mijn dagkaarten

Gestart door heleen, mei 16, 2012, 23:20:17 PM

heleen

@marianne.

inderdaad Marianne je hebt gelijk. De rek is er uit, de groei gaat te langzaam. Voel op veel vlakken me niet beloont voor mijn harde werken, en dat geeft frustratie.

Heleen.

heleen

2 floepers.

staven 7 op de kop, en staven 9.

getrokken kaart
maan omgekeerd.

staven 9 is mijn verzet, verzet tegen veranderingen, verzet sommige zaken juist te willen zien. staven 7 omgekeerd niet de moed opbrengen om te vechten op dit ogenblik. zaken op zijn beloop laten gaan.

de maan omgekeerd, niet aan mijn gevoel kunnen komen. Belangrijkste van deze kaarten is mijn inziens de maan. Door de maan te laten omkeren, dus mijn gevoel te laten spreken (huilen van de honden) zal mijn verzet ophouden en de energie terug keren om op de juiste manier het gevecht aan te gaan.

Heleen.

Sweetie

Hallo Lief Heleentje

floepie --- staven 7 op de kop, en staven 9.

getrokken kaart
maan omgekeerd

krachten gaan inzetten en het anders gaan aanpakken ... durf je ?   ja je durft het aan maar je blijft alert maar je gelooft en vertrouwd op jezelf !

De maan omgekeerd
draai ze om want deze verwart je je kijkt naar jezelf en niet in jezelf ...

Suzy :-*

heleen

Hoi suus.

Ik snap wat je bedoeld, en ik denk dat je gelijk hebt, dat ik meer naar mezelf kijk, en op dit ogenblik weinig in mezelf.

liefs

Heleen

heleen

vandaag een vurig dagje.

staven 5-staven 2-ridder staven.

vechten en opbouwen, gelukkig ligt er in het midden een rustiger kaart. Een persoon met de wereld in zijn handen, die rustig kijkt over dezelfde wereld. Daar mijn balans in zien te vinden, anders ben ik bang dat mijn paardje me wel eens mee zou kunnen nemen naar woeste oorden.

Heleen.

dameblanche

nu kijk maar eens naar buiten, het vuur wordt meteen geblust............

de oinnerlijke onrust, waarbij de ridder zijn ongeduld toont heleen......
je ziet in alles op dit moment een uitdaging, maar je komt tot niks net vanwege die innerlijke onrust

Sweetie

Hoi Heleen,

staven 5-staven 2-ridder staven.
je mentale kracht gaan gebruiken , de wereldbol ligt in jou hnden en die verdedig je door je rechtvaardigheid maar je mist de energie om te vechten Heleentje  :-*

Suus

Vlinder

Hoi heleen

Wat een staven, een ongeduldige ridder, die graag een uitdaging aangaat, ongeduldig staat hij te trappelen.
maar te veel staven maakt onrustig en moeilijk je weg te bepalen, kun je het wat rustiger houden zie je de juiste weg te gaan. ;)

Vlinder

Salsafret

Te veel vuur voor vandaag. Wedijveren en dan dat steigerende paard. gelukkig remt De staven 2 de boel een beetje. In ieder geval is er leven in de brouwerij bij jou vandaag. No boring monday:-)))))

heleen

@marianne. regenbuitje heeft vandaag niet geholpen, vuur was duidelijk goed te voelen.
misschien innerlijk onrustig, maar ik ben wel mijn eigen weg gegaan.
@Suzy rechtvaardigheid heeft soms 2 kanten, maar vandaag genoeg energie gehad om te vechten.
@vlinder het advies kwam te laat lief vlindertje, ik had mijn weg al bepaald voordat ik je bericht las.
@salsafret inderdaad geen boring monday.

Heleen.

heleen

kaartjes voor 30-10-2012

zegewegen
zwaarden 5
maan.

vechten zal morgen doorgaan. triomf tocht of niet, er zullen meer gevoelens aan ten pas komen.

Heleen.


Sweetie

de zegewagen .. pff ik hou niet zo van die zeverkar

de teugels daarvan , hoe krachtiger je gaat hoe steviger je de teugels moet vast houden ,trots aan de kant zetten en even naar het spiegelbeeld van jezelf gaan kijken Heleentje

Suus

heleen

ik hou ook niet van de zegewagen suus. Zo'n blok beton is toch niet vooruit te branden, vaak veel energieverlies zonder resultaat. Maar hij ligt nu eenmaal in de reeks. We zullen wel zien. Ik zal vandaag bij mezelf te raden gaan, en hopelijk heeft zwaarden 5 dan weinig impact.

heleen.


Salsafret

De zegewagen is een heel sterke kaart. Het vraagt verl wislkracht om de sfinxen te beteugelen en wellicht vraagt de zegenwagen je de teugels wat terug te nemen om te voorkomen dat de conflicten van zwaarden 5 niet te laten escaleren.
De maan laat je dierlijke en je beschaafde gevoelens zien.

heleen

de zegewage is ook een hele sterke kaart, alleen ik ben niet voor beteugelen, zie ik ook niet in de kaart terug, de man heeft namelijk geen teugels vast. Daardoor wordt het voor mij een gevaarte waar ik geen invloed op kan uitoefenen. De sfinxen liggen, dus vooruitkomen lijkt mij onmogelijk. Misschien is dat ook wel eens de boodschap die ik door krijg voor mijzelf. Trek de kaart regelmatig. Ben namelijk nogal iemand die graag vooruit wil rennen, zonder door te hebben dat dit niet altijd even verstandig is. (gekeken met de ogen van het EGO).
Dan kijk ik naar de ster op de kroon van de zegewagen, en het hemelse gordijn. Misschien wil de kaart meer aangeven te gaan voor mijn dromen in plaats van zege binnen te halen. De zwaardenkaart gisteren wel gevoeld, maar door het trekken van de zegewagen (het gevoel niet van zijn plek af te kunnen komen) gekozen om weg te lopen en mijn eigen EGO geen kans gegeven het vuur te doen oplaaien. Waarbij je automatisch tot voelen komt.

Heleen.