mijn dagkaarten

Gestart door heleen, mei 16, 2012, 23:20:17 PM

heleen


heleen

Goedemorgen allemaal
Al mijn kaarten zijn omgekeerd. ???
staven 6
de heremiet
de maan.

Volgens mij gaat het over de telefoontjes die ik gisteren heb gepleegd.
Ik heb wel mijn mening gezegd, maar ik heb de situatie niet veranderd. Kan ik ook niet, maar het frustreert wel.   Toch zal ik de dingen los moeten laten, en niet laten malen in mijn hoofd. De zaken gaan  over mijn kinderen, en over een gevoelig gedeelte van mijn leven, dus zit het me niet helemaal lekker, het raakt mijn emotie's.
Heleen.

dameblanche

hallo heleen,
we kunnen er voor kiezen de kaarten rechtop te interpreteten maar dan met een vertraging...
je had meer succes verwacht je had op beter gehoopt, maar een klein succesje hierbij is uitgebleven..wat kun je er nu nog aan doen, het maakt je triest, weemoedig, keer in jezelf, om een beslissing te kunnen nemen.

rianna

hoi Heleen
iemand in je familie zorgt er voor dat jij de neiging heb je terug te trekken
je stelde je dienstbaar op maar het liep uit op een terleurstelling 
liefs Rianna

heleen

dank je wel voor de duiding. Het vervelende is dat ik geen beslissing kan nemen, omdat ik de bal in het spel niet vast heb. De beslissingen liggen bij de andere partij. Het enige wat ik kan doen, is de zaak los laten, en kijken wat er gebeurd. (vader van mijn kinderen, die niet naar ze omkijkt, maar wel vind dat hij eens in het jaar of anderhalf jaar recht te hebben op info van mijn kant.) :-\

heleen

Rianne ik snap de je duiding perfect. Het klopt. Ik heb geprobeerd de band tussen mijn kinderen en hun vader te verbeteren, maar iedere keer lukt het me niet.
dank je wel.
Heleen

heleen

Hallo allemaal.

Na lekker geluierd te hebben, komen hier mijn dagkaartjes.
en alweer allemaal omgekeerd.
pentagram 6
koningin staven.
pentagram 8
moeilijk om ze te duiden. de laatste kaart zegt me dat er vandaag weinig uit mijn handen komt. Dat kan kloppen  ben lekker lui vandaag. Maar de 1e twee kaarten, wat vertellen me die.  Het geven aan armen, dat doe ik vandaag niet. Kijk ik te weinig naar mensen om vandaag??? Geef ik te weinig. de koningin van de staven. vandaag nergens zin in hebben. koningin van de wilskracht???
Heleen

rianna

hoi heleen
je bied je hulp aan maar kan je die ook ontvangen ?
je probeer je aandacht zoveel mogelijk te verdelen vandaag
je voelt je goed en doe het rustig aan
er lijkt een transformatie gaande te zijn  door al het werk wat je al verzet heb
je bent gedisciplineerd
geduldig bekijk je je rijkdom
maar je bent wel angstig dit kwijt te raken
liefs Rianna

heleen

 Het geven aan armen, dat doe ik vandaag niet. Kijk ik te weinig naar mensen om vandaag??? Geef ik te weinig.

Ik lees even mijn eigen duiding door. En ik ben totaal verbaast. Ik ben vandaag mijn boek op gaan halen  Nederland stopt met roken. In de stad zie ik een man zonder benen bedelen. Hij kijkt mij aan, en ik kijk hem aan. Ik voel me geïrriteerd, ik heb namelijk geen geld bij  me. Als is niks geef voel ik me altijd zo schuldig.
Dus nu ik mijn eigen tekst terug zit te lezen, zakt mijn mond open.

@Rianne.
Je hebt gelijk en je hebt ongelijk.
Het gelijk hebben komt door de door je laatste zin.
Misschien is alles wat je daarboven schrijft waar, maar ik kan het niet voelen, omdat ik zo bang ben het weer kwijt te raken. Vandaag niet gerookt, en voel me daar anders onder, niet meer zo gestrest (transformatie), maar ik ben zo bang dat ik weer terug val dat ik niet trots op mezelf kan zijn. Ben ik vandaag gedisciplineerd, uiterlijk gezien wel, ben netjes op gang, doe mijn ding, houd mij aan mijn afspraken. Maar van binnen voel ik me totaal chaotisch. Dus mijn weegschalen karakter speelt vandaag goed op. Wikken en wegen. Goed of slecht. (zien we dat niet op de 1e kaart schiet me nu te binnen)
Heleen

Vlinder

Heleen, ik denk bij omgekeerde kaarten eigenlijk zoals marianne, dezelfde betekenis, maar dan met vertraging,
Pentagram 6,delen, geven, iets mbt tot je kinderen?
Weet dat je onvoorwaardelijk van ze houd en vice versa, er mag ook door een ander van ze gehouden worden, jij blijft altijd hun moeder, liefde is immers kosmisch groot, net als jouw vermogen tot geven!
;) vlinder

Ps, dat van die keizer en boos kijken, heeft met oordelen te maken denk ik, en dat doe ik over mezelf....
Ik mag er  mee stoppen, ik moet het me bewust zijn.
Pffff

dameblanche

hallo heleen...
de disbalans in het geven en nemen....
de koningin van staven, normaal een sociaal, warm en intuiteve dame, die gesteld is op haar huis....
de mensen om je heen zien eigenlijk niet wat je daar allemaal voor moet doen....
hun ogen zijn alleen maar gericht op de buitenkant...

heleen

@vlinder.
Natuurlijk mogen andere ook van mijn kinderen houden, maar als de persoon die samen met mij het meest verantwoordelijk is voor het feit dat zij hier op de aarde zijn, ze afwijst, doet dat pijn. En niet omdat het mij pijn doet, maar omdat het de kinderen pijn doet. Het is niet leuk als je vader alleen een kaartje met kerst en je verjaardag stuurt, en 1 keer per jaar de moeder opbelt om te horen hoe het met ze is. En dan zie ik de onevenwichtigheid van het geven en nemen, ik moet veel meer geven dan hij, en dat is altijd zo geweest.
@marianne
Het klopt wat je schrijft. Ik  laat nooit blijken dat ik het rot vind dat de vader niet omkijkt naar de kinderen, ik haal voor de buitenwereld mijn schouders op, en doe alles op mijn manier. Maar als hij belt dan kook ik van woede.

mijn kaartjes voor vandaag.
staven aas
koningin van de zwaarden.
schildknaap staven omgekeerd.

staven aas. mooie kaart sowieso houdt ik van de azen kaarten, je houdt alles in de hand.
de staaf van de groei, houdt ik op heb ik op dit ogenblik in de hand.
koningin zwaarden, de koningin waar ik mezelf het meeste mee vergelijk. Koelheid, zakelijkheid, veel lucht. Ik herken het. Het handje wuift alles weg, beredeneren. Ben blij als ik deze koningin trek, een dagje in mijn element.
schildknaap staven omgekeerd.
ik mag de staaf dan in de hand hebben, toch zal het de vuurstaaf niet tot zijn recht komen. Maar wat wil je met koningin zwaarden in het midden.

Heleen

rianna

#12
hoi Heleen
creatief omgaan met je intelligentie je talenten kunne je nog geld in het laatje brengen
he tkost je wel wat energie
liefs RIanna

Vlinder

Hoi heleen,
ja  moeilijke situatie!
:-* van mij

kristina1975

Jij zult krijgen wat je wilt alleen jij zult er voor moeten vechten