Mijn Dagkaarten

Gestart door Chris, mei 17, 2012, 13:01:33 PM

Chris

Hoi suzymat
Fet is hier heerlijk !

Ik ben zeker aan het werk,met liefde....ik doe het graag in elk geval,maar een dng weet ik zeker ..op deze werkplek komt helaas geen beloning :(

Thx Suus

@heleen

Ja ik wil graag...Ik streef niet na om iets anders te zijn,maar dat van bezinning klopt helemaal,alleen dat is voor leeuw mattie erg moeilijk ::)

Dankjewel heleen

@Marianne

De wens is er absoluut !Ik ben benieuwd in welk huis dze bij mij terechtkomt....en of de gevolgen merkbaar zijn...
De hoop en het vertrouwen blijft hoor !!
Ik ga er ook vanuit dat dit staat te gebeuren..gevoelsmatig ook.. ::)
Thanks Marianne

heleen

alles wat je wil zijn, of wenst te zijn leg je in de toekomst.
Als ik zeg ik wil gelukkig zijn, geef ik mijn eigen gebrek aan. Ik ben niet gelukkig, dat wil ik zijn, dus ligt het in de toekomst.
Geen geluk nastreven leeuw mattie, elke dag tegen jezelf zeggen Leeuw mattie IS gelukkig.

liefs

Heleen.

Chris

Thx heleen ik zal je advies opvolgen !!

Lfs mattie

Chris

Moggel allemaals

Zwaarden 3 op zn kop-de keizerin-zwaarden 2op zn kop ::) ??? :o :-\

Gr chris

dameblanche

een naderende telleurstelling mattie....
je doet er alles aan om voornamelijk groei en ontwikkeling te kunnen voortzetten, doch je blijft stuiten op besluiteloosheid....
en waar komt die besluiteloosheid vandaan?
het is een stukje oud zeer wat nog niet onder handen is genomen..

Chris

besluiten nemen is geen probleemmaar er moet iets zijn om te besluiten...geen oud zeer meer hoor..kan mattie ieg niet plaatsen..

Thx marianne

Sweetie

Goeie morgen Mattie


Zwaarden 3 op zn kop-de keizerin-zwaarden 2op zn kop

de verwarring is voorbij, je emoties voelen en je kan herbeginnen maar trek je zwaarden 2 maar recht zodat je in ballans kunt komen met gedachten en gevoelens

Suusie Mat

heleen

groei met een scherp randje.
2 zwaarden kaarten omringen de keizerin. de keizerin staat voor mij voor uitbreiding, niet voor vooruit komen, want ze zit stil op haar troon. Maar ze wil groei veroorzaken, vermeerdering. Daarnaast liggen er 2 zwaarden kaarten op de kop. zwaarden 3, de kaart van de hartzeer, maar in mijn ogen ook voor de emotionele groei. 3 zwaarden steken door het hart, dit gaat gepaard met pijn. pijn die je wel nodig hebt om te kunnen groeien. Het maakt je iets duidelijk. zwaarden 2 een vrouw geblinddoekt 2 zwaarden hoog in de lucht, zwaar om te doen. Maar toch heb ik altijd het vertrouwen dat die vrouw dat kan, dat ze niet achterovervalt in dat water. In vechtsporten worden vaak oefeningen gedaan die moeilijk en zwaar zijn, om je geest te trainen, omstandigheden vol te houden. Dit gevoel heb ik bij deze dame. Zwaar maar niet onmogelijk. Als je de zwaarden kaarten toelaat, en je innerlijke pijn toelaat, ben je in staat tot groei.

Liefs
Heleen

Vlinder

Zwaarden 3 op zn kop-de keizerin-zwaarden 2op zn kop

Chris
de keizerin in het midden, is meestal dat we ons moeten aarden niet alleen maar in ons hoofd bezig zijn, dat zie je aan de zwaarden.
veranderingen maar dan niet altijd plezierig door die zwaarden,
maar uiteindelijk wel beter zijn.

Groetjes Vlinder


Chris

even een gezamelijke fb ben er gisteren niet aan toe gekomen,vanwege een crematie

Tja jullie hebbenallemaalwel gelijk,aarden groei confrontatie met mezelf aan gaan...en mi loopt dat proces ook.het is een proces dus zaken zullen ongemerkt maar ook merkbaat ikzeker weet is dr worden voor mezelf..Waat er geen terugvalof opgave is..dus al met al positief

Thx duifjes ;)

Chris

voor deze werkdag de laatste tot volgende week donderdag

hoge priesteres op zn kop-koningin van zwaarden- den-de toren op zn kop

Gr Chris

Sweetie

Goeie morgen Mattie

hoge priesteres op zn kop - koningin van zwaarden - den-de toren op zn kop
gebrek aan inzicht ,verdriet dat werdt veroorzaakt hebben je sterker gemaakt maar je voelt nog steeds de pijn , het gemis

Suus

Chris

Klopt wel suzymat,

Het heeft me gesterkt,maar toch.....diep binnenin ben ik gekrenkt..

Thx

Mattie

dameblanche

dus alleen de koningin van zwaarden mag rechtop blijven zitten om haar zwwaard te kunnen hanteren, dat is ook wel nodig om boven de wolken uit te kunnen blijven, dus niet met haar hoofd in de wolkenn boven de realiteit uitkomen om je eigen doelstellingen te kunnen gaan realiseren...
ook om de hp rechtop te kunnen gaan krijgen...je vraagt je af of je wel op voldoende intuitie an vertrouwen, of je wel genoeg innerlijke wijsheid hebt kunnen vergaren voor je de toren kunt verlaten.....
de toren geenft vrijheid aan...maar welke vrijheid is het eigenlijk de e zo nastreeft mattie/chris

Chris

@marianne,

Als ik het allemaal zelf eens wist ,wat ik precies wilde...hang zo'n beetje in een laat maat gaan of komen stemming/situatie..

Eigenlijk doelloos,maar goed het slaat wel weer om,

Thx Marianne