Nieuw project

Gestart door Blue Birds, april 19, 2023, 19:22:18 PM

Blue Birds

Ik was even twijfelend maar eigenlijk wilde ik dit al een ruime tijd. Maar lang het idee in de kast gestopt wegens dit een te dure zaak zou zijn. Namelijk fotographie.

Nu, ik zou eerst graag eens aftasten of het ook daadwerkelijk iets voor mij zou zijn en een camera kopen en met dat ik hou van oude gebouwen of kerken met een verhaal wil ik me daar even mee bezighouden  en oefenen. Nu ik weet niets van wat voor camera aan te kopen en.. Blijkt nu dat er iemand een man is die ik niet echt ken maar hij heeft blijkbaar daar avondschool in gedaan en zou er wat van kennen. Ik durfde het niet rechtstreeks vragen  en een tussen persoon zou even polsen  of deze man mij vooruit zou willen helpen.

Ik schudde de kaartjes en 10 van bekers vloog eruit? Betekend dit dat hij mij zal willen helpen??

Én zo ja hoe?

koningin munten, 2 van zwaarden, strijdwagen, rechtvaardigheid, koning bekers???

Hmmm hij zal onderzoeken wat de beste oplossing voor me zou zijn ???denk ik , ik ben niet zeker of ik mogelijk correct ben van inzicht

Anja

Blue Birds,

Waarom stap je niet eerst op die man af en vraag je gewoon of hij je wil helpen? Ben je bang voor afwijzing of zo? Er gebeurt namelijk niets mocht hij nee zeggen. Dat is dan duidelijk en kun je verder.



ANJA

Blue Birds

Ja, ik ben nogal best introvert.  :-\

Anja

Beste Blue Birds,

Als jij je niet uitspreekt dan weten mensen dus niet wat er in jou omgaat! Dat kan enigszins remmend werken op de doelen die jij jezelf gesteld hebt.