wie wil graag voor mij leggen

Gestart door wondertje, december 22, 2012, 12:42:38 PM

wondertje

............

wondertje

#1
....

dameblanche

de liefde wondertje!

tja tja, waarom floept er nu  de zwaarden 3 ertussenuit??

een reeks van verliezen, hartepijn en verdriet heeft dat met zich mee gebracht..
een geven en nemen situatie daarin zit niet in de goede balans, en je weet ook niet hoe en een positieve draai aan te geven...

in het begin is alles leuk en wel, je wilt het die persoon dan ook naar zijn zin maken, maar je laat je er ongemerkt te veel in meeslepen.
en je verliest je dan te vlug in iemand...
ik zie eigenlijk veel pentakels om je heen liggen, uiterlijkheden zijn nog te belangrijk...
heden; de pentakels aas, er vallen geen yods uit de lucht en wijst e eigenlijk meer op je verworven stabiliteit die je wel een prettig leventje geeft, je gaat dat ook koesteren en op waarde weten te schatten.
in evenwicht weer komen, dat is je motto...
maar je blijft ontevreden, maar anderen bemoeien zich daar te veel mee, je vergelijkt je er ook te veel mee, maar uiteindelijk geeft het weer niet de situatie waar je op hoopt...
probeer eigenlijk tevreden en gelukkig te zijn met hetgeen je nu op dit moment hebt...
klinkt allemaal clichee, maar het ligt hier echt in je kaarten.
het feit dat je positief in het leven kunt en mag staan, tevredenheid met hetgeen wat je hebt, straal je dan ook uit, en dan trek je ook positieve personen aan..
waarmee je wel een gelijkwaardige relatie in alle rust kunt opbouwen en waar je wel jezelf kunt zijn...
dat is toch eigenlijk het mooiste wat er is?

liefs marianne

wondertje

#3
............

dameblanche

ik ga hierbij nog eens terug naar de legging wondertje..

de zwaarden 3 de pijn, het verdriet en de grote onzekerheid.
je had de sterke behoefte je een  te voelen met deze jongeman
net als jij heeft hij problemen met zijn zefbeeld, identiteit, ikgevoel.
het ego is niet goed afgebakend, zodat jullie in elkaar kunnen overvloeien.

dit uit je door je op te offeren voor deze jonge man, je cijfert je daarbij weg, je werk alsmaar aan hem en vergeet an jezelf te werken, je komt in een ongelijkwaardige relatie terecht [pentakels 6]
je sleutelt alsmaar aan hem, maar hij laat zich dat welgevallen, en begint zich steeds egoistischer te gedragen, alles draait om hem.
je hebt een klein ogenblik even geen aandacht aan hem kunnen besteden en wat gebeurt er...meneer gaat vreemd....
als je hem terug neemt en die kans is heel groot, gaat meneer steeds meer zijn eigen we, en jij blijft treurig achter.
op dit moment heb je het gevoel dat je niet zonder hem kunt, maar is dat zo?
het vertrouwen dat is verbroken kan niet meer geheet worden, je zult steeds achterdochtig blijven en wijdt het ten onrechte aan jezelf wondertje....

wondertje

bedankt.. en dat klopt helemaal.
ik heb zoveel pijn en ik voel me zo alleen. ''de kans is heel groot dat ik hem terug neem.. typt u. waarom denkt u dat? Ik heb meerdere keren op een dag idd heel sterk het gevoel dat ik hem wil bellen maar dan spreek ik mijzelf toe om het niet te doen. het klopt dat hij steeds meer egoïstischer werd, hij ging steeds meer vragen.
ik heb zoveel van hem gehouden en na 1,5 jaar blijkt het allemaal een leugen.

zal hij dan nog contact opnemen met mij?


dameblanche

voor zijn gevoel heb jij je aan hem vastgeklampt en ten gevolge hiervan is hij uitgebroken...
de kans is echter groot dat hij terug contact gaat opnemen, als zijn ego niet meer gestreelt wordt.

wondertje

#7
...........

dameblanche

ja, presies wondertje....

fijne kerst  :-*