Bekers Aas

Gestart door mrjn85, december 11, 2015, 11:26:36 AM

mrjn85

Zoals ik in eerder bericht heb aangegeven zitten wij in een nogal vervelend traject omtrent zwanger worden. Eerder heeft Gabriella een legging voor mij gedaan en daar kwam uit o.a. dat mijn lichaam niet in balans is waardoor een zwangerschap bemoeilijkt wordt.

Inmiddels ben ik 2 dagen over tijd :). Heb vanochtend een kaart getrokken met de vraag of ik zwanger ben. Ik trok toen de kaart bekers aas. Ik zie die kaart als een duidelijke ja! Wat denken jullie?

Gabriëlla

Deze kaart kan inderdaad op een zwangerschap duiden!! Maar ook dat de boel weer begint te stromen en je binnen afzienbare tijd zwanger wordt! Het gaat in ieder geval de goede kant op!

mrjn85

Dat maakt het wachten nu wel extra spannend!

Gabriëlla

Ik heb je in ieder geval wat alternatieven aangereikt zoals iriscopie en/of homeopathie. Ik denk dat je zodoende weer meer moed krijgt en de hoop op een zwangerschap minder hebt verloren. De druk is hierdoor van de ketel, wat weleens een gunstige uitwerking op je lijf kan hebben.
Doe wat je van plan was om te doen en wie weet! Allemaal zeer, misschien zelfs een tikkeltje te spannend :P

mrjn85

Helaas een dikke negatieve test :S

Gabriëlla

Kelken Aas zegt mij dat je de moed niet moet verliezen en door moet gaan met wat je van plan bent hoor! Doe wat je van plan bent, zoals ik eerst schreef!!


GABRIELLA

mrjn85

Ga ik zeker doen. Bedankt voor je reactie!