kelken 5 met begeleidingskaart Staven 5.

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Dag Lief... Hoe gaat het met je?
Ben je ergens verdrietig over... of zie je het gewoon wat somber.. laat het kind in jezelf toe en laat toe dat je ook van dingen genieten kan.
:-* Gr Vlinder

heleen

dag lief.

2 keer het getal 5. het getal 5 staat ook voor huwelijk, en op bekers 5 zijn er 3 bekers omgevallen. 3 staat voor het mannelijke, 2 voor het vrouwelijk. Het klinkt rot, maar je man is toch bij jouw van zijn voetstuk afgevallen. Hij is omgevallen. Keer  je daarom naar jezelf toe Lief. Ben lief voor Lief. Dat verdien je. Uiteindelijk kun je dan verder komen naar staven 5, de kaart van het vuur. Hier steken er 3 staven weer frivool in de lucht. Ik zeg  niet dat je huwelijk dan gered is, maar in ieder geval staat het getal 3 dan weer overeind.

liefs
Heleen.

Lief

Dank je Vlinder en Heleen,

Inderdaad wat verdrietig, maar wel enorm genoten vandaag. Weekje weg doet me goed, al mis ik thuis wel.

Ja, inderdaad van voetstuk gevallen, maar ook begrip voor de situatie waar we nu inzitten. Meest gesproken woorden zijn kan het niet terugdraaien. Hoeft ook niet, als er maar van geleerd wordt.

Ik ben zeker lief voor Lief. Doe fijne dingen en pak mijn rust, geniet.

Nu maar eens duidelijk horen wat hij voor mij voelt. Moet het maar eens uitspreken al communiceert hij moeilijk.
Ik mag best wel eens horen dat ik er toe doe....

Dank dames  :-* :-*

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 24 januari.

Schildknaap van Zwaarden met begeleidingskaart Zwaarden 9.

De Schildknaap heeft Heleen al uitgelegd. Ik begrijp de Zwaarden 9 er niet bij. Dat is niet zoals ik me voel....

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

zwaarden 9 het ontwaken is begonnen.

heleen.

Lief

Voor hem dan???

Ik ben al poosje wakker ;D ;D
Look for the answer inside your question...

heleen

ja wat wil je met een haan die om 4 uur begint te kraaien. De ezel balkt vast wat later ;D

Heleen.

Lief

Hahahaha ja en stoot zich ook nog 2 maal aan dezelfde steen. Whoehahaha... ;D ;D
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 25 januari....

Zwaarden ridder met begeleidingskaart staven 9.

Razen en mij ergens van bevrijden. De staaf neerzetten en loslaten zodat ik verder kan.

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

een bepaalde koppigheid willen behouden bij conflikten.

Lief

Ahh, dat past mij wel.....helaas soms.....

Thxx Marianne :-* :-*
Look for the answer inside your question...