dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 28 juni

boom-ooievaar-huis=boek /mc=ring
     weg-berg-lelie
        slang-beer
           weg

straks naar kijken. Nu eerst onderweg naar het uitje met de dames van het boek.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemiddag,

Nog even de kaartjes van vandaag.

wolken-kruis-toren-ring
    wolken-toren-kist
         ring-brief
            ster

Er komt een einde aan de wolkjes, deze trekken over. Een instantie waar een overeenkomst mee wordt gesloten. Hulp voor het boek wordt eindelijk waar.
Zonder de wolkjes wordt alles helder. De sterren zijn te zien.

fijne avond!

groetjes, Marina :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Middag,

Laatste nacht onze hond thuis. 2 dagen bij arts geweest. Nu afscheid nemen. Morgen gaan we hem laten gaan na bijna 13 jaar :'( :'(

Boom-ruiker-lelie=kist /mc=slang
   Vos-schip-klaver
    Ooievaar-boom
            Weg

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Sas-8314


heel veel sterkte en een bijzonder waardevolle nacht wens ik jullie samen  :-*
what defines us is how well we rise after falling

heleen

hij gaat  met een schip vol klaver, naar zijn nieuwe wereld Lief. Dankbaar voor alle jaren dat hij bij jullie heeft mogen zijn.
Sterkte.

Liefs
Heleen.

Lief

Dank jullie wel :-* :-*

Wat mooi gezegd Heleen. Ik denk ook dat het zo is. Hij heeft bij ons en zeker bij mijn eega een prachtleven gehad. Het was echt zijn maatje. We hebben gisteravond de knoop doorgehakt om naar de arts te gaan omdat wij hem achteruit vonden gaan en dat hij niet mocht lijden het laatste moment van zijn leven wat verder vrij vlekkeloos is verlopen.

Wij zijn met onze 2 dochters naar de euthanasie kamer gegaan. Prachtig ingericht met kaarsen en Boeddha's. Een sfeer zoals thuis. Fantastisch.

Daarna hebben we Mikey mee naar huis genomen en in de tuin begraven. Samen met zijn maatje Doerak die al een aantal jaren in de kast op hem wachtte. Wij durfden destijds zijn vriendje niet te begraven omdat we bang waren dat Mikey hem op zou graven. Nu liggen samen en komt er een mooi boompje en monumentje op hun grafje.

Berusting is er, maar het verdriet is groot en zal moeten slijten.

kind-vrouw-schip=ruiker /mc=ster
  wolken-maan-vogels
         klaver-kist
              zeis

Voorbijgaande zorgen wat betreft een kind. Een verandering van koers dat voelt als een geschenk. We volgen de sterren. De wolken drijven over qua werk. Dit wordt bewerkstelligd door goede gesprekken.
Een einde aan financiƫle problemen. Een nieuw begin kan gemaakt worden.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)





Look for the answer inside your question...

heleen

klaver kist zeis. de begrafenis van je trouwe vriend geeft wat wolken voor de maan (vrouw emotionele verdrietige gevoelens). Er zal vandaag binnen het gezin nog veel over gesproken worden. Ophalen van herinnering (kind) geeft je een prettig gevoel (ruiker). En vanavond bij de sterrenhemel een groet naar de viervoeter.

liefs
Heleen.

Lief

Hoi Heleen,

Het klopt precies.

Verdriet, maar ook lachen om de ondeugende hond die hij vaak was.
We zijn als gezin samen vandaag. Praten er veel over, wat erg fijn is.

Ik zal inderdaad een blik omhoog werpen vanavond. Hij heeft altijd over ons gewaakt en ik weet dat hij dit zeker nog steeds blijft doen.

Dank voor je mooie duiding.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 2 juli.

schip-zeis-ruiker=weg /mc=toren
     kind-toren-zon
        maan-vos
            zeis

Door de knoop te hebben doorgehakt om een andere levenskoers te varen voelt de ingeslagen weg als een geschenk.
Positief telefoontje van een instantie over het kind.
Het wantrouwen qua werk wordt weggekapt.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 3 juli.

lelie-kist-ooievaar=toren /mc=ring
    klaver-ring-kruis
          brief-ring
              ster 

Een gelukkige verandering in het gezinsgevoel. Contact met een dame in een ziekenhuis. Problemen besproken wat betreft zakelijke belangen.
Er komen berichten over de zaken die helderheid gaan scheppen en vernieuwingen teweeg brengen.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sas-8314

heej lief :)
hoe gaat ie met jou ??
dikke knuf  :-*

lelie-kist-ooievaar=toren /mc=ring
    klaver-ring-kruis
          brief-ring
              ster 

de betrokkenheid zorgt voor een steun tijdens het rouwproces.
de onderliggende omgang is positief veranderd
er wordt momenteel meer naar de goede dingen uit het verleden gekeken.

veel ringen
steun en verandering
ontwikkeling ..
hou je aandacht op de voor jou juiste dingen Lief  ..

mooie kaartjes, het vogeltje komt vast ook weer snel, gaat jou iets moois vertellen  :-* 
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Hoi Lief..
2x ring, ook als MC relatie, ik denk in dit geval relatie met jezelf.. je neemt afscheid van een oude relatie.. je bent gegroeid en je gedachten zijn veranderd.. je bent gelukkig met jezelf en dit is de richting die je op moet gaan je gaat verder met jezelf.... Brief kan ik niet zo goed plaatsen eerlijk gezegd maar een wijze dame heeft me ooit eens verteld dat deze voor feit kan staan, het kan ook zijn dat je met vrienden erover mailt of spreekt ofzo 8 ??? ??? ???

bij deze mijn interpretatie :) :) fijne avond verder :-*

Lief

Dank jullie wel :-* :-*

Sas, inderdaad steun in rouwproces, veel zelfs. Voelt erg fijn. Pracht verwoord over de positieve verandering in omgang. Dit klopt als een bus :D Er wordt inderdaad positief gekeken naar verleden, ook zelfs toekomst. Voelt enorm goed. Inderdaad veel veranderingen, gevoelsmatig. Dat is waar ik op wil focussen. Voelt goed....

Ik wacht op de vogel :D ;)

Knoekie, ik snap je qua relatie. Ik wil inderdaad dingen anders met mijzelf. Dicht bij mijzelf blijven en in mijn kringetje vertoeven waar ik me gewoon lekker voel en vertrouwd. Veel geleerd en gedachten zeker veranderd. Ik heb vandaag met meerdere mensen gesproken over veranderingen en adviezen gevraagd. Dit was trouwens niet op het persoonlijke vlak maar had met mijn boek te maken.
Ook heb ik van 1 van de dames een verrassing per post gekregen, om mij een hart onder de riem te steken met het verlies van Mikey, onze retriever. Zo lief dat iemand spontaan de moeite neemt iets te sturen en te schrijven....Vernieuwend voor mij, vandaar de ster denk ik.

fijne avond!

Nogmaals dank voor het duiden :-* :-*

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sas-8314

de ster zegt ook straal en je zult jezelf terug zien in je omgeving  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

aaaaaaaaaaaawwwwwwwwwww retriever :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( mijn hond was ook een retriever!!! geweldige honden!!!! als ik oooooiiitttt weer een hond neem/krijg/wil word het weer een retriever Mikey is vast nu bij Santa in de hondehemel de boel op stelten aan het zetten