Maandkaarten plaatsen en begrijpen

Gestart door hatsjepsoet, februari 04, 2012, 11:54:04 AM

heleen

@marianne.
ja thuis kan ik inderdaad weinig met mijn talenten doen, en is er een blokkade. Een blokkade die ik nu niet kan verhelpen. En onder mijn haren een moedervlekje, volgens mij ben ik thuis een en al moedervlek. (zei iemand dat er een kamer opgeruimd moest worden, volgens mij niet of dat vlekje daar, misschien zei die iets) (zo erg is het ook weer niet, (hoop ik)) 8)
PS. gebrek aan smiley met roze zonnebril.
Heleen.

Vlinder

#61
Hoi Allemaal, leuk hier die kaarten voor de maand juni,

Voor mij; de Maan/18

Ondersteund door twee dames; staven koningin en zwaarden koningin.

De reis in de diepte van het gevoelsleven, kom het maantje regelmatig tegen.....


Groet  8)

heleen

maan 18 1+8=9
je komt met 2 dames 18/2=9.
kaart 9 van de grote arcana is "de kluizenaar"
Hij past precies bij je maan kaart. De zon is op dit moment even uitgebrand, en je zult je even met een andere lichtbron moeten behelpen. De maan van de nacht, en de kluizenaar heeft in zijn lantaarn een sterretje.
Naast de zon schiep god voor de nacht de maan en sterren, om ons pad te belichten. Vertrouw daarop. Je hebt deze maand niet de minste vrouwen om je te laten helpen. de koningin van de staven, intuïtief een sterke vrouw, en de koningin van de pentakels, de koningin van de groei.
Heleen

hatsjepsoet

Citaat van: heleen op juni 01, 2012, 15:21:45 PM
Ik neem aan dat je 2 kaarten hebt getrokken.

Hé Heleen,
Bedankt voor je uitleg. Ik had maar een kaar gelegd (via C'web dan) en dat was zwaarden 3. Die andere, zwaarden ridder, was van iemand anders waarop ik had gereageerd.

Liefs, H.

Sweetie


dameblanche

#65
Citaat van: kreeft op juni 01, 2012, 17:46:44 PM
mijn maandkaart
koningin van pentakels

de koningin van pentakels houdt anders als de koning van pentakels haar pentakel vast, de koning kijkt er na, houdt hem vast, maar de koningin houdt de pentakel met beide handen vast en koestert haar, zij heeft er vee lvoor over gehad om het ding in handen te krijgen en is er ook heel dankbaar voor, de pentakels staat voor haar als de kracht van de magie, de kracht van de natuur..de kracht ook in haar...
zij wordt omringt door rozen..
zoals we de koning kunnen plaatsen naast de swaas, kunnen we de koningn plaatsen naast de magier, de puurheid en zuiverheid van de bloemen die ook op de magier staan afgebeeld geeft haar jracht, kracht die zij mag putten uit haar puurheid en zuiverheid...
:-*

dameblanche

Citaat van: Suzy op juni 01, 2012, 20:07:25 PM
mijn maandkaart juni

De hierofant

ondersteunt door je eigen geloof, je eigen houvast, je eigen religie, daar vindt je je houvast, daar vindjt je ook je steun..
ook het nummer 5...beweging in de relatie, de relatie met je buitenkant en ook met je binnenkant, .
plus de relatie van mens tot mens....
al dat krijgt in juni je aandacht....

dameblanche

#67
vlindetje,
wat is het belangrijkste in je leven?
het belangrijkste in je leven is dat wat je aan het doen bent...ook al is dat in je ogen nog zo onbelangrijk...

met elke daad die men verricht wordt een oorzaak gestelt,, die gevolgen krijgt, 18= 1 ik wil + 8 [oorzaak en gevolg] =9[ vervulling]
wie dat beseft krijgt het lot in eigen hand, want de maan heeft ook zijn duistere kanten, de onrust, de ondoorzichtige situatie, je draai maar niet kunnen vinden, deze kenmerken van hjuiste de maan zullen verdwijnen wanneer je inzit dat het blenagrijkste in je leven het moment is wanneer je het in handen hebt, wanneer je er grip op hebt, wanneer het een en ander helder is....

dameblanche

hoezo hatsie, je hebt er voor moeten betalen?
is het een niet goed geld terug garantie.....
zwaarden 3 leert je deze maand omgaan met teleurstellingen.....
pay free...........................

Vlinder

Lieve marianne, het blijf wazig voor me, omdat ik bijvoorbeeld al heel lang doordrongen ben van het belang van wat ik doe!( m,n baan) dus zal het in iets anders zitten en dat is mij een raadsel,.

Dank je wel....

rianna

hallo allemaal
vandaag 1 juni de nieuwe maandkaart en dat werd
Kelken 4
de neiging om mij zelf terug te trekken  er word me van alles aan geboden wat ik als een geschenk kan zien
lijkt wel of ik moe ben en daar niet van mijn plaats af kan komen het gaat een beetje langs me heen
liefs Rianna

heleen

vier is teveel, drie is genoeg. Blijf jij daar maar lekker zitten. Het komt goed. Wat in het vat zit verzuurd niet.
Heleen

heleen


rianna

ach dat is een fijne duiding  Heleen dank je wel
liefs Rianna

janice

Intuitie is verstand dat haast heeft