Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 5

Gestart door kristina1975, april 01, 2012, 05:09:25 AM

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag bokalen ridder en de Lelie. Het laatste is een kaart die mij beschermt. Bokalen ridder vind ik een mooie kaart, dat heb ik zo wie zo met die bokalen hofkaarten. Ik herken wel wat, wat er over hem op het forum staat. Het innerlijke conflict van emotioneel zijn maar me ook terugtrekken, passief zijn.

liefs, H

klaproos1945

het felle licht van de zon schijnt letterlijk in mijn ogen
staven page~ vissen

klaproosje :D

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag eens 3 tarot kaarten getrokken

Het Oordeel + Zwaard Ridder + Munten Tien
vandaag kom ik in actie  omdat de kans zich voordoet  waardoor ik mij gelukkig voel

liefs Rianna

heijdenv

Goedemorgen allemaal,

Vandaag aas van kelken, staven vier en staven koning.

Aas van kelken: misschien gaat er vandaag wel een grote wens in vervulling? Staven vier, de kaart van positieve aanvaarding, plezier, geluk, liefdevol samenzijn. De staven koning die weet wat hij wil, blaakt van zelfvertrouwen en vol zit met passie en vuur?

Misschien wordt het wel een hele mooie dag vandaag, ik ben heel benieuwd!!!

Liefs, Vicky

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

kelken 10-matigheid-zwaarden 10

blijdschap, nieuw evenwicht, iets is ten einde geomen zo kan ik opnieuw beginnen

dameblanche

#305
de zon, de wilskracht, de liefde, de vitaliteit, het licht, dat ban je ten voeten uit, je bent die zon, en laat het ook zien, laat anderen zien hoe je kunt stralen, dat trekt ook de juiste positiviteit ook aan, dat heb je nodig....zelf ook om weer te kunnen stralen....
je moet maar denken..ook jij moet gevoedt worden.....

de maan is een dood hemellichaam die het licht vasn de zon nodig heeft om te kunnen schijnen!!!

dameblanche

#306
ik weet niet salsa-fret of jij de kaarten rechtop of ook onderste boven duidt....
bij onderste boven kaarten zien we vaak dat de werking van een rechtopstaande kaart nog moet plaartvinden.

daarom zie ik de pentakels aas eigenlijk onderste boven liggen bij je.....
om bij de kern te komen hoe je je wereklijk voelt je welbevinden ne je welslagen op dit moment ligt nu idd onderste boven, je wet werkelijk niet waar je presies moet beginnen.....

dus de toren als taken-kaart......afbreken tot op de bodem,je bovenkamer[hoofd] eens goed gaan opruimen op tot bij de kern te gaan komen daar waar het werkelijk om gaat, want dat ben je even kwijt...
je ziet nu even muizenissen overals die er niet zijn.....

het beeld is troebel......

dameblanche

aan hatsie;
de bokalen ridder leeft te veel in zijn/haar verbeelding....vindt steun in zijn/haar fantasie -wereld

dameblanche

#308
Citaat van: klaproos1945 op april 17, 2012, 07:28:03 AM
het felle licht van de zon schijnt letterlijk in mijn ogen
staven page~ vissen

dus je hebt de gordijnen opzij geschoven klaproosje...
je schuilplaats open gezet.....

de staven page, een leerling die openstaat voor groei, voorals de lente geeft je kriebels, de zon werkt aanstekelijk voor je, je voelt je gelijk de seizoenen klaproosje....
alles krievbelt in de lente, dan komt de hete zon van de zomer, de herfst laat je ook weer alles opruimmen om in de winter weer te kunnen gaan rusten waardoor je jezelf weer op de vingers gaat tikken dat niks tot stand komt..
maar na iedere winter komt weer de lente......

dameblanche

oordeel-zwaarden ridder en de munten 10

zou het helpen rianne......
je wil heel graag de bestaande periode afsluiten gaan, om eindelijk eens ONGEHINDERD verder te kunnen gaan....
de zwaarden ridder geeft je nog al wat taken met je mee....maar hij heft het zwaard te onbesuist, hij hanteerd de onbesuiste kracht van het zwaard, omdat hij nog niet weet hoe hij zwaaien moet....hij zwaait maar wat....omdat hij weet dat hij steun kan verwachten van zijn omgeving....

dameblanche

hallo vicky...

een nieuwe impuls in de liefde....graag graag hoor ik je zeggen....je zult er hard aan moeten werken, dat weet je ook om deze nieuwe status-quo te kunnen bereiken, maar dan heb je ook wat.....

dameblanche

#311
wat een mooie kaarten.... assie
je ziet zo de kelekn 10 en de zwaarden 10 op een weegscahll liggen, in evenwicht brengen van uitersten...
geluk en welslagen in jezelf, terwijl de zwaarden je heel wat meer uitdaging vragen......

Salsafret

Hallo Marianne,

ze lagen rechtop. Dus niet ondersteboven. Ik herken je duiding wel van mijn gevoelens afgelopen week. Maar op de een of andere manier werd ik vannacht wakker en was alles plotseling glashelder.

Salsafret

P.S maar afbreken ga ik, tot op de laatste steen:-). En die muizenissen zijn er nog wel maar lang niet meer zoveel. Ik ben wel erg blij met die Aas. Net wat ik even nodig had.

dameblanche

ik heb dat ook vaker, salsa-fret, midden in de nacht en dan alles klaar en helder voor ogen zien..... :-*