Mijn dagkaarten

Gestart door Salsafret, juli 21, 2012, 06:36:27 AM

Sweetie

Ha ha Mary anne
het zijn 5 flessen bloemkool  :D

Niet treuren Salsa
je hebt 5 kelken en er zijn er 3 omgevallen, dus je hebt er nog 2 waar je kan van genieten , er is nog niets verloren ook al lijkt het zo

Suzy

Salsafret

Voor vandaag 2 kaarten die haaks op elkaar lijken te staan. De keizerin sprong er uit en daarna trok ik als dagkaart kelken 4.

Kelken 4: verveling
Keizerin: inspiratie.

Sweetie

Hallo Salsa
de keizerin : emoties voelen
kelken 4     : de het is goed zoals het is kaart

Suzy

dameblanche

we slepen hier de kelken 5 erbij....
bij de kelken 5 richt zich de persoon op de 3 kelken die omgevallen zijn maar is zich ook bewust van de 2 kelken die achter je staan....
maar een kelk ontbreekt vandaag, die is weggenomen, je hebt het gevoel er alleen voor te staan....

Salsafret

Inderdaad Marianne, dat is inderdaad zo. Er ontbreekt iets maar toch is het zoals Lucy zegt. Het is zoals het is en dat is goed maar toch ontbreekt er iets. Dubbel hè?

Vandaag de maan. Nostalgie, eenzaamheid.

Sweetie

hoi Salsa

Lucy /Suzy zegt :

De maan
In het diepste van je binnenste gaan kijken/zoekn, je weet het wel maar ziet het een en ander nog niet goed

Suzy 

Salsafret

Sorry, Suzy, soms heb ik te laat (of niet) in de gaten dat mijn iPad namen apart corrigeert. Snap niet dat hij van Suzy Lucy maakt:-(

Sweetie

hahaha vind niet erg hoor  ;)

Salsafret

Het is vandaag de laatste dag van de volle maan dus heb weer een kaart getrokken. Vond het eergisteren zo "toevallig" dat ik tijdens volle maan de maankaart trek dat ik hem ook voor vandaag had bewaart.

Nu gaan we weer verder, letterlijk:-). Ik heb munten 8 getrokken. Iets nieuws onder de knie krijgen, nieuwe relatie of een nieuwe periode in mijn huidige relatie (s). In iedergeval zijn er vooruitzichten.

Salsafret

Na munten 8 nu de munten 4: hang naar zekerheid, vastklampen. Ook zelfzuchtigheid.

dameblanche

munten geven uiterlijkheden aan, zekerheden via geld, uiterlijk vertoon, macht en ook een carrierre..

ook welsslagen in de maatschappij wordt aangeven door je munten...
na de acht waarbij je je een nieuwe situatie hebt gecreerd ga je nu meer vorm er aan geven.

Salsafret

Hey Marianne, ik heb je even gemist;-). Dank je voor je respons. Ik had geen beeld bij de combi munten 8 en munten 4 maar nu is het een stuk duidelijker.

Salsafret

Ik heb een kado gekregen. Ik trok voor morgen een kaart waar ik altijd een beetje van schrik omdat ik hem zo mooi vind: De Wereld. Ik heb bij De Wereld altijd een gevoel van: Wat? De Wereld? Voor mij?

Voor mij dubbel omdat, sinds ik hier woon en duikinstructeur ben, zo blij ben dat ik op deze wereld ben en mee mag maken wat ik iedere dag mee maak.

Morgen dus vervolmaking en gelukkige tijden. Past goed bij voorgaande kaart Marianne? Of niet?


Sweetie

Hallo Salsa
dit is een wenskaartje en je mag kiezen welke wens je wenst, het brengt vreugde en geluk met zich mee
Geniet ervan !

Suzy

Salsafret

Ik heb een wens gedaan en vandaag een mooie dag gehad.
Voor morgen munten aas. Alweer een mooie kaart. Momenteel weer crisis met partner dus wellicht nieuwe relatie of wellicht nieuwe mogelijkheden in huidige. Either way, ik vind het best.