H's dagkaarten

Gestart door hatsjepsoet, maart 02, 2016, 14:44:16 PM

hatsjepsoet

O, jij hebt ook een mooie kaart! Het is absoluut naar jezelf terug keren, terug naar de basis.

klaproos1945

vandaag Zwaarden 3  ???

De samenvoeging

Zwaarden en hart vormen een "snijpunt'
De verbinding van het hart  en verstand .
Psychologisch gezien is dit de kiemcel van het bewustzijn.
In de praktijk gaat het hierom;
tot de essentie komen!

De zonnebloem-5

Veroorzaakt de zon verblinding en verdringing van de schaduwkanten van het leven?
Of kunnen we met licht van de zon dieptes verlichten?
Sinds Vincent van Gogh zijn zon en schaduw......( het belichten van schaduwkant?)


hatsjepsoet

Vind ik altijd een moeilijke kaart. Toch zie ik ook een soort opluchting alsof het leegloopt na een tijd van bol te hebben gestaan. Alsof je een tijd op je tenen hebt gelopen en het nu mag laten gaan.
Is dit herkenbaar?

klaproos1945

 Dat heb je mooi omschreven hatsjepsoet  ;)

Bedoel je eigenlijk met dat bol hebben gestaan alsof je innerlijk op knappen staat!
En dat nu door die 3 zwaarden de spanning er een beetje vanaf gaat.....
Alsof je van jezelf maar mag ontspannen...... in dat geval kan ik met je mee voelen.
Zo werkt het bij mij en voel ik wel iets herkenbaars er in. Ook het op de tenen lopen
Dat heb ik inderdaad al lange tijd gedaan moet er nou maar eens een eind aan maken...
Daar bedoel ik natuurlijk mee dat er vanaf nu geen spanningen meer welkom zijn in mijn leven.
Dat is natuurlijk de essentie van Zwaarden 3 8)

hatsjepsoet

Ja, dat is inderdaad wat ik bedoel. Alsof je op knappen hebt gestaan.
Dan is het denk ik wel welkom als je kan ontspannen, de druk eraf is.

Gabriëlla

Zwaarden 3 kan ook een beslissing tegen je gevoel in zijn. Maar ik sta ook achter hetgeen Hatsjepsoet schrijft.

GABRIELLA

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag staven koningin. Ook ik ga de energie in!

Gabriëlla

Je krijgt veel meer zelfvertrouwen Hatsjepsoet! Je gaat het redden!

Voor mij vandaag Pentakels Schildknaap. Een kaart voor mijn leergierige geest!


GABRIELLA

klaproos1945

Het gaat de goede kant op voor ons vandaag de keizerin!

hatsjepsoet

Die Pentakels hofkaarten zie ik de laatste weken voorbij komen! Maar hij staat toch ook voor Iers concreets wat zich aanbiedt?

hatsjepsoet

Zeker een mooie kaart! Zie haar ontspannen zitten. Zij zit goed in haar vel.

Gabriëlla

Iets concreet wat zich aanbiedt ja, ik ben reuze benieuwd!

Het gaat zeker goed met die keizerin, komt helemaal goed!


GABRIELLA

hatsjepsoet

Goedemorgen, vandaag bokalen 8. Ik denk dat dit gaat over dat ik twijfel om ex-collega's te verwijderen van social media omdat ze me stelselmatig negeren.

klaproos1945

Goede morgen hatsjepsoet de bekers 8 vraagt je in de relatie om ieder zijn eigen weg te gaan..

In dit geval zijn het jou collega"s die jou negeren. Wat houdt buiten de twijfel jou tegen om het verleden te verwijderen?
Waar heb jij nog angst voor en de knoop door te kappen en het verleden te laten rusten voor wat het is......! ;) ;)

overigens vandaag is de staven koningin mijn dagkaart

Succes en Geluk
Tegenstanders en obstakels bieden u in werkelijkheid nieuwe kansen,
Juist omdat u daarbij op een heel nieuwe manier moet gaan werken.

Dit telt ook voor jou een nieuwe manier van werken maakt dat je gedachten
en voelen anders wordt.. meer aangepast bij het nu    8)


hatsjepsoet

Goede vraag wat mij tegen houd. Ik denk een kwestie van valse hoop. Als ik het doe dan is het definitief, geen weg terug. Dan heb ik de ander afgewezen, het geen wat ik zo pijnlijk vind als een ander het mij bij doet. Nu kan ik nog zeggen dat het niet aan mij heeft gelegen, ik heb mijn best gedaan, ik ben tenminste trouw, enz.

Jij zit goed in die staven, de laatste dagen! Een hoop zelfvertrouwen komt jouw kant op!