Believe's dagkaarten en leven :)

Gestart door kristina1975, mei 17, 2012, 04:51:09 AM

nunu

Je word ongeduldig schat spannende tijd voor de boeg

Liefs Nunu :-*

heleen

inderdaad Believe  niet met vuur spelen. Ook voor jezelf duidelijk maken voor wat (of wie) je gaat. De page laat zien dat er blaadjes aan het groeien zijn, maar hij staat nog steeds in een dor landschap.

Ga op onderzoek uit van wat je nu wil. Anders blijf je verschillende boodschappen het universum insturen.
Je hebt positieve kaarten getrokken Believe. Mooie kaarten over de liefde. Je wil gaan voor de onvoorwaardelijke liefde. Ga daar dan voor, en hink niet van het ene been op het andere.

liefs

Heleen.

kristina1975

ik word echt ongeduldig en ik ben moe van alles hier, echter een ding

ik ga voor mijn reiziger en niet voor mijn jonkie, anders ondanks mijn vermoeidheid was ik zeker naar t feestje. Ik wil mezelf niet moeilijker maken en ik wil inderdaad onvoorwaardelijke liefde. Morgenvroeg ga ik weg daarna zullen jullie waarschijnlijk een paar dagen niets van me horen. Wanneer ik terug ben zal ik jullie alle moois vertellen ;)
:-* :-* :-*

heleen

Lieve Believe

Een hele fijne vakantie toegewenst.

Heleen. :-*

nunu


kristina1975

dank jullie wel  :-* ik ben net klaar met de hele dag druk zijn en inpakken....ik kan niet wachten om hem te zien. Ik weet niet eens wat ik moet doen als ik hem zie...ja wel knuffelen zeker en kijken hoe dat voelt dan wel of niet zoenen...hmmm zoenen alleen kijken hoe hij ook zaldoen.

ik heb mijn kaarten voor morgen getrokken
Schildknaap Pentakels
De Lelie
En Gevangenschap
GEVANGENSCHAP
Vandaag worden je ogen geopend dat je moet accepteren dat je niet kunt kiezen tussen verantwoordelijkheid en vrijheid. Het is het Aardse begrip van `vadertje tijd` dat je laat inzien dat het slechts een kwestie van tijd is! Vandaag worden kracht en de praktische kanten van het leven van je gevraagd. Luister naar je wijsheid.

Ben benieuwd wat jullie gaan zeggen. Ik vlieg pas om 9.45 tot dan lees ik alles :D xxxxxxxx slaap lekker allemaal

Sweetie

Hallo Believe
Klaar voor de grote spannende dag
Alles zal het wel uitwijzen wat je moet doen Believe  ;)

Je talenten ontwikkelen, luister naar de raad die je gegeven wordt

Suus


dameblanche

heej wat zie ik nu...vlieg er eens uit???
openstaan voor iets nieuws???
ga je je lovertje achterna?

http://youtu.be/wFfN-IQq_OY

kristina1975

Marianne, Jaaa  ;D al zondag terug en ik heb nu al geen zin meer om terug te komen!

Suzy, dank je. Ik vind t zo spannend dat ik hem geen bericht verzend ... Een sms met een smiley alleen misschien?

heijdenv

Hoi believe,

Het is best spannend om iedere dag bij jouw kaarten te komen lezen wat er allemaal speelt, soms is het net een boek of een film ;-).

Ik wens je in ieder geval hele fijne dagen toe en ben heel benieuwd naar wat je te vertellen hebt als je terug bent!

Vertrouw op je intuïtie meis.

Heel veel liefs,
Vicky

Sweetie

Goeie reis meisje en wees voorzichtig hé
veel succes  :-*

kristina1975

Ja echtecht een soap. Geloof of niet ik mis door vertraging 2 vluchten om bij hem te komen! Pas bij de eerste bestemming weet ik dat ik alsnog bij hem kan zijn  :o
Xxx

Sweetie


kristina1975

Lief graag ook eentje voor jezelf :-*

Sweetie