mijn dagkaarten

Gestart door heleen, mei 16, 2012, 23:20:17 PM

heleen

weer fantastische kaarten.

zwaarden 10  ;D
pentakels 10 omgekeerd.
staven 8 omgekeerd.

zwaarden 10, is niet zo gunstige kaart in deze tijd. Hoop niet dat ik het ben die zo neergesabeld ligt. :-\
kom niet toe toe aan gezinsleven, en de vaart is op dit ogenblik een beetje weg.

Heleen.

heleen

hebben we net zwaarden 10  gehad en nu nog mijn symbolon kaart

DE SCHANDPAAL :o

Vandaag komt de schandpaal op je pad. Je doet er goed aan de realiteit onder ogen te zien. Werk hier aan mee, zet eventuele trots aan de kant en neem het initiatief. Als je zelf een gedupeerde bent van een gemene roddel, kan je er op rekenen vandaag dat de aap uit de mouw komt.

Het zal me wel een dagje worden, ik hoop dat ik de avond nog haal. ;)

Heleen.

kristina1975

Ha ha heel egoïstisch weleens waar jij moet maar de avond en nog veel avonden halen. Wij hebben je hier nodig  ;D

Je kaarten zeggen hetzelfde als gisteren een beetje dan. Nu dan aan je trots werken en met anderen een band hernieuwen. Ach die roddels / roddelaars mogen denken en zeggen wat zij willen
XXX

heleen

gisteren een prima dagje gehad, ondanks de mindere kaarten.
@believe
ik heb de avond gehaald  :D
gisteren gezellige avond gehad, zonder roddels. Ook geen schandpaal, helemaal niks, ook geen mes in mijn rug. Viel allemaal reuze mee! ;D

Heleen.

heleen

weer alle 3 omgekeerd die kaarten van mij!
staven 7 omgekeerd.
zwaarden 2 omgekeerd
schildknaap zwaarden omgekeerd.

volgens mij moet ik ophouden met allerlei gevechten, en proberen mijn balans zien te vinden.

Heleen.

heleen

DE IJSKONINGIN
Vandaag wordt je geacht je volwassenheid op te pakken en verantwoordelijkheid te nemen voor jezelf! In je is er verstarring, waardoor je gevoel niet kan stromen! Ook in jou is er een innerlijk, kwetsbaar kind. Deze is mistroostig en bang om in deze wereld te ontwaken! Betreed vandaag je kasteel van gevoeligheid en zachtheid.

Hmmmm, misschien kan Heleentje beter naar bed gaan. Gevoeligheid, zachtheid ik zal mijn best doen.

Heleen.

dameblanche

en de ijskoningin moet hen weer rechtop zien te krijgen...

maar goed we kunnen het zien als iets waar nog aan gewerkt moet gaan worden omdat het er nog niet is, het wordt dan hard knokken waarbij je je blinddoek af zal moeten gaan doen, om tocj h onder ogen te gaan zien wat je in gang hrebt gezet, je hebt iets opgestart waarbij  je je ogen sloot voor eventuele concequenties

nunu

Lieve heleen,

Geef jezelf op zijn minst op een zondag vrij dat verdien je gewoon, rust!!! :D

Fijne rustige zondag gewenst :-*

kristina1975

Heleen, jij hebt het goed gezegd en de Ijskoningin ook. Geef jezelf wel tijd en wees ook trots op hoever jij bent gekomen, dat jij meedoet hieraan en wij jou niet kwijt willen. Gevecht in je kan jij en zal jij ook stoppen.
Liefs en bloemen aan de Warme koningin!  :-*

heleen

@marianne
kijken naar wat ik in gang heb gezet. Misschien weet ik niet precies wat ik in gang heb gezet. en de consequentie volgen van zelf. Soms hebben zaken gewoon tijd nodig, om te kijken wat ze in je leven betekenen. Ga ervan uit dat alles in het leven gebeurd zoals het gebeuren moet.
@Nunu
Ik ben op zondag vrij, op kleine dingetjes na.
@believe.
als gevechten stoppen dan stoppen ze gewoon weer. vechten hoort ook bij het leven. Het is een spel van  krachtmeting. Maar soms moet je stoppen met vechten is het genoeg geweest.

Heleen.

kreeft

Heleentje, dikke knuffelkus,  :-*

heleen

dank je wel kreeft en een dikke knuffelkus terug :-*

Heleentje

heleen

voor morgen nog veel meer knuffelkussen nodig.

al mijn kaartjes liggen weer omgekeerd.
pentakels 7 omgekeerd.
bekers 6 omgekeerd.
koning kelken omgekeerd.

tja, morgen geen schot in een zaak waar ik hoopte vooruit in te komen. werken werpt dus geen vruchten af. de bekers worden niet aan elkaar geschonken. En de koning kelken blijft steken op zijn kop.
We zullen morgen zien.

Heleen.

heleen

nog meer knuffelkussen nodig, zelf nog heel veel meer knuffelkussen nodig.
Draai mijn symbolonkaart voor een beetje positiviteit
krijgen we dit. ??? :-X :'( :o


ABORTUS

Vandaag wordt je uitgenodigd de ladder van je eigen emotionele diepte af te dalen. Zo kan je werkelijk doorvoelen, waar het nu aan scheelt en waarom je jouw ziel wilt verkopen aan de duivel. Het helpt je om af te dalen in je onderwereld van gevoelens. De diepte is minder dan je nu ervaart.

Dat laatste daar hoop ik dan maar op!

Heleen.

PS: ik wist niet dat ik mijn ziel aan de duivel probeer te verkopen, ben er mooi klaar mee. :-\

nunu

Lieve Heleen,

De diepte lijkt het ergste maar in feite het minste erge dan dat je nu ervaart dat is waar!.
Als alles tegen zit bedenk dan dat er morgen het tegen over gestelde komt. En natuurlijk zijn wij er voor je.

Van mijn krijg je in ieder geval een dikke knuffel! Sterkte.

Liefs Nunu :-*