Welke legging ivm gezondheid?

Gestart door Carla, maart 14, 2023, 19:57:08 PM

Carla

Sinds ik verleden jaar okt/nov corona had ben ik nog steeds zo ontzettend futloos en snel moe, ik denk dat het long covid is. Ik zou er een legging over willen doen, kijken of er (behalve elke avond na het eten al naar bed te gaan, wat ik nu al maanden doe) nog iets aan te doen is.

Welke legging zou ik hier het beste voor kunnen doen? Iemand een suggestie?

Anja

Wat mij betreft de grote legging met 36 kaarten; vier rijen van acht en eentje van vier eronder!

Jij bent de Dame, de Boom geeft je gezondheidstoestand weer. Kijk waar die boom ten opzichte van jouw kaart, de Dame ligt.

Carla

Hoi Anja,

Ik heb nog wel even moeten zoeken, sinds de verhuizing die kaarten niet meer gebruikt, maar ik heb ze gevonden  :)

De vrouw ligt links onderaan en de boom rechts onderaan. Ik kan deze legging zelf niet duiden, ben heel benieuwd wat jij erover kunt zeggen. Ook andere misschien voor jou opvallende dingen hoor ik graag (ik denk ook stiekem aan de verkoop van ons vorige huis).

Ik heb er een foto van gemaakt: https://www.carlavandenberg.nl/forum/grote-legging-15mrt23.jpg

Alvast heel erg bedankt!

Anja

Jij bedankt voor je mooie foto Carla!

Het Anker, zelfs naast jouw persoonlijkheidskaart gelegen (De Dame) betekent een zeer korte periode van verdriet of dat het niet of minder goed gaat met je. Jouw vraag was wat je nog kon doen voor je gezondheid.

Het Kruis boven de Boom, betekent dat je van Corona minimale blijvende schade hebt!

Door deze zeer licht blijvende zwakte, ik denk in je immuun systeem, ben je denk ik bevattelijker geworden voor andere virussen.

Dame-Anker-Muizen-Boom.
Dit geeft mij de indruk dat je momenteel mogelijk nog een ander virus in je lijf hebt, waar je kortere tijd last van zal hebben. Kan het zijn dat je nu in lichte mate de ziekte van Pfeiffer hebt of zo? Of een griep virus??
Wat nu denk ik moet gebeuren, is het verhogen van je weerstand.
Plus dat ik denk dat er ook iets met je hormonen is.

Mijn bescheiden advies:
Zoek het eens in het alternatieve circuit! Ik krijg het gevoel dat het weleens goed kan zijn om naar een iriscopist te gaan. Weleens aan een medisch astroloog gedacht, eentje die ook een artsenstudie achter de rug heeft?
Verder denk ik dat hier ook enkele psychische factoren een rol spelen, wat dan ook weer niet goed is voor je hormonale stelsel en je fysieke uithoudingsvermogen. Op de een of andere manier krijg ik het gevoel dat je wat mee aan jezelf moet gaan denken in plaats van aan een ander. Gelet op de gezondheidsproblemen die jij hebt gehad, kan hier ook angst voor de terugkeer van ziekten een belangrijke rol spelen. Het kan goed zijn om daar eens met iemand over te praten.


Groetjes en sterkte van.

ANJA

Carla

Hoi Anja,

Heel erg bedankt voor je duiding!

Soms speelt de ziekte van Lyme op, dus dat zou inderdaad ook kunnen. Ik zoek het zeker ook in het alternatieve circuit, m.n. voeding en supplementen. Ook probeer ik mijn conditie wat omhoog te krijgen door elke dag wat te wandelen, maar het is wel lastig om daar de zelfdiscipline voor op te brengen, vooral als het geen lekker weer is en/of als er allerlei werk ligt te wachten  ;D

Psychisch kan zeker ook meespelen, er speelt nog steeds van alles ivm het huis en we hebben daardoor een hoop extra kosten, maar vooral emotioneel ben ik het ook helemaal zat.

Nogmaals bedankt voor je duiding Anja!

Anja