Kinderwens

Gestart door marjanvanderzanden, januari 26, 2016, 14:17:45 PM

marjanvanderzanden

Lieve mensen,

Ik zag laatst dat jullie een legging hadden gedaan over een kinderwens. Nu ben ik sinds enkele maanden gestopt met de pil en vroeg me af of iemand zou willen kijken of er aankomend jaar positief nieuws komt :) In mijn eigen legging zie ik positieve nieuws, maar het kan zomaar zijn dat ik het romantiseer en dingen zie die ik wil zien. Vandaar mijn hulpvraag!

Hoop dat iemand me wil helpen!

Gr. Kleintje

Gabriëlla

Hoi Kleintje,

Hierbij dezelfde legging als die jij hier op het forum hebt gezien. Ik vind een jaar ver vooruit kijken maar ik zeg nu ook tegen jou: hier kun je voorlopig mee vooruit.

1. Dit is voorbij, is afgesloten: Zwaarden Schildknaap
2. Dit is voorbij maar werkt nog door: Zwaarden 9
3. Dit komt er nieuw bij: Zwaarden 3
4. Dit ga je leren: Pentakels Koning

Ik krijg het gevoel dat jij al een hele tijd een kind wilt en hij daar lang niet aan toe is geweest. Ook dat dit een hele strijd tussen jullie is geweest en misschien nog is. Ik vrees eerlijk gezegd voor hem!

Ben je met medeweten van je partner met die pil gestopt? Zo niet, dan sluit ik niet uit dat die Pentakels Heer er ineens vandoor is als jij zwanger bent of als het kind er is.

Zorg in ieder geval dat je een goede (financiële) basis voor jezelf hebt en niet in de laatste plaats voor een eventueel kind. Ik denk niet dat je snel zwanger bent, mogelijk pas over een jaar. Maar dat hangt natuurlijk ook van jullie af ;)

Grijze man

Ik vind het doodeng om voor anderen te leggen en als dit niet in lijn is met hoe jij het voelt verwerp deze legging dan.

Ik zie het volgende

De wens = 6 van staven
De belemmering = de wereld
Wat er nodig is = 3 van pentakels
De uitkomst = de magier

Je wens, het kindje lijkt een soort van beloning, een trofee, heb je gestreden voor je huidige partner en voelt dit als bekroning van de liefde en de wereld laten zien dat jullie bij elkaar horen met het kind?
Het kindje is er nog niet omdat je er nog niet klaar voor was/bent, je bent er bijna maar moet nog een stapje maken, iets, een issue of iets in je omgeving, volwassenheid, verantwoordelijkheid, iets is nog niet genoeg aanwezig. Wil je het kind ten dele om je partner aan je te binden? Deelt je partner de kinderwens? Is dit het goede moment?
Als dat stukje er is dan zul je controle over je eigen lot hebben, in dit geval, met deze wens kan je dan een kind ontvangen als dat je wens dan nog is.

Ik denk toch iets in de relatie of omstandigheden wat niet zuiver genoeg is op dit moment, als die zuiverheid er is en je wilt nog steeds een kind met deze partner dan is dat mogelijk.

Als dit klopt dan weet je zelf wat er moet gebeuren en daarmee kan je ook inschatten hoe lang dit zal duren.

marjanvanderzanden

Hoi Gabrielle bedankt voor de legging.

Ik weet al van jongs af aan dat ik moeder wil worden. De wens bij mijn vriend is even sterk. Daar twijfel ik geen moment aan. We hebben samen besloten om te stoppen met de pil. financieel zit het ook wel snor.

Fijn om te horen dat de zwangerschap over mogelijk een jaar zal komen! Het is namelijk niet zo dat het nu a la minute moet. Dus we zullen dit jaar geduldig afwachten :)

Groetjes!

marjanvanderzanden

Grijze man jij ook bedankt voor de legging. Ik kan me heel goed vinden in hetgeen wat je schrijft. Het voelt idd precies zoals je zegt als de bekroning op mijn relatie. Niet zo zeer naar de buitenwereld, maar meer voor onszelf. Het voelt voor ons als het ultieme geluk!

Onze relaties heeft de afgelopen jaren heel erg veel moeten doorstaan. Dingen uit het verleden waren niet afgerond en ook op medisch gebied hebben we wat tegenslagen gehad. Dit alles hebben we overwonnen, maar het heeft wel z'n littekens achtergelaten. Onze liefde voor elkaar heeft er voor gezorgd dat we dit overwonnen hebben en dat we een nieuwe start zonder sorres kunnen maken. We moeten nog wel een weg erin vinden om de dingen die er gebeurd zijn te verwerken. Daar hebben we nu de hulp van psycholoog voor ingeschakeld.

Je hebt dus helemaal gelijk dat het nog niet helemaal is zoals het moet zijn, maar daar wordt nu hard aan gewerkt!

Heel erg bedankt voor deze legging. Wees niet bang om voor een ander te leggen, je legging was gewoon perfect. Je legt de vinger precies op de zere plek!

Grijze man

Dank je voor je feedback kleintje, erg leerzaam voor mij.

Heel veel sterkte in het traject, het komt goed!

marjanvanderzanden

Ik heb er alle vertrouwen in na deze legging! Heel erg bedankt Grijze man!


Gabriëlla

@Grijze Man,

Ik bemerk je leergierigheid en als je wilt dan mag je mij wel als proefkonijn gebruiken hoor!

Op mijn verlate legging voor 2016 is nagenoeg niet gereageerd. Als je wilt mag jij op deze legging je visie geven, geeft niet of ik het kloppend vind of niet. De bedoeling is dat je uit eigen wil kunt bijleren!


Groet,

GABRIELLA

Grijze man

Hoi Gabriella, ik heb mijn best gedaan, maar het zijn erg veel kaarten voor mij, ik beperk mij bij voorkeur nog tot 4 a 5 kaarten max.

Gabriëlla

Je hebt je best gedaan Grijze Man!! De rest komt vanzelf hoor!! Geduld (moet ik nodig zeggen ;D) Ik meen het wel!


GABRIELLA