een nieuwe chapter

Gestart door Blue Birds, augustus 25, 2020, 08:28:34 AM

Blue Birds


Vragen over afsluiting van een verleden en start van een nieuwe begin?


1  Kan ik binnenkort een oud chapter eindelijk volledig afsluiten en beginnen met een nieuw begin?
De keizer vloog uit het deck

2.  wat staat er mij te wachten
3 van bekers

3. welke stap moet ik plaatsen
de kracht

4.  Wat zit mij positief mee
drie kaartjes vlogen er uit    10 en 7 van pentakels en 7 van staven

5. wat werkt mij nog tegen en moet aan gewerkt worden
koning van de zwaarden

6 wat is de uitkomst die mij mogelijk staat te gebeuren
De dood




Even zelf proberen  ;)   

1.   keizer  laat weten hier om vastbeslotenheid en hard werken ervoor gaat. Welslagen door zelfdiscipline
2.  bekers 3 staat voor bijéénkomsten, samenwerkingen? mogelijke nieuwe liefde? en harmonie zaken?
3.  De kracht wil laten weten dat ik moedig moet zijn voor een ingrijpende transformatie?
4. 10 en 7 van pentakels en 7 van staven    ??? vindt ik nog wat moeilijk om drie samen te combineren
5. koning van zwaarden wilt melden dat ik meer aan mijn besluitvaardigheid moet werken? Knopen doorhakken en daar bij blijven? En voor meer rust in mijn denken moet creeeren
6 de dood als mogelijke uitkomst wilt vermoedelijk betekenen dat er een einde en een nieuw begin staat te wachten

Anja

Ik voel een liefdevol afscheid van iemand,  teneinde zelf aan een nieuw hoofdstuk te kunnen beginnen!

Je krijgt eerst nog tegenwerking van een onverbiddelijke man (Zwaarden Koning) maar jij laat ook een heel koppig kantje van jezelf zien (De Dood). Jij doet wat je zelf wilt, je laat je door niemand meer iets zeggen. Kan het zijn dat het hier om je ex gaat?

Blue Birds

Hallo Anja


Afscheid in liefde dat ga ik nog moeten afwachten nog geen idee over wie dit gaat  :)
Betreft Je krijgt eerst nog tegenwerking van een onverbiddelijke man (Zwaarden Koning) maar jij laat ook een heel koppig kantje van jezelf zien (De Dood). Jij doet wat je zelf wilt, je laat je door niemand meer iets zeggen. Kan het zijn dat het hier om je ex gaat?

Ja dit kan kloppen. Hij zit vol ondankbaarheid, woede en verbitterd terwijl hij al de nieuwe kansen die hij heeft ontvangen (een nieuwe vriendin, een nieuwe job, en heeft een bruisend gezonde dochter..) niet voor zijn neus ziet liggen.  Al zijn donkere energie duwt hij naar mij toe. Ik blijf hem helpen maar ik moet een manier vinden mijzelf tegen zijn energie te beschermen. Ik heb het echt gehad met zo een mensen die zo bij mij energie uitzuigen en mij als vanzelfsprekend beschouwen wegens ik maar geef en geef. En nu sta ik achter de deur  om vaarwel te zeggen tegen zo een mensen en me open te stellen voor dat wat goed voor mij is en die dankbaar zijn en oprecht durven liefde en emotie tonen naar hun medemens dan enkel te nemen.   :)  :-*  Maar het was een harde les en toch wens ik hen veel moois toe hoor. Waarom ook niet :)

Anja

Natuurlijk kun je hem veel moois toewensen maar jij kiest je eigen pad. Ik denk dat dat heel goed is, ook dat jij je als het ware niet meer laat uitzuigen!