Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

Lief

Goedenacht/morgen....

Mijn kaaren voor 21-07-2012

Kelken 9 met als 2e/kruiskaart staven 9.

Ik ga er eens over slapen.

liefs en groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

dameblanche

kelken 9....

wensen die in vervulling gaan, een mooie kaart lief, maar wat blokkeert, de staven 9.......
achterdocht, er is wat in beweging gezet, maar je bent bang de controlle te gaan verliezen, je blijft halsstarrig t.o. v. de situatie

kristina1975

Goedemorgen liefff,

En lekker gedroomd vannacht?  ;) 9 is een mooi getal,  9 is de vervulling, de verzameling en de oogst. In getal 9 komt alles samen in een totaalbeeld, Het geeft de uitkomsten en resultaten van een doorlopen proces. De resultaten die je oogst van ervaringen en beslissingen zijn zowel positief als negatief. Als je alle ervaringen hebt kunnen plaatsen is dit een getal van één en al rijkdom en vervulling.

Dus niet bang zijn inderdaad en loslaten waaraan jij je graag vastbindt....zeggen de kaarten in ieder geval

liefssss

Lief

Dank Marianne en Believe. De spijker op zijn kop. De weg ligt open voor me en ben denk ik zelf degene die hem blokkeert.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedmorgen,

Kaarten voor vandaag zijn:

Zwaarden 10 met als 2/kruiligging Staven 4

Symbolonkaart:

DE ANGST

Je doet er goed aan je angst vandaag onder ogen te zien. Hier ben je nu sterk genoeg voor! Het zal confronterend zijn, echter biedt het je wel de mogelijkheid om de feiten onder ogen te zien. Zo kan je naar bevrijding werken. Iedere stap in het donker is een weerspiegeling in behoefte van bestaanszekerheid.

Zigeunerkaart:

DE ERGERNIS

Deze kaart wijst op volgende thema's: Koppigheid, ongehoorzaamheid, ruzie, (fysieke) agressie, woordenwisseling, verdriet en egoХsme.

Nou, duidelijk is dat ik ergens een einde aan moet maken. Staven 4 vind ik dan weer lasstig.


groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

zwaarden 10....
een niet zo een rooskleurige situatie, neergesabelt....10 zwaarden steken in je rug.....
je ziet het allemaal niet meer helder, je hebt er geen vat op, probeer te ordenen, probeer even een stap terug te zetten om het geheel te kunnen overzien..lief...

Lief

Ik wist het Marianne. Maakt staven 4 het niet een beetje goed dan ;D
Look for the answer inside your question...

dameblanche

oeps de staven 4.....
hier gaat het erom hoe jij je hieronder voelt , wie sabel je neer, heb je de kracht nog om op te staan, voel jij je klein of net groot en overheersend hierbij...ik denk het eerste....

Lief

Hmm, ik heb even niemand om neer te sabelen. Het is enorm rustig. Stilte voor de storm misschien. Ben dus wel ff bij aan het tanken. Misschien wordt het duidelijk met de kaartjes van morgen erbij. Ik lig voorlopig ff lekker met die 10 zwaarden in mijn rug. En met een heerlijk wijntje straks moet die staven 4 ook wel lukken ;)

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen!

Hmmm daar is die weer. Kaartjes voor 23-07 -2012

Zwaarden 10 met als 2e/kruisligging Aas van bekers.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Owkee, het ergste van een donkere periode is geweest. De nabije toekomt wordt beter en dit wordt versterkt door aas van bekers. Iets moois voor in de toekomst is invoorbereiding....

Groetjes Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

zwaarden 10....
zware kaart...
maar bekijk het een op deze manier...
het transformatieproces van rups naar vlinded, in zwaarden 8 zit hij nog in de cocon, bij zwaarden 9 toont hij het rijpingsproces in afzondering en bij zwaarden 10 maakt het de sprong ook mnogelijk naar het nieuwe bestaan.

Lief

2e dag op rij dat ik hem trek Marianne.

Aas bekers maakt vast wel wat goed ;)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief,
de zwaarden 10, je uitzichtloze gevoel, waar je niet uitkomt, is maar tijdelijk,
Net of je deze tijd nodig hebt uiteindelijk er goed uit te voorschijn te komen....
komt vast goed  :D  Vlinder

Lief

Ow heerlijk Vlinder,

Ik zie al uit naar de tijd hierna :)
Look for the answer inside your question...