mariannes dagkaartje[s]

Gestart door dameblanche, januari 01, 2013, 18:46:46 PM

heleen


Vlinder

na alle  emotie,s en werk weer in je igen kracht komen,
Je weer sterk gaan voelen

Sweetie

Mary anne,

Je houdt er toch wel een goed gevoel aan over , je staat nu wel boven hen

Suus

Eveningstar

Hallo Marianne,

ik vraag me af... (reactie op Heleen) welke leeuw is getemd? Ik ervaar nog veel beweging, wel ergens een bepaald voldaan gevoel, terwijl het nog niet volledig is afgewerkt of voldaan is.

Kracht... je kracht sturen in een bepaalde richting en in je kracht staan en blijven.
Soms hoor ik bij je, Marianne, een innerlijk gebrul (de leeuw brult). Wordt deze ook geuit? En hoe wordt die dan geuit? Wordt dit gebrul geuit, al in je kracht staande?

Liefs,
Eveningstar

Mimi88

Liefste schat,

Oh wat heb je een tijd zitten piekeren, malen en je flink machteloos ten opzichte van die buurvrouw gevoeld.. eindelijk mag je verhuizen, maar dat gaat niet geheel zonder angst. Echter voel je je wel krachtig, (inkoppertje ;) ) en ga je de stap definitief zetten. Je krijgt zelfvertrouwen, go for it. Let je goed op dat je eventuele angsten zoals, 'oh stel dat het mis gaat' in je vorige woning laat?

XXX

dameblanche

ja, de kracht toch willen blijven behouden kunnen, poeh wat een hoop werkwoorden achter elkaar, maar het is ook werken geblazen hoor.
ergens zie ik het wel als een soort van overwinning, ik ben er min of meer op vooruit  gegaan, ik kom eindelijk onder te wonen,  en sta hier dan ook 100% achter mijn beslissing, maar was het zo dat ik ten gevolgen van het kwaad bloed van mijn buurvrouw naar ergens boven in een hoek te moeten verhuizen, had ik haar er steeds de schuld van willen geven, OMDAT IK DAN NIET 100% ACHTER DIE BESLISSING STOND,

maar idd miem, een gepieker en gedraait om zo naast elkaar te moetne leven, mij niet gezien, ik ben op een gegeven moment wel vergevingsgezind hoor, maar mijn buurvrouw denkt daar anders overn ,het is haar manier van onvrede uiten en daar voel ik me machteloos tegenover...

bah het heeft me al dik 5 kilo weggevreten..het moet niet zo door blijven gaan :-\

heleen

al is de leeuw getemd Marianne, je durft hem nog steeds niet te vertrouwen. Toch heb je de kracht om de leeuw onder controle te houden, blijf daar in geloven. Anders blijft hij kilo's wegvreten.

Heleen.

Salsafret

Masker af en openlijk superblij zijn met je nieuwe stulp.

dameblanche

ja, ikkannie wachten....
23 januari krijg ik de sleutel...

vandaag alweer de kaart kracht......

Salsafret

Heb je genoeg hulp voor je verhuizing? Of heb je nog "kracht" nodig;-)

dameblanche

#55
Citaat van: Eveningstar op januari 10, 2013, 13:08:45 PM
ik vraag me af... (reactie op Heleen) welke leeuw is getemd? Ik ervaar nog veel beweging, wel ergens een bepaald voldaan gevoel, terwijl het nog niet volledig is afgewerkt of voldaan is.

Kracht... je kracht sturen in een bepaalde richting en in je kracht staan en blijven. Soms hoor ik bij je, Marianne, een innerlijk gebrul (de leeuw brult). Wordt deze ook geuit? En hoe wordt die dan geuit? Wordt dit gebrul geuit, al in je kracht staande?

ik kom hier nog eens bij je terug eve, want dit is beslist blijven hangen, mede dat ik de kaart kracht nog maals getrokken heb en vandaag de kaart schildknaap van zwaarden
nee het gebrul wordt zeker niet geuit al in mijn kracht staande....
het is hier ook meer in mijn kracht kunnen blijven staan, er gaat tegenwoordig heel veel energie verloren aan de onrust in de wereld en ook de onrust in de mensen en de onrust TUSSEN de mensen..
er is vandaag de dag een groot transformatie proces gaande, en iedereen heeft daar mee te maken.
maar ik VOEL daarom te veel, en dan gaat er kracht verloren....

vannacht daarom gelukkig 3 dromen hierover gehad, duidelijke adviezen van de kosmaos waarin het erop neer komt dat ik stop met zogenaamd lesgeven en me alleen nog maar moet gaan richten op mensen die er echt om vragen...

dameblanche

Citaat van: Salsafret op januari 12, 2013, 19:02:16 PM
Heb je genoeg hulp voor je verhuizing? Of heb je nog "kracht" nodig;-)
ja salsa, ik hoop dat ik op die mensen kan en mag rekenen.............

Mimi88

Ja het is nu marianne time. Maar ook denk ik weer dat je door alle traumatische pesterijen je heel erg alert bent. De schildknaap staat al klaar om iemands kop eraf te hallen, hij lijkt argwanend om zich heen. Focus je op je eigen innerlijke persoon, schakel de gedachten hierin uit en haal goed adem.. Makkelijk gezegd he?

Xxxx

dameblanche

het is en blijft moeilijk allemaal.
er is nu vanalles en nog wat aan de hand, de wereld is immers in een groot transformatieproces belandt.
iedereen vervolgt zijn eigen pad, ik sta erbij en kijk ernaar....
ik probeer er boven te staan, ofwel geen deel aan te nemen, maar toch wordt men meegesleurt, de kracht is dan nodig om voormezelf op de plaats te kunnen blijven...
dit alles gaat pas op de plek komen als we al vollop in de lente zijn.... :-\

dameblanche

vandaag.....kracht.....

heb ik wel ff nodig...ben wederom weer grieperig... :-[