Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

sweetmami

#465
Citaat van: Jane26 op februari 16, 2012, 15:14:01 PM
Drie topics geleden ben ik de topic duiden lenormandkaarten begonnen, onder het mom van oefenen met elkaar, maar ook een soort steun/levensles die we dagelijks opdoen. Ik heb heel veel gehad aan echt alle duidingen, ben er zelf helaas minder goed in, onzeker etc.

Helaas valt het me steeds meer op dat ik word overgeslagen, en wanneer ik hier een opmerking over maak wordt dit dit door vaste gasten, alsnog opgepakt. Begrijp dat het kan gebeuren natuurlijk dat je eroverheen leest. Echter heb ik de indruk dat die vrijblijvende liefdevolle benadering van mensen die ik persoonlijk niet eens ken, maar mn leven verrijkt hebben op spiritueel gebied door me te sturen/steunen, of ik me er in kan vinden of niet, voorbij is (sweetmami, marianne en natuurlijk de gasten die niet structureel dagelijks meer op het forum zijn (!) uitgezonderd).

Ik merk dat marianne weinig nog actief op het forum is. En chris en assie slaan me al weken over. Heb ik het mis?

Vind het heel jammer want nogmaals, dat is nooit de bedoeling achter het openen van lenormand dagkaarten geweest. Lijkt wel een persoonlijk clubje geworden, waar je lid van moet zijn. Wat is er in vredesnaam aan de hand?!

Hey lieve Jane,

je hebt voor wat opschudding gezorgd zie ik, moet helemaal bijlezen al die paginas hahaha.... We kunnen moeilijk huisregels gaan maken voor deze topic, we zijn allemaal volwassen en als het goed is lieve mensen die elkaar willen helpen, bovendien zijn er ook meer mensen bijgekomen dus het is haast onmogelijk om die knusse band als voorheen met elkaar te kunnen behouden.... Het is vrijblijvend om te duiden, daarbij hebben we het ook allemaal druk. Ik zie het alleen zo, we plaatsen allemaal ons kaartjes omdat we het fijn vinden om geduid te worden, als we allemaal, afentoe even duiden, ook jij, ook al ben je onzeker... We zijn er immers om van elkaar te leren.... Ik vind het ook jammer, als ik voor mensen heb geduid en dan geen feedback krijg, is toch een kleine moeite.... Ik duid ook niet altijd maar als ik de tijd en energie voel, probeer ik er full power te zijn hihi...

Indderdaad laten we deze topic lekker voor en met elkaar houden en natuurlijk moet dat met een liefdevolle benadering zonder dat mensen zich buitengesloten voelen. 

:-*

sweetmami

Citaat van: rianna op februari 16, 2012, 21:22:44 PM
Citaat van: sweetmami op februari 16, 2012, 09:16:48 AM
Goeiemorgen allemaal,

mijn kaartjes voor vandaag

de klaveren, ruitertje op pk, de vissen

:-*

hoi Sweetmami
op zoek naar het geluk
go with the flow meis
er wacht je houvast en stabiliteit  door dat je  naar de toekomst kijk
zodat je je je anker uit kan gooien
leifs Rianna

yeah  8)

Thanks lief  :-*

sweetmami

Citaat van: Sweetie op februari 17, 2012, 07:30:59 AM
Goeiemorgen allemaal

@ assie :Een geheime relatie vol van romantiek waar je heel goed gezind van wordt :)

Hallo  ???, nieuwkomer, moest je echt deze naam nemen????
ik ben al sweetie in deze topic   :(

sweetmami

Citaat van: PinkJupiter op februari 17, 2012, 08:34:48 AM
Citaat van: marianne op februari 17, 2012, 08:32:11 AM
hallo allemaal....

deze topic is bedoelt om kaarten te leren interpreteren, de betekenissen te begrijpen, inzichten ook verkrijgen hoe de betekenissen kunnen veranderen, of zoals we ook vaak zien, niet veranderen onder invloed van een andere kaart, of onder invloed van je eigen wil, wens of gedachten.
het kan ook vaak zo voorkomen dat de vraagstelster of vraagsteller een zeer sterke wil heeft waardoor zij/hij een voorspelling kan tegenhouden.

kaartleggen mag men nooit te lichtzinnig benaderen.
kaarten weerspiegelen zowel praktische als emotionele zaken.
ook weerspeigelen de kaarten min of meer het karakter en de spirituele ontwikkeling van de vraagstelster/vraagsteller.
al men kaartuitleg vraagt, moet men bedenken dat er het een en ander kan blootgegeven wordt.

Ik vind dit goed gezegd Marianne, en zo sluiten we weer aan bij de stelling dat kaarten ons altijd inzicht geven in een situatie, of gewoon in onszelf.  Het mysterie blijft altijd een tikkeltje hangen.

Hey Mar en PJ,

Klopt, de kaartjes zijn vaak een weerspiegeling, ook de duidingen ervan zijn vaak juist... soms gewoon even geen zin in gezoek en gegraaf... dan wil ik gewoon even horen of ik nog een leuk berichtje krijg of de lotto win ofzo hahahaha  :P

  :-*

sweetmami

zo lieffies, kaartjes voor vandaag....

de doodskist, het anker op pk, de slang sssssssllllssssttt

:-*

Sweetie

#470
@ sweetmami

Sorry sorry  :'(
Eigenlijk moest het Suzy zijn maar ik kon niet registreren onder suzy en na een aantal keren te proberen dacht ik aan iets dat me te binnen schoot ik had nl niet gedacht dat het zou lukken maar had beetje pech want dit aanvaarden ze wel maar ik kan sweetie niet meer veranderen
Het spijt me  :'(

rianna

Citaat van: Sweetie op februari 17, 2012, 13:43:06 PM
@ sweetmami

Sorry sorry  :'(
Eigenlijk moest het Suzy zijn maar ik kon niet inloggen onder suzy en na een aantal keren te proberen dacht ik aan iets dat me te binnen schoot maar had beetje pech want dit aanvaarden ze wel maar ik kan sweetie niet meer veranderen
Het spijt me  :'(

dat kan je volgens mij veranderen bij  profiel wijzigen
daar staat je naam denk dat je daar zo een andere in kan zetten
succes suzy hihihihi

Sweetie

Dank je wel Rianna

Heb het aangepast
Wil helemaal niet op tenen trappen hoor  :o
Nogmaals bedankt voor de info :)

sweetmami

hahahaha ahhhh dat weet ik toch hahahahaha ohhh wat een verwelkomst zeg hjahahahahahahaa (sorry ik lig hier zowat onder de bank, schaam me rot)

maar wel echt heel erg lief dat je het veranderd hebt "bloos gezichtje"

Ja Suzy, deze site is voor mij een uiterst serieuse hobby  :P
en mijn naam in deze  8) ligt heel gevoelig

;)

:-*

sweetmami

Citaat van: Suzy op februari 17, 2012, 07:33:12 AM
Mijne voor vandaag zijn

31   +  27  +  20
Zon + brief + tuin

Een prettig bericht of een uitnodiging

ik spoel even terug ;)

Dag lieve Suzy, leuke naam  ;D!

Jou kaartjes, heb je deze met pk of zonder pk getrokken? (gezien de volgorde even voor de volgende keer)

Indd ontzettend blije en gezellige gevoelens en gedachtes gaan er door jou heen, dat uit je ook, en dat word erkent door een leuke uitnodiging van iemand uit jouw vriendenkring. Je zal er blij mee zijn.  :-*


rianna

Citaat van: sweetmami op februari 17, 2012, 13:55:00 PM
hahahaha ahhhh dat weet ik toch hahahahaha ohhh wat een verwelkomst zeg hjahahahahahahaa (sorry ik lig hier zowat onder de bank, schaam me rot)

maar wel echt heel erg lief dat je het veranderd hebt "bloos gezichtje"

Ja Suzy, deze site is voor mij een uiterst serieuse hobby  :P
en mijn naam in deze  8) ligt heel gevoelig

;)

:-*
hihihih
nou Suzy is in ieder geval niet onopgemerkt binnen gekomen
niemand kan haar  nu nog over het hoofd zien hihihihi
dus kom maar weer onder die bank vandaan hihihihih
fijn trouwens als je daar nog onder past
pfffff EENS KON IK DAT OOK
HAHAHAHAHAH

Jane26

Citaat van: sweetmami op februari 17, 2012, 13:33:32 PM
zo lieffies, kaartjes voor vandaag....

de doodskist, het anker op pk, de slang sssssssllllssssttt

:-*


Vandaag zal een dag zijn waarin je emoties en pijn uit het verleden ervaart. Echter zorgt dit er wel voor dat je opnieuw een stap in het loslaten en verwerken hiervan kan zetten. De anker zegt mij dat het pijn is die er al heel lang zit en waar je nu eindelijk bijkan om het te verbannen.

XX

Sweetie

Ik schrok me rot, de blos kwam tot in mijn nek
Ik dacht al ...lap.. heb mij eens ingelogd en krijg al misserie  ;)

Sweetie

Dag lieve Sweetmami
Ik trek nooit een pk bij dagkaarten
ja klopt wel de gevoelens van binnen komen er aan de buitenkant weer uit bij mij
dank je wel lieverd

@Rianna ik heb inderdaad een uitje van het weekend  wat me heel erg blij maakt maar ik mis eigenlijk niets ...

Jane26

Citaat van: Kabouter op februari 17, 2012, 06:52:42 AM
Goedemorgen allemaal,

Mijn kaartjes voor vandaag zijn: lelie-zon-wolken
Ik moet niet zo koppig zijn?

Fijne dag allemaal en vast een heel fijn weekend!!

Hi Kabouter,

Je kunt je vandaag wat geblokkeerd voelen in je uiting naar mensen. Ja, je voelt je best goed in je velletje, maar dit kun je, door negatieve gevoelens wat moeilijk laten stromen. Je krijgt echter hulp van bovenaf, voel je maar in en laat het er even uit. De oorzaak van je blokkade kan zijn dat communicatie met een goede vriend niet helemaal prettig verlopen is, onbewust zit je hier toch mee.

Weet niet of je er iets mee kan, heb mn best gedaan  :-X

Fijne dag,

xx