Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
ridder van kelken en 4 = het huis
ik denk dat ik innerlijk ook water bij de wijn moet doen
dingen over geven die ik niet in de hand heb
liefs Rianna

dameblanche

kelken ridder leeft mmeer in haar verbeeldingskracht....
de emoties worden nog niet zo beheerst als bij de koning...de machtigste kaart van de hofkaarten.....
toch is er verandering, er is al volop beweging en actie hierin zichtbaar, merkbaar.....

hatsjepsoet

Goedemorgen,
Vandaag zwaarden 4 en de Slang, Zwaarden 4 staan voor rust. Ik denk aan geduld. De Slang zou staan voor misleiding, fantasie. Naar mijn idee illusie. Ik vind het geen leuke kaart. Die zegt mij dat er oneerlijkheid is, illusies. Mijn goede gevoel wordt de grond ingeboord.

Liefs, H.

dameblanche

nee niet geduld. dat wordt door de pentakels 7 aangeduidt hatsie....
je hebt tijd nodig om voor jezelf nodig....om je roze bril af te zetten, om de werkelijkheid onder ogen te willen gaan zien.....

assie63

Citaat van: marianne op maart 03, 2012, 09:30:02 AM
de pentakels dame....het lichaamsbeeld is belangrijk...hier zie je dat ook..het werkt van buiten naar binnen, je bent tevreden, maar nog niet voldaan [9] desondanks zoek je evenwicht

ja klopt hoor, kappertje wat moderende kleren, bodylotion, maar inderdaad mijn binnenkant is nog neit 100 procent, maar daar ga ik zeker aan werke, Dank voor duiding, assie xx

kristina1975

Mijn motto is ook Believe & Hope and Love :)

Ik ben van aard ook een echte positieveling , ik snap de pessimisten niet zo, alles zwart zien , alles is slecht klagen en klagen en klagen zoals ik ook hier doe  ;D


Xxx.

hatsjepsoet

Citaat van: marianne op maart 03, 2012, 10:37:38 AM
nee niet geduld. dat wordt door de pentakels 7 aangeduidt hatsie....
je hebt tijd nodig om voor jezelf nodig....om je roze bril af te zetten, om de werkelijkheid onder ogen te willen gaan zien.....

Iedere keer lees ik dat ik in een illusie leef en een roze bril op heb. Het geeft me een rotgevoel. Alsof ik niet op mijn gevoel kan vertrouwen, alsof ik ongelijk heb of dat ik wel een keer wakker word.
Ondertussen heb ik wel bepaalde gevoelens en die gaan niet over, ze worden de laatset tijd juist sterker. Zijn dat illusies? Wat is daar verkeerd aan? Wat zou daar niet aan kloppen?

Liefs, H.

dameblanche

oeps hatsie, niet boos worden hoor, de kaartjes geven dat ook aan, zolang jij niks met dat gevoel doet, blijven de kaartjes je erop wijzen, doe je er iets mee, hak je uiteidelijk ect definitief bepaalde knopen ook door, sla je definitief een bepaalde weg ook in.....zul je zien dat je heel andere kaarten trekt.... :-[

hatsjepsoet

Sorry Marianne, ik was inderdaad geïrriteerd maar ik wil niet onaardig of boosaardig doen. Zeker niet tegen jou die me vaak heeft geholpen.
Het frustreert me nogal dat ik maar worstel tegen mijn gevoelens, ze wegredeneer maar ze gaan maar niet over. Wat ik al schrijf, ze worden de laatset tijd juist weer erger. Afgelopen week heb ik een beslissing genomen dat ik mijn gevoelens niet weg doe. Ik maak mijn studie af en als ze er nog steeds zijn dan ga ik er echt iets mee doen. Dan zoek ik de confrontatie op een gegeven moment op om te onderzoeken waarom ze er zijn en blijven. Misschien dat de realiteit ontnuchterend werkt of juist niet maar dan gebeurd er tenminste iets.
Als ik dan weer zulke kaarten krijg dan word ik echt wanhopig. Ik weet het niet meer hoor. ???

rianna

Citaat van: marianne op maart 03, 2012, 10:22:47 AM
kelken ridder leeft mmeer in haar verbeeldingskracht....
de emoties worden nog niet zo beheerst als bij de koning...de machtigste kaart van de hofkaarten.....
toch is er verandering, er is al volop beweging en actie hierin zichtbaar, merkbaar.....

ja dat is zeker merkbaar hoor
zoals ik eerst in de gordijnen zat als er iets voor viel
doe ik het nu toch zeker meer en meer relativeren
dus er is aan gewerkt
dank je wel
liefs Rianna

heijdenv

Hallo  allemaal,
mijn kaarten vandaag: koningin van zwaarden en als ondersteuning de matigheid.
Eerlijk zijn naar mezelf, geduld hebben, dan toont mijn weg zich vanzelf. Het ergste is achter de rug, ik krijg nu de tijd en de rust om bij te komen. Klopt het? Lfs

kristina1975

hi weer, vanavond had ik echte weekend gevoel he he!!! Morgen wat slaap inhalen, dus hopelijk tot 9uur in mijn bed blijven of misschien wel tot 10uur :D :D :D oooo heerlijkkkkk :)

ik heb net de Keizer en de Weg getrokken. Ik moet de anderen ruimte geven en een keuze maken als ,,, ??? ::)

xxx

rianna

Citaat van: Believe75 op maart 04, 2012, 01:00:00 AM
hi weer, vanavond had ik echte weekend gevoel he he!!! Morgen wat slaap inhalen, dus hopelijk tot 9uur in mijn bed blijven of misschien wel tot 10uur :D :D :D oooo heerlijkkkkk :)

ik heb net de Keizer en de Weg getrokken. Ik moet de anderen ruimte geven en een keuze maken als ,,, ??? ::)

xxx

hoi  Believe
ik denk dat je door meer structuur in je leven te creëren je twijfels ook wat minder worden
je staat op een kruispunt en weet niet precies welke weg je in zal gaan
leifs Rianna

rianna

Goedemorgen allemaal
vandaag zondag trok ik
De Gerechtigheid en 31 = de zon
eerlijk tegenover me zelf zeggen dat ik heb geleerd van het verleden ik het los kan laten
besluiten om het in het vervolg anders te doen
nu alles afwegen en een nieuwe weg in slaan
die positief uit zal pakken
liefs Rianna

heijdenv

Dagkaart voor de zondag pentakels 10 ondersteund door staven 3. Ik zit in een overgangsfase naar een situatie waarin voor voor mij duidelijk zal worden wat echt belangrijk voor me is...
Fijne dag allemaal  :)