Mijn dagkaarten

Gestart door Salsafret, juli 21, 2012, 06:36:27 AM

Salsafret

@ Heleen: geloof in mezelf. Ik zal hier voort moeten zetten wat ik in Curacao heb opgebouwd.
@ Vlinder: goed dat je dat zei. Ik heb aan jouw opmerking veel gehad bij een sollicitatie van gisteren.

@ Marianne & Suzy: deze periode wordt een periode van keuzes. Dat zie ik ook in. Wat die keuzes gaan worden ben ik zelf heel nieuwschierig naar.

Voorlopig pak ik mijn leven hier naadloos op. beter dan ik zelf had gedacht.


Salsafret

Vandaag de Hogepriesteres. Ik heb een mooie serie kaarten getrokken. Eerst de Hogepriester, toen de Geliefden en nu de hogepriesteres. Zelfvertrouwen van de Hogepriester, de keuzes van de Geliefden en het volgen van mijn intuitie van de Hogepriesteres.

dameblanche

kaarten van de grote arcana wijzen je de weg.....
het is een aaneenschakeling en ook een weg om de wereld, het ultieme te kunnen gaan bereiken...
weten wat je wilt en weten wat je niet meer wilt..vandaaruit een keuze maken vanuit je buikgevoel..salsa

Salsafret

Dank je Marianne. Ik heb in ieder geval besloten om mijn eigen weg te gaan. Mijn partner kan aansluiten of niet. That is up to him.

Symbolon:

ZELFKASTIJDING

Er worden hoge eisen aan je gesteld. Vooral vandaag is dit niet makkelijk. Soms zijn er perioden waarin het slimste wat je kunt doen, is jezelf opofferen voor een hoger doel. Soms is het nodig om je verlangens tijdelijk naar de achtergrond te verhuizen. Relativeer vandaag waar je grenzen, maar hierdoor ook mogelijkheden liggen.

Salsafret

#229
De kleine Arcana maar weer eens: staven 6 met als kruiskaart munten 7.

Er ligt een overwinning in het verschiet op problemen die ik heb gehad mits ik het geduld op kan brengen te wachten.

Symbolon

DE BRUILOFT

Jij en de ander zijn van essentieel belang vandaag. Een maatje naast je, waarmee je lief en leed kunt delen en een alles in één pakket biedt om je hart te verbinden. Maak vandaag plannen. Er worden je vandaag geluk en hoogtepunten beloofd in de liefde. Concentreer je op de relatie en contact met jezelf.

Lief

Hoi Salsa,

Lijkt me mooi aansluiten op kaarten hiervoor toch?

Nu maar zien of je het geduld op kan brengen....

Groetjes en fijne zondag, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Nou Lief, dat ging hier en daar iets minder goed;-). Maar ik blijf er aan werken. Geduld, pffff niet een van mijn beste eigenschappen.

Salsafret

Vandaag Zwaarden 9 met als kruiskaart Munten Koningin. Zorgen! Ja vooral vandaag toen de garage mij vertelde dat mijn auto 300,- aan kosten heeft voor hij de weg op mag:-(. Dat kan ik nu net niet hebben. Gelukkig springen mijn ouders bij.

In ieder geval eb ik wel een beetje: "komt het wel goed" gedachten. Wat me gaat helpen is de relaietszijn en de standvastigheid van de munten koningin. Wellicht ook niet te veel richten op materiele zaken anders worden de zorgen nog groter (de demon op de zwaarden 9 NV kaart).

Symbolon

DE ZORGELOZE

Je bent in een situatie beland die vandaag een aanpak van je eist, welke anders is als je gewend bent. Ben je bang de waarheid uit te spreken? Deze onderdrukking van jezelf zal vandaag niet langer onopmerkzaam blijven! Handel apart en spontaan. Het zijn de onverwachte situaties die je verder op weg helpen.

Lief

Hoi Salsa,

Dat zijn ook altijd van die tegenvallers, autokosten. En je ziet er niks van terug.

Lief dat je ouders bijspringen.

En dat van het geduld snap ik. Is ook niet een van mijn sterkste dingen, maar in de loop der tijd wel geleerd dat het 't beste werkt. Dus kan het nu ook beter opbrengen.

Fijne dag nog, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Vandaag een apparte combinatie: staven Koningin en De Toren. Vandaag ben ik sterk genoeg om moeilijke zaken aan te kunnen maar zoals ik het nu zie zullen de zaken niet volgens plan lopen. Ik zal de moed van Staven Koningin hard nodig hebben.

Symbolon

DE VRAAG VAN DE HEILIGE GRAAL

Je belandt vandaag in een prachtige uitdaging. Turbulente en nieuwe ontwikkelingen passeren de revue. Sla vandaag je vleugels uit naar je eigen licht, om vervolgens een nieuwe innerlijke reis te maken. Je bent er klaar voor om je grenzen te verleggen. Stap op de mogelijkheden van vrijheid en bewegingsruimte in! Je beschikt over moed in overvloed.

Salsafret

Vandaag bokalen 3 omgekeerd en pentakels vijf. Wat ik er inzie is dat ik momenteel niet veel vreugde beleef vanuit een angst voor onzekerheden.  Dit terwijl  genoeg is om vreugde over te hebben.

Symbolon

DE PHOENIX

Op dit moment vinden er veel veranderingen in je leven plaats! Niets in je leven zal hetzelfde blijven. Dit zijn vruchtbare en noodzakelijke veranderingen, waar je vandaag niet alleen voor staat. Geef jezelf vandaag de mogelijkheid je oude situatie helemaal te laten vallen. Besef dat je los moet laten en zelfs misschien eerst moet vallen.

heleen

Hoi Salsa

vrij moeilijke kaarten de afgelopen dagen. gisteren de toren (met de koningin) en vandaag pentakels 5. geen wonder dat bekers 3 omgedraaid ligt, want daar word je niet vrolijk van. Maar toch is het niet vreemd dat je deze kaarten trekt. Er zijn nogal wat veranderingen in je leven geweest, en dan wordt je toch vacuüm gezogen.  Maar pentakels 5 vind ik niet een kaart waarbij de moed in de schoen zakt (misschien omdat de figuren op de kaart geen schoenen aan hebben), het is een kaart waarbij het moeizaam gaat, maar je komt vooruit, en dat is de grootste houvast. Je komt vooruit.

Heleen.

Salsafret

Dank je wel Heleen. Daarvwas ik net naar op zoek. Het gekke is dat de kaarten zwaarder zijn dan dat ik me echt voel. Nu ben ik wel een type om te "dealen" met de situatie zoals hij is, al voelde ik me op Curacao echt wel lekkerder. Maar we zijn nu hier en we bouwen de zaak weer op voor zo lang als het ook mag duren. Maar er staan goede zaken in het verschiet. Daar vertrouwde ik al op a de leggeing van Marianne en ben er na jouw duiding nog meer van overtuigd:-)

Salsafret

Hoe krijg ik het voor elkaar vandaag: De Zon en De Dood. Twee tegenstellingen. Toch lijk ik ze te snappen. Ik kan niet schijnen als ik geen afscheid kan nemen van het oude. Ik moet loslaten. Mijn ego, Curacao, mijn onzekerheden over de toekomst. Morgen is nu (en de zon schijnt buiten).


Symbolon

HET EGO

Vandaag openen zich nieuwe mogelijkheden die je graag vertellen je dat de weg voor je open ligt om de scepter over je leven op te pakken. Geef zelfexpressie en eigen identiteit nieuwe ruimte en vorm. Pak de mogelijkheden aan en kom tot besef wat je werkelijk waard bent. Zet jezelf in de spotlights vandaag!

heleen

mooie kaarten salsa en aan jouw duiding hoef ik niets toe te voegen.
fijne zonnige dag.

liefs

heleen