Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 3

Gestart door kristina1975, februari 01, 2012, 00:23:04 AM

rianna

Citaat van: marianne op februari 05, 2012, 13:48:06 PM
http://youtu.be/DwBirf4BWew

hihi rianne, onderdanig is het woord ook niet ....volgzaam..... :-*

goe sow
Stand by your man hihihihi
;)

hatsjepsoet

Vandaag Pentagrammen koningin en voorspoed. Duidelijker kan het niet: huiselijkheid wat ik meer ga waarderen.

Liefs, H.

dameblanche

#122
ook het comfort, de zekerheid en de stabiliteit die het je mag bieden hatsie ;)

hatsjepsoet


kristina1975

Citaat van: marianne op februari 05, 2012, 09:31:03 AM
de vrouw maant je aan de touwtjes in eigen handen te nemen believe......
wees jezelf, wees niet diegene die de ander verwacht dat je zult zijn, of misschien wel zou kunnen gaan worden, als je je er noeg op wilt gaan instellen.....
ik struikel weer over mijn werkwoorden, maar het is jouw werken believe, jouw energie die je steeds maar weer steekt om anderen te 'pleazen'
ook hier de zegewagen......het uiterlijk, de buitenkant, niet naar je innerlijk luisteren....de buitenkant opfleuren............................... :-[ :P



Heb ik nu daarom de 4 van Pentakels??? en de Toren....

zekerheid die ik nodig heb zet me weer vast, maakt me weer onzeker en moe....ik wil dat niet....ik geloof echt nu in mijn waarde wie ik dan ook tegen kom, zo te lezen zal ik morgen moeten oefenen ;D

het is ook zo dat mijn financiele situatie onzeker is....ik ben nog steeds wachtende wat er gaat gebeuren.

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag wederom koningin van Pentagrammen. De zekerheid en huiselijkheid zet zich nog door. Ook de Toren van Lenormand. Die staat volgens mij voor het bereiken van de top op welk gebied dan ook.

Liefs, H

dameblanche

meesteres van onze basis behoeften, maar dan wel gericht op aardse zaken[bezit, comfort, materiele zekerheid]
dat alles heb je om je heen, maar je voelt je wel eenzaam in je gevoel............................hatsie

PinkJupiter


dameblanche

nou pinky, als dat geen duidelijke kaart is voor vandaag...
maar dat zegt nog niks over de procedure van je sollicitatie......
de koning een krachtige kaart, je houdt er niet van als men je beperkingen op legt, je benaderd en situatie logisch en rationeel, dat wordt vandaag van je gevraagd.................................
dikke succes :-*

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

penakels vrouw-rad van fortuin-keizerin

met beide voetjes op de grond staan, er komt een verandering die zorgt voor groei

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
koningin  van de staven en van lenormand 9 de ruiker
vandaag zit ik goed in me vel ik ben meer in evenwicht en dat maak mij gelukkig
liefs Rianna

dameblanche

ha daar zijn de meisjes van verkade weer............

assie, wederom een hofkaart, de pentakels koningin, een persoonlijk aspect wat ontwikkelt diet te worden, het aarden, het rad van fortuin laat je keer op keer zien hoe je dit kan bewerkstelligen en wel in de rol vvan moederzijn ..je battle-field....
als moeder weet je je goed te aarden, ben je ven niet geaard..woepsss halen je je boys wel weer onderuit...zij zijn je [spirituele] leermeesters

dameblanche

Citaat van: rianna op februari 06, 2012, 09:10:15 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
koningin  van de staven en van lenormand 9 de ruiker
vandaag zit ik goed in me vel ik ben meer in evenwicht en dat maak mij gelukkig
liefs Rianna

hier voor jou ook een hofkaart...je gebruikt je intuitie vooral op persoonlijk als op zakelijk vlak, zakelijk gaat je goed af zolag je maar vanuit je eigen veilige omgeving kunt werken.................

dameblanche

hebben julliedat ook?
ik heb al een paar dagen moeilijkheden met posten????? ??? ??? op deze site?

rianna

Citaat van: marianne op februari 06, 2012, 09:43:06 AM
hebben julliedat ook?
ik heb al een paar dagen moeilijkheden met posten????? ??? ??? op deze site?

nee niet echt last van ik gebruik tegenwoordig  chrome die is wel wat vlugger vind ik zelf