mijn dagkaarten

Gestart door heleen, mei 16, 2012, 23:20:17 PM

heleen

kaartje 09-10-2012

de zegewagen-staven 4 omgedraaid- bekers 6

alweer de zegewagen, en inderdaad het was nog steeds een dag vol strijd, staven 4
citaat Ricca
Als ze samengaan ontstaat er een evenwichtige stuwende kracht.
en
Staven 4 omgekeerd
De vreugde van Staven 4 is zo groot dat ze niet geblokkeerd kan worden

en dat klopt, ik was boos op iemand en had geen zin in die persoon, maar na een gesprek zijn we er samen uitgekomen.

en dat resulteerde in bekers 6, aanvaarden of niet aanvaarden van de bekers.

Heleen


heleen

kaarten 10-10-2012

pentakels 7 omgekeerd- toren omgekeerd- staven 6

vindt het vreemd om de 2 eerste kaarten te zien. Maar ik heb ze toch getrokken. Voel me goed in me vel, ben relaxed en dan toch de kaart van de ongeduld, teleurstelling en frustratie's samen met de toren terug deinzen van veranderingen. Maar ik snap het wel. God schiep de aarde niet in 1 dag, het leven kan niet in 1 dag veranderen, ook je moeilijkheden niet. Volgens mij wil staven 6 aangeven dat ik op weg ben, maar diep in mijn hart leven nog steeds angsten, de angst dat de toren om zal storten. pentakels 7 leert me om geduldig te zijn.

Heleen.

Salsafret

Ik zie een verzet tegen veranderingen of verzet tegen geduldig wachten op veranderingen. Staven 6 geeft aan dat er een  positieve wending komt.

heleen

@salsafret
ik denk dat het beide is, aan de ene kant wil ik wel verandering doorvoeren, maar op dit ogenblik is dit onmogelijk, daarom verzet tegen geduldig wachten. En aan de andere kant voer ik geen veranderingen door, houd ik me ook vast aan mijn eigen ik. Kijken welke wending staven 6 me zal geven.

Heleen.

heleen

11-10-2012

bekers 7 omgekeerd-de wereld en alweer pentakels 7

7 is dus een belangrijk getal 2x7 en 21 is 3x7.

de wereld in de midden, daar draait het dus om.
ik voel me net als de vrouw in de wereld. Aan de ene kant zo kwetsbaar, aan de ander kant omringt door een krans waar bijna niet door heen te komen is. Het enige wat ik vasthoud zijn 2 magische stokjes, maar kan ik wel toveren?
bekers 7 omgekeerd aan de linkerkant, zou een verwijzing naar verleden kunnen zijn.
omdat ik er niet uit kom nagelezen bij ricca.
toepasselijk is
Oude idealen loslaten. Bevrijding van egoïstische drijfveren.
Je afsluiten voor je innerlijke wijsheid.
Een sceptische levenshouding

deze ideeen kunnen natuurlijk ook de krans vormen om de dame.
en pentakels 7 is de kaart van het geduldig blijven wachten. Ik zal wel moeten, maar geduld is o zo moeilijk voor mij.

Heleen.

Salsafret

Inderdaad drie keer zeven: zelfkennis, eenwording. Ik vind de combinatie die je getrokken hebt best complex. De combinatie bekers zeven en de wereld zegt mij dat je uit al je mogelijkheden de juiste keuzes maakt. De combinatie pentakels 7 en de wereld dat je langzaam naar je doel groeit.

Ik vind het een mooie combinatie. Vol met mogelijkheden.

.

dameblanche

7 is het getal van wijsheid, spiritualiteit, fliosofie, en ook psychische vaardigheden.
veel cycli komen in de natuur ook overeen met het getal 7
het kan het einde, dus een afronding, maar ook het begin zijn van een cyclus..
ware het niet dat 6 het getal is van harmonie en evenwicht, de 7 geeft daar nog een stapje verder in....
de 6+1[ik wil]...
en dat is het punt van geluk proberen te bereiken...

Sweetie

Hallo Heleen

bekers 7 omgekeerd-de wereld en alweer pentakels 7
je gaat op je doel af en bent heel zelfzeker , de wenskaart geeft je succes bij wt je doet en zal doen met de munten 7

Suus :-*

heleen

Mijn symbolonkaart voor mogen 21-10-2012
mooi he die getallen van de datum ;D

REPELSTEELTJE

Vandaag wordt je alles gegeven om nieuw daglicht op je te laten schijnen. Je rekent af met je onzichtbare innerlijk persoon, of iemand anders die je stagneert. Je persoonlijke ontwikkeling gaat nu in een sneltreinvaart. Dit is nodig is om eventuele stagnatie achterwege te laten. Eventuele uitvluchten krijgen vandaag geen ruimte.

ik ben benieuwd en ga nu lekker slapen.
Wens iedereen morgen een stralende zondag toe.

liefs

Heleen. :-*

kreeft

ja, Heleen, speciaal  :D
mss iets met numerologie  :D

fijne zondag  :-*

Lief

Hoi Heleen,

Zeker mooi de datum! En ik vind Repelsteeltje ook wel een aardig kaartje :D

Fijne zondag.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Heleen, gaat alles fijn met je?

Liefs

heleen

druk vlindertje, maar ik denk dat ik niet de enige ben als ik kijk hoe rustig het is op het forum.


Heleen

heleen

vandaag 26-10-2012 weer kaartjes getrokken.

munten 3 omgekeerd
munten aas omgekeerd
keizer omgekeerd.

alles staat dus weer omgedraaid.

citaat ricca

Middelmatigheid. Halfslachtige pogingen leiden tot middelmatige resultaten. Gebrek aan capaciteiten of gewoon luiheid of slordigheid of ongeduld staan een goed resultaat in de weg.
Moe en gefrustreerd raken omdat de dingen niet lukken.

Onvoldoende afstemming op het hier-en-nu en op de tastbare werkelijkheid. Moeite om je op het materiële vlak staande te houden of je weg in het leven te vinden. Misschien voel je je in de wereld niet op je plaats. De kans om te gaan 'zweven' is groot...
Je hebt het gevoel nergens steun en zekerheid te vinden en gebruikt de veilige tuin als schuilplaats voor de problemen van het leven. De omkering kan echter aangeven dat het met die bescherming is afgelopen en dat je je problemen onder ogen moet zien. Je houdt je aan je schuilplaats vast terwijl het in feite al lang tijd is om eruit te komen.

helaas staat er niets over de keizer omgekeerd, maar als ik nadenk is het zoiets, niet aan mijn kracht kunnen komen.. En dat klopt ook wel. Op dit moment weinig zin om iets te doen.

heleen.


dameblanche

omgekeerde kaarten die verschijnen kunnen ook geinterpreteerd worden als nog niet aanwezig, of waar men aan moet werken..
hier zijn zij alle 3 op de kop verschenen..
de situatie wordtweergegeven door de munten 3, er si wel groei, maar heel langzaam, heeeeeeel gestadigd, het gaat eigenlijk ook tel angzaam allemaal...
je zult er iets aan moeten gaan doen...om er weer vaart in te kunnen gaan brengen heleen, maar de rek is eruit, je wordt niet op een juiste manier beloont als het ware, je steekt er te veel in, en krigt er te weinig voor terug...
dat is echter al een hele poos bezig...waardoor de balans kan omslaan en dat zegt je die keizer op de kop e namelijk.....