Believe's dagkaarten en leven :)

Gestart door kristina1975, mei 17, 2012, 04:51:09 AM

dameblanche

je hebt jezelf onbewust in die toren gezet, ......

Vlinder

Hoi Believe,
Kom breek die muurtjes van bescherming maar af,
boven zie je veel, maar eens moet je naar beneden.
Je komt tot een inzicht.

Liefs Vlinder

kristina1975

hii even snel vanuit mijn werk 8)

De Ster
De Sleutel
MARKTPLAATS DER IJDELHEDEN
Vandaag vaar je het beste door niet al te veel de diepte in te gaan. Er ontbreekt een belangrijke schakel op dit moment. Namelijk de schakel van een werkelijke, inhoudelijke verbinding in de relatie. Je beste remedie is vandaag je situatie te nemen zoals het is en je vooral bezig te houden met luchtige oppervlakkigheden.
:-* :-* :-*

Sweetie

Hallo Lieve meid
hechte vriendschappen , veel kracht en oplossingen

Suus  :-*

heleen

vandaag lekker bezig zijn met kleine onbenulligheden. Niet te diep duiken vandaag.
gewoon genieten en je eigen ding doen.

liefs

Heleen.

Vlinder

Hoi believe,
Een  dag om de sleutel te vinden, het geeft je vleugels,
maar overweeg alles eerst goed.. luister naar je gevoel.

Liefs vlinder

kristina1975

Hi mijn lieve vrouwen, ik zal einde dag weer jullie verhalen lezen. Xxx

kristina1975

Mijn kaarten ook even snel online
De Dood t voelt goed einde v e onzekerheden , sluiten van naars of zoiets

Het schip
Ik kan t niet plaatsen, misschien een innerlijke reis afronden en doorgaan

DE BIECHT

Vandaag breekt de tijd aan open kaart te spelen. Er is een thema waar je in verstrikt bent geraakt en wat je of een ander op te biechten hebt. Het allereerste belangrijke is dat je jezelf er bewust van bent dat je zelf verantwoordelijk bent voor deze situatie! Gebruik vandaag je wijsheid en genereer bekentenis.
   

dameblanche

ga er goed voor zitten
neem er de tijd voor
concentreer je op de kaarten en trek dan een kaartje believe.....
kaarten willen je iets meegeven..kunnen je een mogelijkheid aangeven...
ga er nooit te lichtzinnig mee om.....

de dood zeer zeker la niet..een belangrijke kaart, die aaangeeft vooruit te komen wannner je definitief ook iets afgesloten hebt...

kristina1975

Lieve Marianne morgen hoop ik meer tijd te hebben en een kaart met echte kaarten te trekken.
Ik neem de kaarten ook niet licht. Waarom zeg je dat?
Ik heb wel t gevoel dat ik een fase van mijn leven achter me laat.

Net online getrokken voor vandaag
De Page pentakels
De Zeis en De VERLEIDER

Je bent vandaag beland in een uitdaging. Deze zal je uiteindelijk een prachtig resultaat opleveren. Je word namelijk aan het werk gezet om definitief af te rekenen met een karmische levensopdracht en valse gedachten. Geef daarom vandaag boosheid en wrok alle ruimte en verberg deze niet langer. Neem je beslissingen vanuit eigen kracht

kristina1975

#715
Marianne,
ik heb zoals jij gevraagd even rustig gezeten en voordat ik mijn dagkaarten trok 1 KAART getrokken.
DE DOOD
Waarom wilde je dat ik een kaart trok?
XXX


Mijn kaarten voor morgen
Staven Koning
Boven Staven 6 de doos in zo

De Berg
Boven de Toren

Vanmiddag had ik als symbolonkaart dat ik mezelf moest opofferen ???

voor morgen
DE SLAAP VAN DOORNROOSJE

Vandaag is het moment aangebroken om in subtiele beweging te komen. Zoek de informatie waar je naar op zoek bent in jezelf vandaag en niet in de buitenwereld! Omarm daarom de situatie waar je op dit moment in verkeerd en laat je pantsertje die je om je heen hebt gecreëerd weer zakken!
Dit is slechts een korte uitleg voor één dag

Sweetie

lieve meid
Oude gewoontes en gedachten loslaten , breek uit jezelf, de koning zegt hierbij dat je de wilskracht hebt om zover te komen daar zal je verhelderend en positief uitkomen

moeilijkheden overwinnen en zich opgesloten voelen ..de symbolon geeft nog wat extra aandacht
word waker lieve meid ... herbegin met een nieuw leven

Suzy

dameblanche

je wilt dolgraag dat kaarten je aangeven hoe je moet handelen, hoe je een doorbraak kunt krijgen in het proces dat al een heeeele poos gaande is....

maar hoe meer kaarten hoe minder duidelijk de boodschap..
de dood is al een hele duidelijke kaart.....
sluit het verleden definitief af!!!!!
ontdoe je van zaken die niet nodig zijn...
wilskracht toont de koning van staven, ook op die manier een stapje vooruit willen komen, maar daar ligt weer die berg op die toren.....

Vlinder

Believe,
Ik doe dat ook vaak, een kaart, het geeft minder informatie, waardoor het duidelijker wordt.
De dood, je bent bezig met het afsluiten van iets, als dat lukt, komt er ruimte voor iets anders.
Mooi proces.

liefs en  :-*

kristina1975

Marianne, dank je wel. Ik trek inderdaad de kaarten als advies....  dus alleen maar 1 tarot kaart en verder niets trekken?
En moet ik dus met mijn jonkie kappen, is dat wat je bedoelt?

@ Vlinder
Dank je Vlindertje, ben je aan t genieten van je beker :)

@suusjeee
Dank je lieve, ik ben ook klaar hoor, verleden blijft steeds meer achter en nu in t nu :-

Liefs ss