mijn dagkaartje[s]

Gestart door dameblanche, mei 17, 2012, 09:48:26 AM

dameblanche

ja, ik denk het wel, er is een vriend, die heb ik al meer dan 10 jaar, maar hij kan de vriendschap niet meer voortzetten omdat hij gevoelens voor me heeft, en ik niet....
ja, als het dan daar ophoudt?????

Vlinder

Vandaar dat het nog smeulde Marianne, moeilijk een vriend te verliezen om die redenen...
gewoon helemaal niet fijn
:(

dameblanche

vandaag; echt waar??!!! kelken 3

Salsafret

Verbondenheid. Mooi hoor:-)

Mimi88

Kelken 3, ontspanning en toch helemaal oke zijn met je besluit, want het is ook oke!

Sweetie

Hoi Mary anne
Komt het dan allemaal terug goed , en lekker feesten in the name of love

Suus

Vlinder

Een andere wind marianne, veel zwoeler, hoop dat je een fijne dag hebt


dameblanche

ja ik had gisteren een mooie verjaardag...
ik ben met een paar vrienden naar een bloemenseance geweest....

vandaag de kelken ridder... ;)

Vlinder

Oh, dat was fijn gefeliciteerd,
je hebt nog steeds een warm gevoel denk ik, laat dat zwoele windje nog maar even verder waaien de bekers ridder helpt een handje  ;)

heleen

na de mooie dag van gisteren, vandaag weer alleen verder. Althans je bent nu natuurlijk samen met je paard. En het gaat goed. Vizier is geopend, het paard is rustig. Lekker genieten van de tocht.

Heleen.

Sweetie

Oooo een bloemenseance , en ???  :'(  want dit schijnt nogal door te prikkelen ..
Suus

dameblanche

ja was heftig....
confronterend ook....
vandaag de staven 2 op de kop....

heleen

Hoi Marianne.

Na een periode van het vieren van je verjaardag, is de tijd gekomen van rustiger aan doen. De balans opmaken voor het volgend jaar. Misschien weet je op dit moment niet wat je pad precies is, en is er tijd nodig om achterom te kijken. De kaart ligt omgekeerd, dus ik denk dat je hier ruim de tijd voor moet nemen.

Heleen.

dameblanche

#943
ja klopt heleen, het verloop hd ik me ietsie anders voorgesteld, vriendschappen lopen nog wat door elkaar heen, idd, de balans opmaken, dat ben ik ook aan het doen en dan te gaan bekijken hoe verder....

of er ook erkenning gaat komen op meerdere vlakken...
ja, het einde van het jaar nadert weer en voor sommigen, waaronder ik, is het best een beetje deprimerend, maar ach, na een maand gaan de dagen al weer lengen...

heleen

Laatste maand van het jaar Marianne. De feestdagen staan weer voor de deur. En dan gaat iedereen toch wat afsluiten, de goede dingen en minder goede dingen. Vooral in de jaren waarin heel veel gebeurd (en ik denk dat je in dit jaar je roer om hebt moeten gooien) is dat deprimerend. Maar juist in deze jaren vind je ook de meeste schatten, en de juiste waarden van de juiste diamanten.

Heleen.