Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

kristina1975

Jij bent een topper Marianne, ik was te laat naar mijn 8) werk en ik trok de kaarten aan mijn bureau...

Ik heb ze super snel gedeponeerd en later in de middag blij je uitleg gelezen. Blij om je bericht en de inhoud is bekend hè.....toch t kan altijd slechter zeg ik tegen mezelf en blijf lachen en anders in mijn bed de stress uiten met zweten :-[

Nu tijd om te relaxen, tot morgen xxx

assie63

Citaat van: marianne op maart 01, 2012, 15:41:34 PM
Citaat van: assie63 op maart 01, 2012, 12:33:29 PM
goedemiddag

vandaag

munten 3-zegewagen-staven 5

strijd doordat ik mijn energie verkeerd gebruik

een overeenkomst wordt naar een hoge nivo gebracht. [3]
groei, ontwikkeling, je hebt je zegen kunnen binnen halen, succes...toch blij je innerlijk onrustig......
oke geen idee welek overeenkomst, och mooi groei en ontwikkeling, slaat op mijn nieuwe baan denk ik, nee valt wel mee met innerlijke onrust, Dank voor duidin,g assie xx

kristina1975

Goedemorgen...al zeker 2uur wakker en mooi zal ik zo te voelen.zo gelukkig weer in slaap vallen en later de dag met een lekkere wandeling befinnen.

Mijn kaarten zijn de Magiër en het Boek.

Als ik alle geheimen uit het boek zou kunnen weten alles is mogelijk ;)

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

penakels 7-penakels 8-kelken 10

oogsten wat ik gezaaid heb, geduldig wachten tevrede zijn met wat ik heb geluk en liefde in mijn gezin

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
koningin van de zwaarden en 18 = de hond
wetend dat je alleen iets bereikt door hard te werken  niks komt je aan gewaaid
maar vooral je zelf trouw blijven
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 01, 2012, 22:52:03 PM
Citaat van: marianne op maart 01, 2012, 15:41:34 PM
Citaat van: assie63 op maart 01, 2012, 12:33:29 PM
goedemiddag

vandaag

munten 3-zegewagen-staven 5

strijd doordat ik mijn energie verkeerd gebruik

slaat ook op je nieuwe baan, de blijdschap en het euforische maken in april plaats voor de werkelijkheid...
niks om je ongerust over te maken hoor, maar halverweg april valt het kwartje

een overeenkomst wordt naar een hoge nivo gebracht. [3]
groei, ontwikkeling, je hebt je zegen kunnen binnen halen, succes...toch blij je innerlijk onrustig......
oke geen idee welek overeenkomst, och mooi groei en ontwikkeling, slaat op mijn nieuwe baan denk ik, nee valt wel mee met innerlijke onrust, Dank voor duidin,g assie xx

dameblanche

Citaat van: heijdenv op maart 01, 2012, 16:28:32 PM
Oh ja Marianne, nog een vraag. Een paar dagen geleden adviseerde je me om mijn roze bril af te zetten. En je had er helemaal gelijk in. Heb ik die roze bril volgens jou nu ook afgezet? Lfs

hahahaha, ja heijenvr....klopt, die ligt nu op de wc ;D

dameblanche

Citaat van: Believe75 op maart 02, 2012, 06:05:14 AM
Goedemorgen...al zeker 2uur wakker en mooi zal ik zo te voelen.zo gelukkig weer in slaap vallen en later de dag met een lekkere wandeling befinnen.

Mijn kaarten zijn de Magiër en het Boek.

Als ik alle geheimen uit het boek zou kunnen weten alles is mogelijk ;)

ja believe, je vaardigheden in praktijk gaan brengen, vertrouwen in je eigen-kunnen...

dameblanche

Citaat van: rianna op maart 02, 2012, 08:18:00 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
koningin van de zwaarden en 18 = de hond
wetend dat je alleen iets bereikt door hard te werken  niks komt je aan gewaaid
maar vooral je zelf trouw blijven
liefs Rianna
niet meer eens oor rianne, belastingbrieven komen aangewaait.... :-\ ;D

de zwaarden koningin en de hond..
trouw zijn aan je onafhankelijkheid, daarbij je fijgevoeligheid volgen, zeker niet meer twifelen, je goed opmerkzaamvermogen.....
het feit dat je goed bent in handwerken, de verfijnde motoriek...details  goed afwerken....denk daar eens over na... ::)

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 02, 2012, 06:38:08 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

penakels 7-penakels 8-kelken 10

oogsten wat ik gezaaid heb, geduldig wachten tevrede zijn met wat ik heb geluk en liefde in mijn gezin

hier zie je mooi de 7 en de 8 van pentakels....
de 7 staat voor het idee van het punt geluk
en de 8 staat voor het idee van het punt geluk gaan bereiken hier geprojecteeerd op materie....

kort gezegt....aan het uiterlijk werken om je blij van binnen te kunnen voelen

heijdenv

Goedemorgen allemaal,

ook ik trok pentakels vandaag, als dagkaart pentakels 7, geduld hebben, daar was ik al achter  ;), als ondersteunende kaart pentakels 10, vooral met beide beentjes op de grond in het heden blijven staan. Klopt dit? Lfs

dameblanche

Citaat van: heijdenv op maart 02, 2012, 09:25:29 AM
Goedemorgen allemaal,

ook ik trok pentakels vandaag, als dagkaart pentakels 7, geduld hebben, daar was ik al achter  ;), als ondersteunende kaart pentakels 10, vooral met beide beentjes op de grond in het heden blijven staan. Klopt dit? Lfs

ja hoor heijenvr.....klopt altijd, als je duidelijk je intuitie volgt bij het kaart duiden is iedere duiding ook goed..
OOK kun je het zien als dat je een berg aan inspanningen en zorg achter je hebt gelaten, maar nog niet hebt overwonnen.
evenwicht tussen de resultaten die je tot nu toe hebt bereikt en je nieuwe doelstellingen.....

jericho

goede morgen iedereen,

bij het schudden van de kaartjes viel aas van staven en koning van staven eruit vandaag. Van de lenormandkaartjes trok ik nogmaar eens de beer. Mmmm, wat heb ik toch met die warme zachte knuffelbeer? Enig doorzettingsvermogen om mezelf verder te ontplooien blijft nodig. Leven vanuit mijn eigen kracht is de boodschap en is precies datgene waaraan ik aan het werken ben. Toch doet het deugd om hier af en toe nog eens aan herinnerd te worden.

dameblanche

Citaat van: jericho op maart 02, 2012, 10:00:06 AM
goede morgen iedereen,

bij het schudden van de kaartjes viel aas van staven en koning van staven eruit vandaag. Van de lenormandkaartjes trok ik nogmaar eens de beer. Mmmm, wat heb ik toch met die warme zachte knuffelbeer? Enig doorzettingsvermogen om mezelf verder te ontplooien blijft nodig. Leven vanuit mijn eigen kracht is de boodschap en is precies datgene waaraan ik aan het werken ben. Toch doet het deugd om hier af en toe nog eens aan herinnerd te worden.

uit hoeveel kaartjes bestaat je setje lenormand???
uit 1???
de beer verschijnt hier keer op keer....
aas van staven en de koning van staven.....
iets nieuws waar je energie in steekt  en ook energie uit haald...
het is je allesie, je focust je daar helemaal op.....
pas op dat je niet alls in hokjes gaat plaatsen..waarschuwd de beer.....

jericho

Citaat van: marianne op maart 02, 2012, 10:20:16 AM
Citaat van: jericho op maart 02, 2012, 10:00:06 AM
goede morgen iedereen,

bij het schudden van de kaartjes viel aas van staven en koning van staven eruit vandaag. Van de lenormandkaartjes trok ik nogmaar eens de beer. Mmmm, wat heb ik toch met die warme zachte knuffelbeer? Enig doorzettingsvermogen om mezelf verder te ontplooien blijft nodig. Leven vanuit mijn eigen kracht is de boodschap en is precies datgene waaraan ik aan het werken ben. Toch doet het deugd om hier af en toe nog eens aan herinnerd te worden.

uit hoeveel kaartjes bestaat je setje lenormand???
uit 1???
de beer verschijnt hier keer op keer....
aas van staven en de koning van staven.....
iets nieuws waar je energie in steekt  en ook energie uit haald...
het is je allesie, je focust je daar helemaal op.....
pas op dat je niet alls in hokjes gaat plaatsen..waarschuwd de beer.....

haha, heb m'n setje nog maar eens gecontroleerd om te kijken of het niet allemaal beren zijn?  ;D
Opletten dat ik niet alles in hokjes plaats, da's een doordenkertje Marianne, ik neem de tip zeker mee, al kan ik hem nu op dit moment nog niet zo goed plaatsen.
Nog maar eens bedankt voor je duiding!  :-*