mijn dagkaarten

Gestart door heleen, mei 16, 2012, 23:20:17 PM

Vlinder

hoi Helene
Het transformatie proces , beleven als angstig,  je wilt niet loslaten, en voelt je er onprettig bij
liefs Vlinder

dameblanche

besluiteloos, omdat alles stilstaat voor je gevoel...

heleen

@suzy
ik wil een situatie veranderen, en dat lukt niet
@vlinder
lijkt meer alsof een transformatie proces niet lukt, ben niet angstig wel boos.
@marianne
inderdaad ik heb het gevoel dat alles stilstaat.

Heleen.

heleen

gisteren een dag vol onopgeloste ruzie's trek ik vandaag
bekers 9

volgens mij ben ik maar voor mijn bekers gaan zitten, en o wee wie daar aan durft te komen.

Heleen.

dameblanche

de bekrs hangen boven je...
de bekers vertegenwoordigen  verlangens, wensen en geloof in een groter verband....je hebt het eigenlijk allemaal tot je beschikking, maar je blijft zoeken naar net die ene beker....

heleen

@Marianne.
misschien is het inderdaad zo dat ik nog 1 beker kwijt ben, en dat ik daar naar zoek. bekers 10 is de kaart van de hereniging maar hoogstwaarschijnlijk moet ik nog geduld hebben.

want de kaart voor vandaag.

Bekers 9

precies dezelfde kaart als gisteren.

Heleen.

Vlinder

Heleen, b
bekers 9, het ziet er allemaal tevreden uit, maar er is toch wat strijdvaardigheid te zien, als ik zo naar die meneer kijk, de handen gekruist en zo van wat ik heb laat ik mooi niet zien, en niemand komt er aan.
nog niet aan de buiten wereld laten zien wat je hebt....

heleen

@vlinder
inderdaad vlinder er is nog heel wat strijd op dit ogenblik in mijn leven. En hoogstwaarschijnlijk zal dat nog wel even doorgaan. Het einde is nog (lang) niet in zicht. Op dit ogenblik kan ik nog niet vertellen aan de buitenwereld wat er speelt, daar zijn te veel mensen mee gemoeid, en de situatie is te onzeker.

Heleen.

heleen

mijn kaart voor de 6 augustus

we blijven in de bekers en vandaag bekers 6.
de beker wordt aangereikt, zal deze worden geaccepteerd, of loopt er iemand weg van de onderhandelingstafel. En wie is degene die gaat weglopen, en wie is degene die de beker zal aanreiken? Allemaal vragen voor vandaag.

Heleen.

Vlinder

Heleen, vandaag zit dat gevoel er nog, dat heeft meer tijd nodig, je voelt je nog steeds niet helemaal prettig, vragen genoeg, het verleden llijkt een rol te spelen.

liefs vlinder, en bedankt nog voor gister.....

dameblanche

bekers 6......
harmonie in geven en nemen verkrijgen gaan...

kristina1975

ik hoop dat alles snel een plek zal krijgen voor iedereen, dat je problemen snel zullen verdwijnen. Ik hoop en ik wens het voor je  :-*

Sweetie

Hallo Heleen
bekers 6.
de bekers wijzen naar het verleden waarin je bent opgegroeid, je verlangt naar innerlijke onschuld, puurheid en speelsheid

Suus

heleen

@ marianne
harmonie in geven en nemen, daar ben ik wel mee bezig.
@believe.
ik hoop het ook believe, maar sommige dingen hebben nu eenmaal tijd nodig. (althans in onze menselijke ogen).
@suzy.
ik ben innerlijk onschuldig Suzy, ieder mens is innerlijk onschuldig. We maken alleen aardse fouten.

Heleen.

heleen

dagkaart voor 7-8-2012

zwaarden 8 omgekeerd.

betekenis volgens Jolanda Bolt

Betekenis omgekeerd

Jezelf losmaken van onderdrukking, vermindering van angst, zien wat er werkelijk aan de hand is, doorbraak, verdriet om wat was, vrijheid, ontwikkeling van zelfrespect en zelfbewustzijn, je 's lekker laten gaan, vooruit kijken, grotere bewegingsruimte.

Laten we dit echt hopen. Dan zijn we een stap in de goede richting.

Heleen.