Mijn Dagkaarten

Gestart door Chris, mei 17, 2012, 13:01:33 PM

dameblanche

een twee die voor dualiteit staat, vor evenwicht hervinden staat ,  ook het ik ben ik ik wil...
daarbij twee achten....
achten staan voor verandering, kan ook staan voor een verwarrende periode...

evenwicht gaan verkrijgen,
je hebt iets in werking gezet, je weet ook zeker dat iets werkt....

je bent vol verwachting......
je wacht af...maar ergens weet je het al. je vermoedt....


kijkn naar de bekers, je hebt de bekers niet in de hand, maar de bekers jou, denk je...denk je dat je bewust kunt omgaan met heftige emoties????


heleen

de eerste 3 kaarten staan voor beweging. de bootjes die dobberen op hoge golven, staven 8 die zijn pijlen op de grond laat neerkomen, en de reis die je aan het maken bent.  Misschien wordt het wel weer eens tijd dat je thuis komt Chris. En het drukke vermoeiende bestaan achter je laten. acht is het getal van de overvloed, genoeg of teveel geweest. En 8-2=6 terug naar een rustiger bestaan.

Heleen

Chris

@Marianne
Verwarrend...zekers...Ik verwacht.ik vermoed...ja dat zekers maar is het hier niet de wens?Of ik bewust om kan gaan met heftige emoties?Ja zolang ik maar alleen ben... ::)
Laat dat evenwicht nu maar komen,merk wel dat ik weer in een andere fase zit...


@Heleen
In beweging ja dat zeker maar welke kant op...
Je zegt het goed vwb thuiskomen...ben nooit echt thuisgekomen..daar ligt wel het verlangen...
Rust...

Dank jullie dames
Gr Chris

Vlinder

Ha Chris,

2 munten, beweeglijkheid spelen met wat je zal doen/keuze
8 staven is ook beweging
8 bekers, weg gaan met bezwaard hart

2+8=8 is bij mij negen  de kluizenaar, ja je moet ergens je weg in zoeken, er is wel een mooi lichtje wat je bij je hebt, je wilt ook heel graag even alleen zijn?!
het zelf uit puzzelen.
Groet Vlinder


Chris

ha butterfly ;)

Ha Chris,

Beweging alom,maar alleen zijn?? ::)Daar heb ik eigenlijk de neus vol van .. :(

Thanks
Gr Chris

dameblanche

alleen alleen?
je bent nooit alleen,je zit altijd nog met jezelf opgescheept.... :-\

http://youtu.be/UTR2IlAJEyQ


daat kaapsel!!

Sweetie

Mattie
in balans nemen en  uitdagingen aangaan maar niet de rug toekeren van bepaalde zaken
eens diep kijken en de angst achterlaten 

Suzy

Chris

@suzy

Daar zit het wel hoor...bepaalde angsten uit het verleden die dit teweeg brengen...
maar ook daar komen we klaar mee,

Dankje suzymat  ;D

Chris

Voor vandaag

Staven2-Toren-de gehangene=bekers2

Gr Mattie

Sweetie

Hallo Mattie

Je eigen stijl creƫren en de grote opkuis doen .. weglaten van alles wat je niet nodig acht en een rustpauze inlassen om tot een ontmoeting te komen

Suzy

dameblanche

staven aas geeft de uitdaging aan, maar de staven 2 geven de uitdaging aangaan....
tussen haakjes hier laat de bekers 2 zich WEER  zien mattie....
de liefde.....
dus hier niet het werkvlak, dan kwam en de pentakels wel tevoorschijn, nee het gebied van de liefde...
en hoe moet je te werk gaan, wat kun je verwachten....wat staat er te gebeuren.....

de toren en de gehangene, geen kleine kaarten mattie...
oude denkpatronen afbreken alvorens nieuwe te kunnen gaan bouwen en wel tot op de fundering, die is goed, die is stevig....die heb je ook van huis uit meegekregen...daar kun je ook op bouwen, maar heb je het oude afgebroken?
liggen er niet nog wat stenen die opgeruimt en afgevoerd dienen te worden mattie?
de gehangene laat weten fdat je je moet gaan richten op hetgeen er gebeurd...
de gehangene is DE  kaart van het grote loslaten.....
kijk je richt je alsnog op het veilige en het zekere wat de toren biedt...
maar dat veilige en dat zekere komen voort uit de oude denkpartronen.....
dus chris hammer...neem de sloophammer

sweetmami

mwuahuah ja Chris de hamer erop..........

oooeeee oeeerend HARD!

:D

ey we gaan toch niet voor het gerecyclede toiletpapier
als er ergens diamanten liggen  ;D

:-*

dameblanche


Eveningstar

Hallo Chris,

Die 2 Staven van je... die doen hun best  :D . Leuk, die in je bereik te hebben en er resultaten mee te behalen, want daar sta je voor. De ene Staaf staat voor kracht; de andere voor visie. Now als je daar geen succes mee kan boeken, dan weet ik het ook niet meer  ;) :D
Door je 2 Staven te gebruiken, doorbreek je makkelijker de situatie, zodat je dan kan overgaan tot je innerlijke groei.

Mooi, Chris. Je staat er goed voor!  :D

Liefs,
Eveningstar




Staven2-Toren-de gehangene=bekers2


sweetmami