Nieuw hier

Gestart door Boogschutter newby, augustus 19, 2023, 20:27:06 PM

Boogschutter newby

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.
Sinds kort (heel raar) ben ik me uit het niets gaan verdiepen in het spirituele en lenormand kaartlegging en na een heel moeilijke periode. Ik heb dan zelf een set kaarten en boek gekocht en heb er wat mee geoefend maar ik kom er niet altijd uit. Ook heb ik gelezen dat als je voor jezelf legt, je de kaarten kunt beïnvloeden..
Ik zou dan ook willen vragen of iemand een legging voor mij kan doen? ::)
Zit zo in de knoop met mezelf en ja...
Korte schets en vraag (en hopelijk geen oordelen):
Komt mijn huwelijk nog goed of kom ik terug samen met affaire partner?
(Wat overigens veel meer was)

Groetjes en alvast dankje!   :-*

Anja

Beste Boogschutter,

Ik heb zo blanco mogelijk Lenormandkaartjes voor jou gelegd. Wees dus echt niet bang, ik (ver)oordeel je echt niet!!

1. Komt jouw huwelijk nog goed?

a. De huidige situatie:..................De Vissen
b. Voordeel:................................De Dame
c. Nadeel:...................................Het Schip
d. Het resultaat:..........................De Wolken

Beste Boogschutter,
Je huwelijk biedt je een hoop zekerheden (De Vissen/vermeerdering) en op zich voel jij je als een dame behandeld (De Dame). Maar voel jij ook liefde voor je huidige vaste partner? En/of heb je erg veel angst voor het verlies van je, niet in de laatste plaats je materiële/financiële zekerheden? Ik krijg dat gevoel namelijk een beetje.
Heb jij je al eens afgevraagd hoe het zit met de gevoelens van jouw man jegens jou? De Dame geeft mij de indruk dat je daar tot nu toe nog niet zo bij stil hebt gestaan of ben ik mis? Ik "ken" jouw man natuurlijk helemaal niet. Toch, gelet op de Wolken in combinatie met de Vissen, lijkt het mij dat hij nogal eens moeilijk kan communiceren. Kan het zich wel uiten bij jou? Zegt hij dat hij jou niet kwijt wil? Kan zijn maar ik heb hier lichtelijk een andere indruk.
Praat nog eens met elkaar. Met de Wolken als eindresultaat vraag ik mij af of je op deze weg verder moet. Het is en blijft minstens heel ongemakkelijk. Om jouw vraag te beantwoorden: ik denk dat hooguit een licht herstel mogelijk is maar of dat lang stand houdt????? Ik twijfel sterk.


2. Keer jij  terug naar je affaire partner?

a. De huidige situatie:......................De Klaveren
b. Voordeel:....................................De Muizen
c. Nadeel:.......................................Het Schip
d. Het resultaat:..............................De Ring

Ik heb sterk het gevoel dat jouw connectie met je affaire stukken beter is dan de connectie tussen jou en je huidige vaste partner (Klaveren). Ik heb ook het idee dat jij je affaire meer vertrouwt (De Muizen). Zie De Ring, jullie connectie kan zeer moeilijk verbroken worden!! Dus op zich lijkt mij deze band stukken sterker!!
Maar kijk naar het Nadeel! Wat staat jullie in de weg om een volledige binding met elkaar aan te gaan? Is er sprake van een mega groot leeftijdsverschil? Of heeft hij een hele andere culturele of godsdienstige achtergrond? Er is iets anders (Het Schip staat voor zowel het materiële als het eigenaardige), iets wat niet doorsnee is.
Zijn jullie beiden bang dat jouw toekomstige ex het jullie moeiliijk gaat maken en zo ja, waar ben je bang voor?



Sterkte en een zomerse groet van,

ANJA

Boogschutter newby

Dag Anja,

Wauw! Bedankt voor deze mooie lezing.
Zal hem even wat toelichten.

1. Mijn huwelijk:
Je slaat de nagel op de kop. Is er nog liefde? Ja ik wil dat heel graag geloven maar als ik diep eerlijk moet zijn denk ik dat dat zo goed als op is. En het klopt ook, ik zou hier niet weg willen maar inderdaad eerder uit gemak misschien? Huis gebouwd, kindjes, geen gedoe en opvang zoeken,.. die dingen ja. Helemaal opnieuw beginnen en minder naar mijn gevoel (huis gebouwd, een nieuw huis is altijd ja minder).
Ja ik heb wel al nagedacht over hoe mijn man zich moet voelen maar misschien te weinig?
En goh ja in het begin wou hij mij niet kwijt maar er zijn al een paar maanden overheen en ik heb hem in al die tijd niet kunnen geven wat hij wou of nodig had. Of zien dat ik er nog voor wou gaan en daardoor is hij ook veel gaan nadenken en weet hij zelf niet of hij nog wel verder wilt.

De affaire:
Klopt helemaal. Het was helemaal anders dan wat ik ooit heb meegemaakt. Er is een bruusk einde aan gekomen, niet zo zeer omdat we dit beide wilden denk ik maar door omstandigheden.
Het was de bedoeling om samen verder te gaan totdat zijn partner erachter is gekomen en omdat we beide kleine kindjes hebben, tjha. Hij heeft voor ratio en gezin gekozen maar heb en blijf het gevoel hebben dat hij niet met zijn hart gekozen heeft. We hebben elkaar ettelijke maanden niet gezien, toen wel en het gevoel bij hem was ook nog niet weg. Dat zegt me of bevestigd mijn vermoeden, hij kan niet omdat zij in de weg staat. Ze is geen simpele en ik heb zo het gevoel dat hij ergens schrik voor heeft. Hij zegt wel telkens resoluut neen het gezin, maar dan zou je gevoel na al die maanden tevens mij toch weg moeten zijn? Een uitspraak als 'ik heb er vrede mee' staaft enkel maar dat hij schrik heeft voor de kindjes. We hadden concrete plannen dus ja.. ben heel in de war.
Dus het is eerder dat ik bang heb voor haar en ze maakt het hem nu ook al moeilijk denk ik.

Als het resultaat de ring is, wilt dit dan zeggen dat we in de toekomst toch nog terug samen komen? Zoals mijn gevoel ook zegt is het niet over maar kan hij op de 1 of andere manier niet (en ik weet ook niet waarom want ja geen contact). En over welke tijdspanne spreken we dan?

Een algemene vraag; over hoeveel tijd moet je leggingen bekijken? Een grote bv? Of kan je er geen tijd op zetten?

Alvast bedankt voor je moeite om me te helpen! 
Groetjes  :-*

Anja

Beste Boogschutter,

Dank je voor je zeer uitgebreide feedback. Het is mij volkomen duidelijk! Wat jouw huwelijk betreft: als jij en/of je man hier niet uit komen, dan misschien naar relatietherapie? Tenzij je op een gegeven moment echt zeker bent en niet/wel met hem verder wil, hij ook natuurlijk

Die vrouw van jouw affaire-ik ga nu af op Het Schip-heeft hem mogelijk gedreigd met een torenhoge som alimentatie die hij voor zijn kinderen kan gaan betalen als hij zijn gezin vaarwel zegt. Mogelijk kan ze ook de omgangsregeling gaan dwarsbomen, hem van alles gaan verwijten. Ik denk dat hij voor dat laatste in ieder geval heel erg bang is.
Met de Muizen als voordeel, denk ik dat jullie toch wel contact zullen houden maar of dit op een gegeven moment ook tot een vaste verbintenis leidt? Zal hij ooit de keus maken om met jou een relatie aan te gaan? Ik druf dat nu nog niet met zekerheid te zeggen. Wel dat hij met tussenpozen, als jullie contact hebben dus, een grote steun voor jou zal zijn. JE zal er veel aan hebben.


ANJA

Boogschutter newby

Dag Anja,

Ja wat betreft het huwelijk. Misschien moeten we het allebei maar onder ogen zien dat het over is? Misschien moet ik beide mannen maar loslaten.

Affaire: Ik heb ook het gevoel dat hij ergens bang voor is en het niet wilt zeggen want zijn woorden en daden/acties zeggen iets helemaal anders. Toen ik hem zag, verraadde zijn blik ook alles. Ik snap er niks meer van. Er waren concrete plannen en dan ineens niet meer. Toen het uitgekomen was, wou hij nog aan onze toekomst beginnen en dan ineens niet meer. Ze is geen simpele, maar begin het idd door te krijgen ja.

Het stemt me ergens 'gelukkig' dat we contact gaan houden, al is dat nu al maanden niet zo en zie ik het ook wel niet gebeuren. En toch blijf ik ergens met mijn buikgevoel zitten dat het er toch eens aankomt als ik het niet verwacht, jaren later ofzo. Nuja, de kaarten liegen nooit, toch?
En van die relatie aangaan. Dat was wel de bedoeling. Heeft hij meerdere keren gezegd, er waren plannen maar ja hij moet van haar en die schrik af zijn denk ik. Misschien als zij hem ooit laat gaan, dat hij het aandurft.

Liefde is ook een beetje loslaten. Ik zal er hoe dan ook altijd voor hem zijn en hij zal altijd een speciaal plaatsje hebben in mijn hart.
Hij heeft dingen in opdracht van haar gedaan om mij te kwetsen, al ben ik nog zo kwaad op hem, zou hem nooit opzettelijk kunnen kwetsen.

Bedankt Anja voor je tijd en moeite!
Hopelijk kan ik ooit eens iets terug doen

Anja

Beste Boogschutter,

Jouw onderbuikgevoel lijkt mij te kloppen!

Wat jouw huidige man betreft: Onder ogen zien dat de kans groot is dat het afloopt tussen jullie MAAR....nogmaals!.....Beslis dit niet zonder een goede relatietherapeut. Dat voorkomt namelijk dat je later niet nog eens gaat twijfelen.

Het kan inderdaad zijn dat je beide mannen gaat loslaten maar wacht af!

Ik zal zeker aan je denken als ik vragen heb e. d.



Groetjes van,

ANJA