Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 3

Gestart door kristina1975, februari 01, 2012, 00:23:04 AM

rianna

Citaat van: marianne op februari 06, 2012, 09:42:22 AM
Citaat van: rianna op februari 06, 2012, 09:10:15 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
koningin  van de staven en van lenormand 9 de ruiker
vandaag zit ik goed in me vel ik ben meer in evenwicht en dat maak mij gelukkig
liefs Rianna

hier voor jou ook een hofkaart...je gebruikt je intuitie vooral op persoonlijk als op zakelijk vlak, zakelijk gaat je goed af zolag je maar vanuit je eigen veilige omgeving kunt werken.................

ja dat kan weleens kloppen  ik probeer meer naar mijn intuitie te luisteren  dat klopt
en ja in eigen omgeving gaat dat het beste
dank je wel
leifs Rianna

assie63

#136
Citaat van: marianne op februari 06, 2012, 09:40:19 AM
ha daar zijn de meisjes van verkade weer............

assie, wederom een hofkaart, de pentakels koningin, een persoonlijk aspect wat ontwikkelt diet te worden, het aarden, het rad van fortuin laat je keer op keer zien hoe je dit kan bewerkstelligen en wel in de rol vvan moederzijn ..je battle-field....
als moeder weet je je goed te aarden, ben je ven niet geaard..woepsss halen je je boys wel weer onderuit...zij zijn je [spirituele] leermeesters
ja met beide voetjes op de grond blijven, het moeder zijn gaat mij prima af, beetje humor vermengt met liefde en betrokkenheid, een luisterd oor, en er vooral zijn voor mijn kids, ja en als je even verslapt maken de boys je weer wakker, en kom je weer met beide beentjes op de grond, Dank voor duiding, assie xx

klaproos1945

goede morgen

doel~staven 4 ~roede  8)

taak~geliefde`~ brief  :-\

kans~de duivel~slang  ???

klaproosje

dameblanche

#138
Citaat van: klaproos1945 op februari 06, 2012, 10:31:39 AM
goede morgen

doel~staven 4 ~roede  8)

taak~geliefde`~ brief  :-\

kans~de duivel~slang  ???

klaproosje

het doel is hier leven op je eigen krachtplek, heel veel energie willen hebben, op deze kaart zie je dat de staven enorm lang zijn en de figuren klein, je hebt je heel lang klein gevoeld, niets betekend....
je taak is hier om een beslissing te maken.....en wel een krachtige beslissing, een vuist maken zelfs, en met die vuist op een tafel gaan slaan..., jezelf losmaken uit je eigen neerwaarste doemdenken....

ga eens voor de spiegel staan en kijk nu niet eens naar de punten die je niet mooi vindt aan jezelf...kijk naarwat je wel mooi vindt aanjezelf???!!!! ::)

klaproos1945

als ik voor mijn spiegel sta heb ik niet het gevoel dat er met de vuist op tafel zal worden geslagen
het voelt als deverleiding aan om macht te gebruiken om mijn zin te krijgen.......

dit is niet de energie van mijn eigen kracht plek.... van waar uit de beslisingen vloeien
juist dit kleine gevoel is belangrijk in de natuur van de naturen
zo van wie het kleine eert......... zal in het grote geheel mogen blijven

het is een wonder dat er ook kleine dingen bestaan die ons gelukkig maken

klaproosje

Palomino

 Hallo Allemaal,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Gisteren trok ik als Centrumkaart: Bekers 2
                               kruiskaart      : De Dood


Vandaag zijn Sep en ik samen gestopt met roken :D

Liefs van palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

hatsjepsoet

Citaat van: marianne op februari 06, 2012, 07:50:14 AM
meesteres van onze basis behoeften, maar dan wel gericht op aardse zaken[bezit, comfort, materiele zekerheid]
dat alles heb je om je heen, maar je voelt je wel eenzaam in je gevoel............................hatsie

Ja, dat eenzame in mijn gevoel is wel sterk aanwezig, wordt erger.
Toch bijzonder wat jij dan weer ziet in die kaart wat ook echt betrekking heeft op mij.

Liefs, H.

PinkJupiter

Citaat van: marianne op februari 06, 2012, 09:05:15 AM
nou pinky, als dat geen duidelijke kaart is voor vandaag...
maar dat zegt nog niks over de procedure van je sollicitatie......
de koning een krachtige kaart, je houdt er niet van als men je beperkingen op legt, je benaderd en situatie logisch en rationeel, dat wordt vandaag van je gevraagd.................................
dikke succes :-*

Hoi Marianne,

Heb dus vandaag een gesprek gehad, de collega's ontmoet, mijn loon ligt ook binnen de verwachtingen, zo snel mogelijk op te starten, alles zat lekker.  De fililaalmanager Pascal zei dat hij mij zeker ziet zitten en dat het voor zijn part goed is dat ik begin, maar dat hij zijn regiomanager Pieter niet kan passeren, en dat ik daar woensdag een gesprek mee moet hebben.  Hij beweert nog steeds de eindbeslissing te hebben, maar voor de goede gang van zaken moet ik toch eens met die Pieter praten, en dat zou nu eenmaal geen katje zijn om zonder handschoenen aan te pakken ...  Misschien duidt de Koning van Zwaarden wel op hem, qua logisch en rationeel benaderen.  Anyway:  heb een dagkaart getrokken op de site, en me even geconcentreerd op die Pieter:  Gerechtigheid.  De energie van komende woensdag is anders wel 15, de Duivel ...

Heb je nog enige duiding ?

xxx

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op februari 06, 2012, 15:03:25 PM
Citaat van: marianne op februari 06, 2012, 09:05:15 AM
nou pinky, als dat geen duidelijke kaart is voor vandaag...
maar dat zegt nog niks over de procedure van je sollicitatie......
de koning een krachtige kaart, je houdt er niet van als men je beperkingen op legt, je benaderd en situatie logisch en rationeel, dat wordt vandaag van je gevraagd.................................
dikke succes :-*

Hoi Marianne,

Heb dus vandaag een gesprek gehad, de collega's ontmoet, mijn loon ligt ook binnen de verwachtingen, zo snel mogelijk op te starten, alles zat lekker.  De fililaalmanager Pascal zei dat hij mij zeker ziet zitten en dat het voor zijn part goed is dat ik begin, maar dat hij zijn regiomanager Pieter niet kan passeren, en dat ik daar woensdag een gesprek mee moet hebben.  Hij beweert nog steeds de eindbeslissing te hebben, maar voor de goede gang van zaken moet ik toch eens met die Pieter praten, en dat zou nu eenmaal geen katje zijn om zonder handschoenen aan te pakken ...  Misschien duidt de Koning van Zwaarden wel op hem, qua logisch en rationeel benaderen.  Anyway:  heb een dagkaart getrokken op de site, en me even geconcentreerd op die Pieter:  Gerechtigheid.  De energie van komende woensdag is anders wel 15, de Duivel ...

Heb je nog enige duiding ?

xxx

jij zult moeten handelen als de zwaarden koning....een koning die zich niet laat misleiden, maar die ook naar zichzelf toe geen misleidende gedachten mag koesteren...
woensdag sta je op....
ja gaat er naar toe, met de gedachten; ik ga vandaag dat varkentje even wassen...
laat je nniet misleiden door de blik van pieter, wees niet bang om ongunstig beoordeelt te worden door hem...wie is hij wel niet en sta daar boven....
het gaat je lukken hoor pinky..... ;D

dameblanche

#144
Citaat van: Palomino op februari 06, 2012, 13:14:07 PM
Hallo Allemaal,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Gisteren trok ik als Centrumkaart: Bekers 2
                               kruiskaart      : De Dood


Vandaag zijn Sep en ik samen gestopt met roken :D

Liefs van palo

heej, mooi idee van jullie, ook mooi van seppa dat zij je op deze manier wil stimuleren.....
het zegt ook wat over haar, het is ook een grote uitdaging voor haar en op die manier laat zij je zien dat zij vierkantt achter je staat en achter jullie relatie....

de relatie...samen sterk staan, maar ook samen de uitdagingen aangaan, ook samen door de strijd.... wat houdt je tegen hier, wat blokkeert...is hier de dood....opheffen van vastgeroeste gewoontes....zij zijn meegegroeit in jullie relatie....blijven openstaan voor veranderingen............. ;)

PinkJupiter

Moeder Marianne,

Ik heb daar ook al over nagedacht, over die misleidende gedachten naar mezelf toe.  Maar als ik erover nadenk, dan is deze job iets voor mij.  Tuurlijk, heb geen ervaring in de banksector, maar dat vragen ze ook niet, want ze willen iemand hebben die niets weet zodat ze die kunnen opleiden.  En ja ik kan dat, die job, zeker weten.  Er was daar ook een zeer goeie energie in dat kantoor, een goede vibe, aan de kant van de straat waar veel zoninval is gedurende de hele dag.  Dus misleiding naar mezelf, nee op dat vlak niet.  Wat ik wel ga moeten leren, is de rest van mijn tijd goed kanaliseren.  De cominatie met mijn salon zal niet van de poes zijn, ik zal moeten duidelijk leren neen zeggen, mijn agenda strict volgen en geen klanten tussendoor nemen, en zorgen dat ik voldoende rust neem.  Dan komt alles in orde.

En ik zal woensdag aan je denken, als ik voor dat varkentje zit hahahaha  ;D

Dank je voor de duiding !
xxx

dameblanche

haha, pinky.....pak hem maar eens goed bij die lurven...en zeep hem maar eens goed in......dat te visualiseren zal een hoop wegnemen bij je...
succes...zorg dat hij geen zeep in zijn oogjes krijgt..... :-*

Palomino

hallo allemaal,

Zoals all is gezegd zijn Sep en ik nu samen gestoptmet roken en ik weet zeker dat mijn Centrumkaart daar weer van alles mee te maken heeft, wéér de omgekeerde staven 10namelijk, net zoals op twee februari... :P Als Kruiskaart de Hogepriester...

Die staven zijn de peuken,  die ik achter mij neer gooi en de Hogepriester geeft aan dat dit zinvol is.

Liefs van palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Palomino

Citaat van: marianne op februari 06, 2012, 16:12:46 PM
Citaat van: Palomino op februari 06, 2012, 13:14:07 PM
Hallo Allemaal,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Gisteren trok ik als Centrumkaart: Bekers 2
                               kruiskaart      : De Dood


Vandaag zijn Sep en ik samen gestopt met roken :D

Liefs van palo

heej, mooi idee van jullie, ook mooi van seppa dat zij je op deze manier wil stimuleren.....
het zegt ook wat over haar, het is ook een grote uitdaging voor haar en op die manier laat zij je zien dat zij vierkantt achter je staat en achter jullie relatie....

de relatie...samen sterk staan, maar ook samen de uitdagingen aangaan, ook samen door de strijd.... wat houdt je tegen hier, wat blokkeert...is hier de dood....opheffen van vastgeroeste gewoontes....zij zijn meegegroeit in jullie relatie....blijven openstaan voor veranderingen............. ;)
Dankjewel voor je duiding Marianne, ik kom er later op terug, kan me nu niet zo goed cocentreren...lekker onder de douche nu.

Liefs van Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

kristina1975

hiii mams Marianne  ;)

Ik heb een smile door moeder Marianne :):):) Ondanks mijn kaart Kelken 5 die mij alweer gelijk aan Kuizenaar deed denken :-[

Lenormand maakt het mooi en zegt De Hond...

ik moet vertrouwen en blij zijn met mijn omgeving. Ik ben ook erg blij met de mensen die naast mij zijn.  Ik ben niet alleen en ik moet durven om hulp te vragen ook..

Of zit ik er naast? Trouwens bij het lezen van de kaartbeschrijving moest ik gelijk aan hem denken en nu nog natuurlijk ???

xxx