mijn dagkaarten

Gestart door heleen, mei 16, 2012, 23:20:17 PM

heleen

@vlinder. dat ligt ook aan de mensen die er aan je deur staan. Deze waren heel open en eerlijk en niet opdringerig. En je leert altijd weer door te kijken wat hun manier van geloven is. Ik hoef er niet mee eens te zijn, maar we geloven nu eenmaal samen in de zelfde God. Alleen hun weg ernaar toe, of er zijn is anders.

Heleen

heleen

@marianne.
misschien luister ik inderdaad niet naar mijn eigen intuïtie in mijn eigen levensgebied. Harmonie, en de ander is soms wat in conflict.

Heleen.

Vlinder

ja daar heb je gelijk in,
ik reageer ook zo omdat ik in mijn werk altijd luister, dat is mijn beroep,
en wil liever niet lastig gevallen worden aan m,n deur...zelfbescherming tov overbelasting

:-* 

Sweetie

Hoi Heleen
koningin kelken omgekeerd
staven 7
Koning staven
Je cijfert je vaak weg , en neemt graag de leiding over , daar creeer  je succes mee doordat  met je krachten weet om te gaan

Suus

Salsafret

Veel vuur vandaag. De staven 7 is in verzet maar het is niet duidelijk waar tegen. Daardoor mist De Koningin haar kracht. Vurige koppigheid overheerst vandaag. Kan ook gunstig zijn maar wellicht is het een idee om de koningin toch maar weer op haar voetjes te zetten. Een beetje water op het vuur;-).

Eveningstar

Hoi Heleen,

Het lijkt wel of je gevoel op zijn kop staat in je gevoel. Of dat je gevoel -wanneer het voor je zelf erop aankomt- even op non-actief staat, dan lijkt het ook, dat je voor je zelf niet kan invoelen.

Nochtans je Koning vertelt me, dat je doel is je individuele mogelijkheden te benutten. En ik reken daar invoelen ook bij :). Daarom zeg ik ook ... dan LIJKT het ook, dat je voor je zelf niet kan invoelen.

Het lijkt misschien ook wel, dat je in strijd gaat, nochtans... je vooruitzichten zijn wel goed.

Liefs,
Eveningstar

heleen

@suus
nou ik cijfer me niet snel weg, inderdaad ik hou van de leiding, maar of dit altijd tot succes leidt weet ik niet. vooral omdat mensen in mijn omgeving ook graag de leiding hebben, geeft dit nogal eens strijd. En nu ik dit schrijf snap ik ineens de kaarten van gisteren. dat is het gevecht van staven 7. strijdt tussen de koning staven en de koningin kelken omgekeerd. Mijn reactie die ik kan geven. ga het gevecht aan, soms zelfs een zinloos gevecht, om daarna mezelf nergens druk over te maken.
@salsafret
klopt ik weet 9 van de 10 keer niet waarvoor ik vecht. vurige koppigheid overheerst altijd wel. Kan weinig met de koningin van de kelken.
@eveningstar.
Ik kan heel goed andere mensen aanvoelen, maar gevoelens rondom mijzelf zijn niet te peilen. Astrologisch bekijk maan in vissen, aankomen en wegvloeien van gevoelens. En wat is van mezelf en wat is van een ander. Daardoor heb ik nogal moeite met de koningin van de kelken. De koning van de staven is verbonden met vuur, en daardoor met de vuurtekens, ascendant boogschutter. Dan komen de koning en koningin weleens in conflict. Maar ik weet ook wel dat ze samen werken. Dubieus proces wat ik regelmatig in mezelf voel. Dus heb je weer gelijk, ik lijk in strijd maar ik weet heel veel van mezelf en hoe ik handel.

Heleen



heleen

mijn kaartjes van 08-11-2012

staven 5 omgekeerd
de geliefden
munten 10.

om eerlijk te zijn ik snap de kaarten voor vandaag niet. opgegeven strijd, harmonie en verbintenis, gezinsleven.
Ik weet het niet. Misschien dat ik ze morgen snap.

Heleen.

Sweetie

Hoi Heleen
staven 5 omgekeerd
de geliefden
munten 10.
Het laatste woord willen in de keuze die je genomen hebt , je wil liefdevol handelen en je gevoel geeft aan dat je zo moet handelen , het juist aanpakken ... daar ben je overtuigd van je mening

Suus

Salsafret

De keuze maken om de strijd te laten voor wat het is. Je kiest voor meer zachtere aanpak. Tel je zegeningen:-)

Vlinder

Heleen,
staven 5 omgekeerd
de geliefden
munten 10.
te weing beweging maakt dat je geen beslissing kan nemen, je zet jezelf vast.


heleen

alledrie de duidingen kloppen.
@suzy en salsafret ik heb gekozen voor een zachte aanpak.
@vlinder daardoor heb ik mezelf ook vastgezet

Heleen.

heleen

kaartjes 09-11-2012

ridder van de bekers
toren omgekeerd.
geliefde

En alweer kan ik mijn eigen kaarten niet duiden. Torenkaart is mij ondertussen bekend. geliefde had ik gisteren ook. Alweer een keuze maken of krijg ik vandaag de inzichten om de juiste keuze te maken.

Heleen.

Sweetie

Hoi Heleentje

ridder van de bekers
toren omgekeerd.
geliefde
ga je zelfzekerder door het leven, op avontuur doordat je alles ondersteboven hebt gegooid kan de opruiming beginnen , je raapt het belangrijkste op om mee te nemen op je avontuur , daar heb je je keuze al bij gemaakt

Suus

Vlinder

Lieve Heleen, zit je vast in de toren, willen de inzichten even niet komen, neem afstand, de bekers ridder is liefdevol, en de geliefden geven mij het zelfde gevoel, laat de liefde spreken dan kom je los.... ::)