Believe's dagkaarten en leven :)

Gestart door kristina1975, mei 17, 2012, 04:51:09 AM

kristina1975

Hi Marianneke, mijn hart stel ik inderdaad snel open naar mensen die ik lief heb erg snel!

Hoe dan ook voor de zondag heb ik

De sleutel die ik op het schip zo terug zet in de doos
De Staven page die ik op de zwaarden Koning terug in zijn doos zet zo

zo meteen ook mijn symbolonkaart en daar is het
DE ONT-BINDING
Neem vandaag de ruimte in die je nodig hebt! Je oude bescherming toont barsten omdat je op Zielsniveau uit je voegen groeit. Het oude past niet meer bij je! Neem hier vandaag afscheid van. De ruimte is te klein geworden. Laat de rebel in jezelf ontluiken en kom op wat goed voor jou is!

dameblanche

oplossingen bedenken die werken!!

waarbij de staven page je op je ongeduld wijst en de zwaarden koning je aanmaant meer je verstand te gaan verbruiken boven je gevoel...

heleen

groeien lieve Believe.
staven page staat voor mij voor groeien, niet in een doos opsluiten want volgens je symbolonkaart zal de doos vandaag toch openscheuren, en waarom groei tegenhouden? De zwaarden koning met zijn heldere verstand zal je helpen in deze groei. Je hebt de sleutel getrokken voor alle oplossingen die nodig zijn. maar je moet niet alles afwijzen door het in dozen en schepen weg te moffelen.

Liefs

Heleen.

Vlinder

nieuws of een bericht waar je over na  moet denken, wat met jouw groei te maken heeft,
maar dan kun je je krijgt het helder Believe

kristina1975

hi hallooo
T is een weekend geweest dat ik veel over het leven heb gedacht hoe en wat verder etc...de groei ...

ik zal morgen ergens terug komen en ook bij jullie topics kijken, voor nu ik hoop dat jullie allen heerlijk slapen en morgen een geweldige maandag zullen hebben. xxx

mijn kaarten
zwaarden schildknaap
de Ruiker
GEVANGENSCHAP
Vandaag worden je ogen geopend dat je moet accepteren dat je niet kunt kiezen tussen verantwoordelijkheid en vrijheid. Het is het Aardse begrip van `vadertje tijd` dat je laat inzien dat het slechts een kwestie van tijd is! Vandaag worden kracht en de praktische kanten van het leven van je gevraagd. Luister naar je wijsheid.

Sweetie

Goeie morgen meid
er is je vroeger iets aan gedaan daar heb je nu de rust in weten te vinden

Suus

kristina1975

hi lieve Suus, misschien even kijken of ik de rest van de dag nog iets zal meemaken. Ik voel in iedere geval steeds meer rust in mezelf ook al zit de groei vast aan behoorlijke ontploffingen binnen in mijnzelf ...


en jij Suuske, ben je nu rustiger of laat je het allemaal opo je afkomen?

Sweetie

Ik ben rustig lieve meid, ik laat het komen en gaan
Doe jij dat ook maar want is niet zo gezond dat ontploffen, zoek wat rust op en verlaat de negativiteit  :-*
Knuf van Suus

Eveningstar

Hoi Believe!

Je wenskaart voor ogen houden, meid. Dat komt goed... beter.... dat is goed :)!

Dikke knuffel!

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Zwaarden page lieve Believe.,
bied een kans, iets op te helderen misschien, pas op voor gekibbel,
Kijk in je innerlijk.

Ik moest lachen om je berichtje, ik heb idd maar een rustdag genomen, op advies van heleen, hahaha

heleen

zwaarden schildknaap, ik vind het altijd een vreemde rakker. Met zijn gekleurde pakje aan. Hij houdt stevig zijn zwaard met 2 handen vast, en kijkt de hele andere kant op. Weet hij wel wat hij wil?
het enige verband die ik met de ruiker kaart kan leggen, is het kleurenpakje. Een ruiker heeft ook hele mooie kleuren. Is dat wat de kaarten je willen vertellen lieve Believe. Dat jij je leven in moet gaan kleuren. En zegt de symbolon kaart ook niet dat er een verandering moet plaatsvinden?

Vandaag worden je ogen geopend dat je moet accepteren dat je niet kunt kiezen tussen verantwoordelijkheid en vrijheid.

andere kleuren in je leven Believe.

liefs

Heleen



dameblanche

zwaarden schildknaap geeft aan dat je iets in gang hebt gezet, maar je hebt nog gene idee van de uitwerking ervan.....
het riekt naar.......

kristina1975

hallo lieve meiden van het forum in plaats van de gooische vrouwen ;D dat kwam zo in mij op of desperate housewifes ;D

Ik weet het niet, ik heb wel het gevoel dat een of andere snel zal veranderen vooral op het werk, gewoon mijn gevoel. Ik heb geleerd mijn onderbuik gevoel te vertrouwen dussss de tijd zal het snel laten zien. Verder heb ik vandaag een bericht gekregen om een drankje te doen met een leuke jongen die ik twee weken geleden heb ontmoet. Ik ben benieuwd, het was een zeer gezellige avond terwijl wij alletwee met een vriendin waren. Ik zou het leuk vinden in ieder geval. Verder kan ik me nu niets anders bedenken van wat er zo snel zal spelen in mijn wereld. O misschien mijn vriendje die niet mijn vriendje was zeg maar.Ik heb hem een paar dagen geleden weer eens gezien, even een kop thee gedronken zonder dat ik hem maar iets heb gevraagd. Ik vind het erg ik denk echt dat hij een eigen wereldje heeft door zijn verleden.

In ieder geval voor morgen
Bekers 8                           =====> Zal ik met mijn werk zo snel al moeten stoppen???
De Zon van Lenormand    =====> Ook al zal ik vertrekken de Zon is met mij mee en een vertrek zal een time out nodig hebben zoals hieronder aangeeft

en DE GELIEFDE van Symobolonkaart
Sluit met alle facetten van jezelf werkelijk vriendschap vandaag! Je doet er verstandig aan om voor jezelf rust, ruimte en tijd in te schakelen. Laat je vandaag heerlijk verleiden door attributen van luxe en weldaad. Zo herken je en waardeer je opnieuw je lichaam, welke de tempel van je Ziel is. Schakel een time-out in.

dameblanche

neenenenenee...
bekers 8 is de een poortkaart...en verwijst naar emoties, hier gaat het erom dat je een stralend persoon bent, maar die stralend persoon offert zich vlug op....

Sweetie

Hallo Believeke
Een innerlijke drang om onbekende gebieden te ontdekken en te verkennen , de zon heb je mee en geeft je over aan haar warme stralen

Suus