mariannes dagkaartje[s]

Gestart door dameblanche, januari 01, 2013, 18:46:46 PM

Sweetie

Hoi Mary anne ,
ergens kijk ik altijd naar de kaart die achter het rad staat .. er staat geen kaart en nu moet ik het zelf zeggen , hij draaid en waar stopt het .. door eraan te draaien breng je eigenlijk al een verandering aan je leven misschien val je op iets terug karma ...

Suus

dameblanche

het rad is vaak ook een moeilijk te duiden kaart, men kan het rad pas verlaten als je levenslessen zijn geleerd..
het is idd een stukje karma oplossen gaan...
moeilijk moeilijk, zeker wanneer vandaag de eropvolgende kaart; gerechtigheid op de kop verschijnt..
een van de 3 hoofddeugen van de grote arcana, naast kracht en gematigdheid.

op mijn hoede zijn.....
dit geld voor mij t.o.v het thuisfront....

tja er ligt een berg sneeuw hiero...

Mimi88

Bah, van mij mag de lente ook z.s.m. komen!!!

Gevoel dat er iets niet helemaal eerlijk gaat, onrecht, zo zijn mensen soms nou eenmaal. Het is niet eerlijk dat er half maart sneeuw ligt  >:( :-[

Dikke knuff :-*

Vlinder

Lieve marianne,
ja het leven geeft vaak veel lessen, wat voor de een een makkie is is voor een ander een terugkerend ergenis, of les, tot we het geleerd hebben.
Pfff, volhouden maar...
:D

Eveningstar

Hoi Marianne,

heb je het idee, dat er nog iets sluimerd en nog niet geheel rechtvaardig is opgelost?
Mijn aandacht wordt naar het appartement en ook wel naar de laatste persoon getrokken... .

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

presies eveningstar, daar heb ik vannacht nog een droom over gehad, ik ben in die droom die persson tegengekomen, heb hem ook vertelt dat zijn gedrag niet door mijn beugel kan, hij verontschuldigde zich op zijn manier, maar het deed me niks, ik bleef er stoicijns onder

Eveningstar

Omdat jij het gevoel hebt, dat de verontschuldigingen niet eerlijk, niet oprecht zijn?

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Mary anne ,
onduidelijkheden , je snapt het niet , er is wat verwarring ontstaan

Suus

dameblanche

juist, ik herken het riedeltje die hij steeds afdraait....

dameblanche

uit mijn hoofd, die vent....bah, dat zijn nu presies dingen die niet meer bij me passen......

de ridder van kelken vandaag...... :P

Mimi88

Ridder van kelken is bij mij vaak iets leuks op liefdesgebied.. bij jou ook Marianne?

dameblanche

dacht ik ook al...mijn hart begon meteen al onregelmatig te kloppen..hihi.... :P

Eveningstar

Hoi Marianne,

d'er hangt een verliefde sfeer in de lucht... waar ben jij verliefd op? En ik zie eerder een hobby of een vrijetijdsbesteding of een droom, die je nastreeft.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hoi Mary anne

ha ha .. emotionele zaken , je buik kriebelt , er moet nog iets rechtgezet worden !

Suus

Angel

Liefdevol dagje, ... voel je de kriebeltjes?  :P