Believe's dagkaarten en leven :)

Gestart door kristina1975, mei 17, 2012, 04:51:09 AM

Vlinder

Believe, bekers 8, te veel emotie,s die je de baas moet worden?
en daarom ga jij een rondje om, niet te veel geven, maar ook eens voor je zelf opkomen, en de teleurstelling te boven komen.   

Vlinder

kreeft


kristina1975

Oké... Ik ben een stralende persoon  ;D ik vind lachen en positief zijn t mooist gewoon :-

Voor morgen
Zwaarden 9
De lenormand sterren en DE UITWISSELING
Je wordt vandaag uitgenodigd uit te spreken wat je op je hart hebt. Het wordt tijd! Je zult merken dat het jezelf enorm oplucht. Er valt een last van je schouders. Je Ziel weerspiegelt je de opdracht nu werkelijk uit te spreken wat je voelt. Je zult zien dat het mee valt.

Ik heb morgenavond met die leuke jongen afgesproken..geeft de  zwaarden 9 mijn faalangsyen bij mannen weer..hmmm ik denk nu al oooo en nu achhh we zien t morgen.
Slaap lekker Xxx

Sweetie

Hallo lieve meid

je ontwaakt mijne meid , de nacht merrie is voorbij, nu het verwerken van hetgeen er over blijft , de sterren geven aan dat ze jou gaan helpen om terug vooruit te gaan
en met de symbolonkaart ... daar moet ik niets aan toevoegen
Suus

heleen

ophouden met piekeren Believe. Zwaarden 9 en sterren zijn voor mij nachtkaarten. Wat speelt er in het diepst van je ziel af. Dat komt in de nacht tot uiting. In je dromen en je nachtmerrie's.  De sterren geeft aan hoe graag je een nieuwe relatie wil, zwaarden 9 staat voor je angst. Zoals je symbolon kaart al aangeeft:

je Ziel weerspiegelt je de opdracht nu werkelijk uit te spreken wat je voelt.

niet direct tegen de nieuwe leuke jongen, maar wel naar jezelf. Wat voel je Believe, wat trekt je aan in deze man. Waar wil je voor gaan?

liefs

Heleen.

dameblanche

de zwaarden 9 symboliseren vaak imeand die er onder veel druk gebukt gaat althans zo voelt die persoon dat ook, iemand die meent het slachtoffer te zijn van zijn/haar omgeving....
het blokkeert je wensgedachten...

kristina1975

inderdaad ophouden met piekeren en bang zijn! Nee, ik voel me echt niet als slachtoffer eerder dom  ;)

Ik wil inderdaad graag een relatie, geen nieuwe kan ik zeggen aangezien ik die laatste geen relatie kan noemen en ik al jaren vrijgezel ben door mijn ik  8)

Over deze jongen, ik vind hem leuk omdat hij zo relax is en toch slim en op level op alle levels gewoon een normaal persoon die precies zag hoe ik was en ik mezelf kon zijn totdat hij zei dat mijn ogen zo mooi waren, toen bloos ik helemaal ...jaaa nu nog!

Ik wil voor hem gaan of niet dat weet ik niet. Ik wil liefst helemaal geen datingsacties, hoezo wat drinken ga naar een film of doe iets actiefs maar hoezo wat drinken? Ik ken je niet en jij mij niet jij kunt toch dan alleen verplicht over dingen hebben...tja ik zal het zien en hij mij ook

heel veel heel veel liefs Suuske mijn zus :), Heleen mijn lieve en scherpe wegwijzer en Marianneke mijn warme zuiderlinge vriendin!

@Kreeftje dank voor je knuffel van gisteren xxx

kristina1975

#577
Goedemorgen  :D

Voor vandaag heb ik
de Muizen, de doos in boven de Vos
De Gerechtigheid, de doos in boven de Zwaarden 10

Symbolon SCHEIDING
http://www.orakels.org/media/static/weborakels/symbolon/67.gif

Je liefdes, vriendschappelijke of zakelijke relatie, heeft de vruchten van de werkelijke essentie verloren. Hierdoor ben je jezelf als individu vergeten. Vandaag herken je dat je leven op dit moment te veel beheerst wordt door het `wij`! Ben je het stuk van jezelf vergeten te leven. Neem vandaag ruimte voor jezelf en eigen inbreng.

Sweetie

Goeie morgen lieve meid

piekeren de doos in maar daar komt argwaan piepen
gerechtigheid
balans opmaken , evenwicht zoeken en beslissingen nemen, je komt recht te staan uit een diep dal , getroffen worden en nu de genezing in aantocht

Suus :-*

kristina1975

Trouwens gisteren was het erg gezellig echter hij is het niet. Toch gelachen en ik heb me niet krampachtig gedragen :D

ik wens jullie allemaal een mooie dag, ik heb mijn wonder telefoon even ook niet  :P

Sweetie

#580
Wat een mooie kaart , doet me denken aan Nils

http://www.youtube.com/watch?v=Z__HPdd1DbQ

Wat vond ik dit prachtig en eigenlijk nu nog  :-[

dameblanche

in de doos, uit de doos?
de muizen boven op de vos geeft aan dat voorzichtigheid geboden wordt want argwaan komt weer terug...
je zoekt steeds de grenzen op..net over die grens.......
je gaat tot aan het gaatje en roept dan.....waarom is het leven zo oneerlijk???

Vlinder

Hoi believe,
je worstelt met gevoelens van fair en onfair,
maar het leven is zo soms pieken en dalen, leg je erbij neer en ga eens genieten van wat mooi is,
tel je zegeningen . :D

Lieve groet Vlinder

kristina1975

HEyyy heyyy, he he morgen is vrijdag en mijn vrijedag! Ik verlang zo lekker uit te slapen zonder datik een wekker hoeft te horen ;D

ik heb net de Staven Ridder
De Vogels en De Rouw getrokken
De Rouw
Er is een belangrijke periode voor je aangebroken. Deze zal niet makkelijk voor je zijn. De tijd is namelijk aangebroken om vandaag definitief afscheid te nemen van een relatie of partnerschap. Er ligt een periode van disbalans, rouw en verdriet voor je. Stap hier vandaag dapper in. Ook dit verdriet zal weer voorbij gaan.

tot morgen en slaap lekker , xxx

Sweetie

Hallo lieve zus

terwijl jij in je nestje ligt zal ik jouw kaartjes duiden  ;)

de staven Ridder is een warm mens hij heeft veel contact met de mensen en is avontuurlijk aangelegd , hij staat altijd klaar om hulp te bieden en de vogels is het korte leed mar met de hulp van deze ridder is het van heel korte duur.
Geen verdriet hebben lieve meid  :-*

Suus