trouwen

Gestart door Blue Birds, mei 01, 2020, 18:16:37 PM

Blue Birds



Over een vraag of deze twee personen ooit gaan trouwen.

Tijdens de kaarten schudden vloog de kaart    aas van pentakels eruit

Een sterke foundation opbouwend? Aas van pentakels is ook een positieve kaart dus ja?


de volgende kaarten geven meer inzicht en antwoord:

8 van staven:   geduld is hier nodig?/ een obstakels die nog tussen hen in staat? een afstand?
Koning van zwaarden:     de leeftijd? de zeker en vastbeslotenheid?
9 van zwaarden;      een plots besef? Een besef dat het angst was die hem/haar tegen hield er voor te gaan?
aas van bekers:   de liefde die overvloeit, intense emoties, gevoelens die groeien? onverwachts aanzoek?
en laatste kaart is koningin van bekers:     de potentie zien in deze dame? Ze is een goede vriend, goede vrouw, goede moeder? die oprecht uit haar hart spreekt.


Wat zien jullie in combinatie en antwoord?


Dank jullie  :D





Anja

Aas van Pentakels: er wordt (van één kant?) geprobeerd een sterke basis op te bouwen. Die basis is echter voor de verre toekomst!

Als ik dan naar de kaarten kijk die jij verder hebt getrokken, dan vraag ik mij ten zeerste af of er getrouwd gaat worden en zo ja, wordt dit dan een gelukkig huwelijk?!

Staven 8 geeft snelle ontwikkelingen aan, maar zie: de staven maken geen contact met de aarde. Iets, in dit geval de 'relatie' lijkt niet goed geworteld te zijn. Zwaarden 9 geeft zelfs een zeer bittere ontnuchtering aan! Het  huidige gedrag van beiden komt door emotionele verwondingen uit het verleden.
Schijnbaar ligt de Bekers Aas nu recht i.p.v gekeerd maar omdat ik niet erg vrolijke kaarten erbij zie liggen, denk ik dat ook hier maar weer de omgekeerde betekenis van deze kaart in acht genomen moet worden.

Koningin van Bekers: die dame lijkt erg naar binnen gericht te zijn.