Mijn Dagkaarten

Gestart door Chris, mei 17, 2012, 13:01:33 PM

Chris

hahaha wat een gezellie forum...we hebben lenorman,de taot en......youtube  ;D



sweetmami

Ik heb vandaag geen kaartjes nodig chris...
wat word het hoop of wanhoop...
of gewoon heel erg boos  :( mwuauahuahuah
:-*

Chris

Voor vandaag

Koningin van kelken-het oordeel-koning van zwaarden=bekers 5

Magic card munten 3

Mn intuitie volgen en knopen doorhakken,het zwaarste ligt achter me


Gr Chris

Eveningstar

Hallo hallo hallo!

Dag Chris,

ik schijn effe over je kaarten, als ik mag...

Invoelen lijkt voor jou vandaag geen probleem te zijn :) en is mooi  te combineren met je scherp denkvermogen :).
Jouw ideale manier, om verlost te worden van je zorgen?

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

een aspect in je persoonlijkheid dat verder ontwikkelt gaat worden en dat is hier je intuitie, macht ook verkrijgen over je emoties, waarbij j je het oude achter je gaat laten om ongehindert vanuit een blanco pagina te kunnen starten en verder gaan.
je wilt hierbij nogals een terug kijken, maar dit moet je niet meer doen, om uiteindelijk ongehinderd voorwaarts te kunnen...de zwaarden koning geeft je daarbij nog even een trapje mee,  of wel een porretje, dat je daarin wel eens vastgeroest bent omdat je teveel in je hoofd zit......
hier komt het stuje dat je je hoofd moet loslaten en naar je hartsgevoel of wel buikgevoel moet gaan, de buik is het gebied rondom de navel en het hart zit ter hoogte van je borstbeen...chris...mocht je dit even kwijt zijn...
natuurlijk is dit weer een grapje, maar toch met een nadrukkelijke boodschap....


heleen

de kaarten doen me denken aan de kaarten op 12 juni 2012.
Oordeel en bekers 5 op dezelfde plek.
Grijs, en weer het licht blauwe.
je hebt in iedergeval meer emotie toegelaten, koningin van de kelken is erbij gekomen.
en je hebt ook de zware kaart van zwaarden 3 verruild voor de koning. Die zelf het hef in eigen hand neemt.
maar in de magic kaart is er een andere verandering, je noeste arbeid is omgezet in pentakels 3. Je munten zijn niet meer gekleurd, en het harde werken is eruit. Je bent weer zoekende daarin, wat betekend werken voor mij. Hoe houd ik werken prettig. oordeel blijft voor mij de belangrijkste kaart, luisteren naar het spirituele, naar de stem in je hart. Bekers kunnen omgaan Chris, maar er blijft genoeg overeind, dat vertrouwen mag je hebben.

Heleen.

Eveningstar

Heleen,

hoe hou je dat overzicht? Maak je tabellen of zo? Ik vind dat heel boeiend hoe je zo iets aanpakt. Niet alleen boeiend, maar ook interessant die linken te kunnen leggen van vorige dagen.

Waarschijnlijk heel simpel voor jou... .

Liefs,
Eveningstar

Chris

@ marianne
Ik heb idd nog wel eens de neiging terug te kijken alhoewel dat steeds minder wordt...
Klopt dat koppie he...ik probeer er wel op te letten ...kom er wel  ;D

@Eveningstar

Nou nou dank voor het compliment,maar denk wel dat ik iemand ben die goed kan invoelen,hetverlost me niet van zorgen maar wel van piekeren over zorgen... ;)
En natuurlijk mag je over mijn kaarten schijnen,graag zellfs  ;D

@Heleen
Compliment dat je het zo bijhoudt !!
Ik probeer in alles mn hart te volgen,emoties blokkeer ik idd niet meer.Eigenlijk mooi om te zien hoe de kaarten het proces volgen

Dank jullie allen :-*

Chris

barstend van de pijn in mn arm...pfff

de geliefden-heremiet-ridder van kelken=zwaarden page

Magic card=bekers heer

gr chri

Vlinder

nadenken over je relatie,s rustig zien en voelen vanuit je intuitie( vr kant) wat wel en wat niet.
neem er de tijd voor, het is belangrijk genoeg Chris.

Groetjes vlinder

Sweetie

oei Chris ben je gevallen ??

Sweetie

Heb je een relatie Chris waar de vonken ervan afspringen ?
Alles beetje afwegen, keuze tussen liefde en carrière een terugtrekking om alles eens te herzien en dan komt er een kans , een kans in de liefde maar doe het voorzichtig aan ... voel het aan en laat je gaan  :)

Suzy

Chris

@vlinder
Ik denk er zeker over na,mn wie nog belangrijk voor me is en wie niet en ja dat doe je niet in een dag is wikken en wegen


@ Szy

Niet gevallen,geen idee wat het is...maar even aanzien
Geen relatie dus ook geen vonken....maar mocht zich een kans voordoen ..dan neemt chrizzie die wel,

Dan U
Gr Chris