Mijn dagkaarten

Gestart door Salsafret, juli 21, 2012, 06:36:27 AM

Sweetie

Hallo Salsa
m aas
Een nieuwe start vandaag Slasa
Suzy

dameblanche

mogelijk heb je het gevoel [de wereld] je doel bereikt te hebben salsa..
je dent dat je op een goede manier een bepaalde periode hebt afgesloten, waarbij je veel geleerd hebt en nu in staat bent om op een hoger nivo de wereld aan te kunnen...
je hebt je levenslessen reeds doorlopen maar je moet open blijven staan voor de volgende reeks..[.aas]

Salsafret

Story of my life:-)

Voor morgen kelken ridder. Zorgenloos genieten:-)

Had vandaag ook nog kaarten getrokken voor mijn relatie:

De relatie: de duivel: geen grip hebben. Klopt
Ik: munten 7: geduldig afwachten, altijd maar weer geduldig afwachten.
De ander: munten koningin: levensvreugde.

Sweetie

hallo Salsa
kelken ridder = goeie dingen doen voor anderen

de duivel = vastgeketend aan oude gewoontes
munten7 = geduldig leren afwachten
munt. koningin = genieten van alles

Suzy

dameblanche

je wilskracht is groter dan de begeerte, maar alleen als je bedenkt dat je een keuze hebt en die dan ook gebruikt

Salsafret

Tja dat zeggen mensen wel vaker. Op de een of andere manier is mijn wilskracht groot. Ik sta daar zelf wel eens eens verbaasd over. De keuze komt.

Salsafret

Vandaag munten 7. Maar weer eens afwachten, alweer. Ben ik even blij met mij wilskracht:-(

dameblanche

spanningen tussen de creatieve verbeelding en de realiteit...

Salsafret

Klopt weer als een bus. Mijn fantasie gaat op de loop.

Salsafret

Voor morgen munten 9: een gunstig moment, geluk.

Salsafret

Na het het gunstige moment van de munten koningin de munten page: een impuls of kans.

Sweetie

goeie morgen Salsa
een prachtige dag staat jou vandaag te wachten, geniet met volle teugen en van innerlijke rust

Suzy

dameblanche

een [uit]muntend dagje...

de koningin mag haar pentakel graag koesteren zij weet ondertussen wat die pentakel ook inhouden kan, maar de page weet het nog niet....
weer ee nverwijzing naar je fantasie wereld salsa....

Salsafret

Voor morgen geen fantasie meer. Staven tien: teveel verantwoordelijkheden en taken. Teneergeslagenheid zonder uitweg. Een stapje terug dus.

Sweetie

Hallo Salsa
Ja teveel hooi op je vork maar straks valt het van je schouders , problemen zijn er om opgelost te worden

Suzy