mijn dagkaartjes

Gestart door angels, mei 20, 2012, 16:08:20 PM

Sweetie

Hllo Angel

Meerdere gesprekken aan de gang en vol vertrouwen naar je inzichten

Suzy

angels


goedemorgen allemaal
dankje suzy,  er zijn idd geprekken opgang,om beslissingen te nemen
heb er idd wel vertrouwen in    :-*





vandaag        man     muizen    weg  = ruiter      mc /ooievaar

Sweetie

#197
Hallo Angel

je gedachten veranderen, maar je piekert over een man, sta je voor de keuze Angel ?
Suzy

Alain

hey angel,
Twijfels over een man angel?? Krijg je bezoek om je te helpen in je keuze...
XX

angels

ik (en mijn man) heb gisteren ruzie gehad met een man (jager),kon me na jaren even niet meer inhouden
weet alleen zijn naam,ken hem alleen vanwege zijn doen
al jaren pik ik zijn ` hobby`, die gewoon af en toe gevaarlijke toestanden veroorzaakt voor mijn dieren
helaas is het allemaal legaal wat ie doet, en kan niets beginnen
en wat ie illegaal doet kunnen we niet bewijzen ..
heb al aangifte gedaan, melding gemaakt bij politie.. *zucht
gisteren ging het  weer mis en kwam mijn vriendin en een dier van mij in een gevaarlijke situatie door hem ..
ik heb zooooo`n ruzie met hem gemaakt, onze hobby`s staan lijnrecht tegenover elkaar
ik heb een ongelofelijke hekel aan hem ... hij is zo respectloos
dus ja ik pieker en twijfel over een man, ik woon ontzettend (landelijk)mooi, maar zo gauw ik hem zie zou ik het liefst verhuizen, wil ik hier weg...ik haat wat ie doet

ik heb hem al eens gevraagd te overleggen, even een telefoontje...even een briefje ..
als hij nu even iets laat weten,dan kan ik actie ondernemen (voor dat ze komen)
en zo blijft het voor iedereen verantwoord
hij zijn ding ,ik het mijne
dus ik hoop dat ik nu idd bezoek krijg..
dat ie nu eindelijk eens gaat begrijpen,dat als hij maar in de ronte loopt te schieten,hij mijn dieren in gevaar brengt

sorry voor het lange bericht...maar voel me zo boos er over


angels

goedemorgen lieve mensen


vandaag         ooievaar    vissen     kist  =  muizen   mc/ vissen

Sweetie

Goeie morgen Angel
verandering in geldzaken, het oude loslaten het gepieker aan de kant schuiven en mee met de stroom gaan
Suzy

Chris

Je weet niet welke kant op te gaan,stroom op of stroomafwaarts.De machteloosheid brengt gepieker op gang.De zon hangt tussen de wolken en berge in,maar kan er pas overheen als er keuzes worden gemaakt,


Gr Chris

angels

goedemorgen

suzy en chris
gisteren financiele meevaller ... ;D heerlijk!
zal mee moeten met de stroom, had iets beslist en nu blijkt dat niet meer te kunnen
door onverwachtse veranderingen bij die mensen...nu dus een een nieuwe beslissing maken
het zelfde maar dan op een andere manier..

vandaag .......... slang   ring  anker  =zon     mc/kist

Sweetie

Hallo Angel

vernieuwing in relatie brengen daar stabiliteit in terug vinden en je positiviteit uitstralen

Suzy

Alain

Hey angel,
Heb je temaken met leugens vandaag.... Je wil stabiliteit in de relatie waar je bevind dat maakt je wel gelukkig...
XX

angels

stabiliteit in mijn relatie heb ik ,daar ben ik blij om
er zijn wel enkele andere vriendschappelijke relaties waar ik wat meer stabiliteit in zou willen
die gaan soms zo op en neer...

Mmmm Alain , leugens ... ik mag hopen van niet, maar daar weet ik pas aan het einde van de dag antwoord op
maar zou er niet gek van opkijken


:-* :-*

Chris

Ik denk dat je op een listige manier te werk moet gaan om op bepaalde zaken een ommekeer te bewerkstelligen..Voorzichtigheid geboden,,

Gr Chris

angels

hallo allemaal, :-*

oei chris, dat hoop ik niet ben open en rechtstreeks,  zo handelen is niet mijn stijl
maar als er veel te verliezen of te winnen valt,zeg nooit nooit natuurlijk :-[


vandaag     ring     klaver    vissen  = ring     mc/tuin

een overeenkomst/contract die gelukkig maakt  ???

Alain

Hey angel,
innerlijk en relationeel ben je enorm gelukkig, je verbeterd de contacten, relatie's...
XX