Mijn dagkaarten

Gestart door Salsafret, juli 21, 2012, 06:36:27 AM

dameblanche

verhuizing....jawel...maar dan naar je eigen definitieve stukje salsa, na veel omzwervingen....en dan dfoel ik niet in de wereld, maar in relatie-stukjes...............

Vlinder


Salsafret

Ik had deze reacties gemist:-(. Marianne, ik kan even geen puzzel van jouw stukjes;-) maken. Kun je uitleggen wat je bedoelt?

Salsafret

#258
Mijn dagkaartjes voor vandaag: Staven Ridder en De Gehangene. Kaarten in contrdictie. Aan de ene kant overgave en aan de andere kant vooruit gaan. Wat ik er uit begrijp is dat ik me over moet geven om vooruit te kunnen komen. De controle loslaten. Ik blijf onderweg.

Symbolon

SCHEIDING

Je liefdes, vriendschappelijke of zakelijke relatie, heeft de vruchten van de werkelijke essentie verloren. Hierdoor ben je jezelf als individu vergeten. Vandaag herken je dat je leven op dit moment te veel beheerst wordt door het `wij`! Ben je het stuk van jezelf vergeten te leven. Neem vandaag ruimte voor jezelf en eigen inbreng.

heleen

Ik zie dat de man van de gehangende aan een mooie T boom hangt  Salsa fret. Misschien de T van thuiskomen?
Heeft de ridder staven nog wel zin om onderweg te zijn,volgens mij houdt hij zijn paardje in. Misschien wil het paardje, maar uiteindelijk heeft de ridder de teugels in handen. Wat wil je Salsa door blijven rennen, of jezelf rust gunnen?

Heleen.

Salsafret

Dat is een mooie Heleen, de T van thuiskomen. Ook de T van toekomst:-). Doorgaan wil ik nog wel maar niet meer rennen. Wandelen of af en toe een drafje is ook wel goed. Misschien dat daardoor de ridder het paard inhoudt. Een rustig tempo en regelmatig een beetje "hangen":-)

Salsafret

Vandaag Kelken 6 en De Magier: zoeken naar geborgenheid, jeugdherinneringen. Belangrijk is onbaatzuchtigheid. Het geven om het geven zonder iets terug te verlangen. Met de Magier overwin ik moeilijkheden. Bewust zijn van mijn eigen kunnen. Ik kan scheppen wat ik wil. Ook die geborgenheid.

Symbolon

DE VRAAG VAN DE HEILIGE GRAAL

Je belandt vandaag in een prachtige uitdaging. Turbulente en nieuwe ontwikkelingen passeren de revue. Sla vandaag je vleugels uit naar je eigen licht, om vervolgens een nieuwe innerlijke reis te maken. Je bent er klaar voor om je grenzen te verleggen. Stap op de mogelijkheden van vrijheid en bewegingsruimte in! Je beschikt over moed in overvloed.

Sweetie

Salsa

Kelken 6 en De Magier

Heb je iemand die terug in je leventje is gekomen , iemand van vroeger, er kmen nieuwe mogelijkheden opzetten , je talenten gaan benutten Salsa
Suzy :-*

Salsafret

Danki Suzy. Inderdaad komen er mensen terug in mijn leven. Niet van heel vroeger maar van anderhalf jaar geleden nu ik weer hier ben. Ik vertrouw er op dat de mogelijkheden komen, Suus!

Salsafret

Vandaag een floepkaart als dagkaart: Kracht. Ik heb Kracht gevraagd welke kaart ze erbij wilde hebben en ik trok Kelken Aas.

Potenties, op de goede weg zijn. Enthousiasme en durf. Al met al niet de makkelijkste combinatie. Kracht vraagt nogal wat.

Symbolon

ONENIGHEID
Er komt een conflictsituatie op je pad en deze vraagt om oplossingen. Er zit niets anders op dan het initiatief te nemen om in beweging te komen. Alleen een meegaande aanpak helpt je vandaag een stap verder. Verwacht niet te snel harmonie in je relatie en besef dat de ander je een spiegel voor houdt.

Vlinder

Salsa, de kracht vraagt nogal wat denk je, maar dat is je eigen kracht die je kan inzetten.
Het zit in jou en je vermogen te heersen en beheersen.
beteugel de instincten en zet ze in om een mooi leven te creeren ( aas)


Salsafret

Wauw vlinder, thanks! Het is zo fijn dat je meekijkt. Het is elke keer weer een eyeopener. Net als wanneer suzy, heleen, marianne etc mee kijkt.

Salsafret

Vandaag zwaarden 2 en pentacels 7. Twijfels en gestage groei. Het klopt, ik moet geduldig zijn en niet forceren. Luisteren naar mijn gevoel. Maar ik ben vaak in dubio over wat te doen. Vooral mijn bankrekening loopt langzaamaan leeg.

dameblanche

maar je situatie die door de zwaarden 2 aangegeven wordt, bang om te kwetsen , bang om gekwetst te worden, achter een schijnwand staan...waarbij je te veel terug kijkt op wat is geweest, dat houdt ook die 2 zwaarden de lucht in en voor je hart gekruisd.

Salsafret

Ik heb eens nagedacht over deze kaarten en ik denk dat ik te bang ben om een verkeerde beslissing te maken. Daardoor mijn gevoel afscherm. Dit terwijl ik eigenlijk op de pentakels zeven zou moeten vertrouwen. Op de groei. Langzaam maar zeker. Mijn angst houdt de groei tegen.
Terug kijken naar wat is geweest doe ik nu juist niet en ik denk te weinig. Ben volledig gefoccussed op de toekomst terwijl mijn "is geweest" heel belangrijk is voor wat ik nu ben.