Wie wil voor mij een legging doen?

Gestart door ana, augustus 07, 2013, 16:25:31 PM

ana

Ik zit met een dilemma waar ik niet goed raad mee weet. Zou iemand mij daarmee kunnen helpen?

Mijn vriend en ik zijn een half jaar samen. We hebben een vrij explosieve relatie in de zin dat we vaak botsingen hebben, maar dit voelt voor mij niet negatief. Het is gewoon onze manier om met elkaar om te gaan en het zijn wel constructieve ruzies.

Nu is het zo dat ik graag huisje, boompje, beestje wil en ik er altijd vanuit ben gegaan dat we uiteindelijk zouden gaan samenwonen, maar mijn vriend weet nog niet zeker of hij dat wel wil en of hij dat ooit wel zou willen.

Ik ben op een leeftijd dat als ik nog kinderen wil hebben, ik dat binnen nu en een paar jaar moet doen. Hij wil ook wel kinderen, maar als ik heel eerlijk ben wil ik niet een Lat relatie met kinderen. Al overweeg ik het nu wel, omdat ik dan in ieder geval de kans heb om kinderen te krijgen, ook al is het voor mij niet de ideale situatie.

Het is overigens niet zo dat hij niet van me houdt of niet met me verder wilt. Maar hij wil gewoon ieder een eigen huis houden. Hij weet gewoon nog niet of hij ooit van gedachte gaat veranderen, maar hij sluit het ook weer niet uit. Voor mij hoeft het samenwonen niet perse direct te gebeuren, maar wel over niet al te lange tijd.

Mijn dilemma is nu: waag ik de gok met hem en ga ik maar afwachten en hopen dat hij ooit wel wil gaan samenwonen. In de tussentijd proberen we wel of we kinderen kunnen krijgen.

Of stop ik met de relatie, wat ik eigenlijk liever niet wil, om misschien iemand anders tegen te komen die wel  het zelfde wil als ik? Wat allemaal nog onzekerder is.

Voor mijn gevoel is het kiezen tussen twee kwaden. Ik merk dat ik door de onzekerheid steeds gefrustreerder raak en ruzie met hem zoek. De onzekerheid is voor mij eigenlijk het ergste.

Alvast bedankt.

Groeten,
Ana


dameblanche

hallo ana

ik heb voor jou een relatie legging gedaan.

allereerst zien we waar het om gaat of wel de kern en wat er niet is.
dit wordt weergegeven door de pentakels 8 gekruist door de hoge priesteres

kaart 3,4  en 5 stelt jezelf voor ;
kelken 3
zegewagen
kelken 6

kaart 6,7 en 8 stelt je partner voor;
zwaarden koning
ridder van staven
de zon

de verleiding is groot om er mee te kappen, toch zul je ermee door moeten gaan, intuitief weet je eigenlijk wel hoe het zit, maar je wilt hem steeds een nieuwe kans geven.
je geeft jezelf steeds weer de schuld dat het een en ander niet loopt.

je wilt steeds een positief gevoel erover blijven houden, maar het wordt je moeilijk gemaakt, je doet er alles aan, maar het loopt niet naar jouw mening.
je denkt dat je meer geeft dan neemt..

hij zit vast, ergens voelt hij zich geclaimd, dan weer niet; een vraagje, is hij iemand die erg onrustig van aard is?
van de ene kant wil hij wel maar aan de andere kant is hij doodsbang om zich te binden.
moeizame relatie, waarbij je zelf zal moeten uitmaken naar welke kant de relatie steeds helt....

gr. marianne

ana

Hi Marianne,

bedankt voor je reactie.

Een ding begrijp ik niet helemaal. Aan de ene kant geef je aan dat ik vol moet houden. Maar aan de andere kant lees ik dat ik zou moeten weten hoe het zit, maar dat ik hem steeds een kans wil geven. Dat klinkt alsof dat tevergeefs is.

Hij is inderdaad soms wat onrustig en het lijkt er inderdaad op dat hij soms wel wil en soms ook te bang is om zich te binden. En inderdaad, het kan soms best moeizaam zijn. Maar totdat dit aan de orde was heeft me dat nooit een slecht gevoel gegeven. Dit is gewoon hoe wij met elkaar omgaan.

groeten,

Ana

dameblanche

deze relatie komt niet voor niks op je pad, dit is voor jou een heel belangrijk leemoment, gaanderweg leer je hoe je in een relatie moet staan, vandaar de kaart pentakels 8 gekruisd door de hoge priesteres....

ana

sorry voor de late reactie. Ik ben een tijd niet meer online geweest. Ik heb intussen ontdekt dat ik zwanger ben en dat heeft de zaken er zeker niet beter op gemaakt. We hebben nu iedere dag ruzie en dat terwijl hij niet eens in het land is. Ik heb nu nog meer behoefte aan zekerheid en ik heb ook nog eens een keer last van de hormonen, waardoor ik me labiel voel. Kortom, niet bepaald wat ik van een zwangerschap gehoopt had. Hij ziet alleen de financiele problemen en hij voelt zich er nog niet aan toe, maar hij had er ooit wel zelf voor gekozen. Ik hoop gewoon dat het op een gegeven moment weer beter gaat tussen ons. Want ik gun mijn kind een normaal, stabiel gezin.