Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

rianna

@kreeft
Huis+Kindje+Ruiker=Boek / mc=Lelie
er lijkt thuis meer geluk te komen wat betreft een kind
er zijn nu dingen helder geworden
je krijg hulp van hogere hand
liefs Rianna

rianna

@ Alain
eventjes opnieuw geteld

Zonne+Berg+Ster=Maantje / mc=Ruiker
er is een positievere inslag om die berg de kop in te drukken
dat gebeurd succesvol  het kost je wel wat emoties maar het geluk lacht je te gemoed
liefs Rianna

Alain

@ RIANNE, idd 32 de maan, wat heb je meer nodig dan ZON, STERREN en EEN MAAN ;D kwas waarschijnlijk nog aan t slapen.
thx voor de duiding, geluk lacht me toe er komt beterschap dat voel ik. XXX

Alain

@rianna, je zal goed nieuws ontvangen i.v.m. werk? xx

dameblanche

aan ricca,
je mag altijd bij me langskomen hoor, de koffie staat altijd klaar :-*
en de bokma altijd koud....

dameblanche

aan sweety,
in wet t-shirt, met perfecte make-up op hoge pinnen werkt natuurlijk niet als je de vuile was gaat buiten hangen hoor meis....
er komt onderwacht een nieuwe ridder voorbij.....
de huidige ridder blijft een aantreken en afstoten.
bepaalde vriendschappen kiest men op basis van gelijkheden om naar mekaar te spiegelen en er weer wijzer van te kunnen worden, of om bepaalde fase door te kunnen komen.

arend

Goeiemorgen zonnige morgen,
vandaag: vogels, daarna trok ik 2 kaarten in 1 keer namelijk heer met daaronder sleutel (op pk), toen wist ik niet of ik nog een vierde kaart moest trekken maar ik trok dan de boom
samen 't ja moet ik die 4 ipv 3 dan optellen?
dat is dan de ruiter of met 4 kaarten samen de wolken
ergens hindernissen vooraleer oplossing bij heer, hmmm boom

sweetmami

goeiemorgen lieverds,

de ooievaar, de toren op pk, de ruiker

:-*

rianna

@ Arend

het lijkt of de sleutel op je  pk  je toch wil zeggen dat je  nieuwe kansen krijg je kan die sleutel omdraaien om te zien wat er verder nog te vinden is  aan de andere kant van die deur

de vogels en de boom  zijn de gesprekken die je houd waardoor je standvastiger word
de ruiter zeg verbreeed je horizon en al gaat het niet makkelijk(wolken)
liefs Rianna

rianna

@Sweety

Ooievaar + Toren + Ruiker = Ruiker
Kruis - Heer - Hond
Heer - Zeisen - Klaverblad
MagicCard=Maantje

wat ene prachtige kaartjes
er vinden zich nog al wat veranderingen plaats in je koppetje je voelt het geluk  dat komt als een cadeautje
vertrouwen krijgen in een heer die je een nieuw begin inluid
tijd om het geluk te oogsten 
emoties all over
liefs Rianna

sweetmami

Citaat van: marianne op maart 23, 2012, 08:41:44 AM
aan sweety,
in wet t-shirt, met perfecte make-up op hoge pinnen werkt natuurlijk niet als je de vuile was gaat buiten hangen hoor meis....
er komt onderwacht een nieuwe ridder voorbij.....
de huidige ridder blijft een aantreken en afstoten.
bepaalde vriendschappen kiest men op basis van gelijkheden om naar mekaar te spiegelen en er weer wijzer van te kunnen worden, of om bepaalde fase door te kunnen komen.

Ok mar, ik lees het nu pas, ik begrijp hem.
Na ga vandaag naar een festival you never know  ;)
:-*

sweetmami

Citaat van: rianna op maart 23, 2012, 09:16:17 AM
@Sweety

Ooievaar + Toren + Ruiker = Ruiker
Kruis - Heer - Hond
Heer - Zeisen - Klaverblad
MagicCard=Maantje

wat ene prachtige kaartjes
er vinden zich nog al wat veranderingen plaats in je koppetje je voelt het geluk  dat komt als een cadeautje
vertrouwen krijgen in een heer die je een nieuw begin inluid
tijd om het geluk te oogsten 
emoties all over
liefs Rianna

Hi lieffie, dank voor je enthousiasme op mn kaartjes hihhhhi
aan de opppervlakte is alles oke  maar ik moet toch nog weer vertrouwen krijgen i geuss  :-\
we gaan het allemaal weer ervaren. Jullie blijven uiteraard op de hoogte hihi :-*


dameblanche

#763
ha die arend..vlieg er eens uit.....

vruchteloze pogingen om veranderingen aan te brengen die tot oplossingen kunnen lieden, het zit veel dieper, je bent alsmaar bezig met [op]lapwerk....
het maakt eigenlijk niet veel uit of je 3 of 4 kaartjes trekt, echter niet te veel anders raakt het de kern bij je zelf niet meer en raak je eerder verward..
schildknaap van kelken......je hebt sterk de behoeft om je spiritueel te willen ontwikkelen...
gretig maak je dan gebruik ook van de kaartjes, ik zie het aan het her en der floepen, maar de kaartejs tonen eigenlijk ook dat er 1
nog veel werk aan de winkel is, je wil te snel, je moet echter weten dat je hier je hele leven nog mee aan de slag kunt gaan wat betreft bijleren, iedere dag leer je bij.....
degene die hier niet meer van leert is natuurlijk madame de lenormand zelf....
maar punt 2.....
het hele gebeuren toont ook veel over jezelf.....soms wel ietsie te veel :-[
maar goed arend, we zijn met zijn allen blij met je hoor....... :-* :-* :-*

dameblanche

waar blijven de uitnodigingen vraag je je af, je blijft eigenlijk naar jou mening in een zelfde cirkeltje draaien..................