relatielegging

Gestart door lampion, juni 24, 2011, 10:05:20 AM

lampion

Dag allemaal,

Zou iemand voor mij een relatielegging willen doen?
Mochten jullie meer info nodig hebben dan hoor ik dit graag.
liefs,
Lampion :)

Leeuwin

Hoi Lampion,

1. Je partner: Pentakels 2
2. Jij zelf: Zwaarden 3
3. Hier gaat het je partner om: Staven 5
4. Hier gaat het jou om: Staven Ridder
5. De gezamenlijke oplossing: De Gehangene

Ik krijg het gevoel dat je vriend nogal jaloers is uitgevallen t.o.v jou (Staven 5). Ik heb ook het idee dat hij alles het liefst wil houden zoals het altijd is geweest en dat jij e.e.a juist anders wilt hebben. Ben jij een stuk ondernemender dan hij? Is hij heel onzeker (Pentakels 2)?
Ik heb van jouw kant het gevoel dat jij niet meer met zijn (vermeende) onzekerheid kunt omgaan, ook niet met al het andere dat ik hierboven schreef.
Het is voor mij duidelijk dat jullie zijn vastgelopen in jullie relatie (De Gehangene). Ik denk dat het zinvol is om eerst eens wat afstand van elkaar te nemen zodat jullie allebei in rust de problemen van jullie relatie kunnen ophelderen.
Gelet op 'jouw' Zwaarden 3 zegt mij dat hij je een teleurstelling heeft bezorgd waar je je moeilijk overheen kunt zetten en daarmee ook van invloed is op jullie huidige relatie. Voor jou kan het goed zijn om hier eens in alle rust over na te denken; hoe ga je hiermee om in verhouding tot hem en voor jezelf.

Liefs van Leeuwin

lampion

hoi leeuwin,
dank je wel voor de legging
mijn partner is niet echt jaloers en ik heb niet het idee dat hij zich vast houdt aan het oude?!
kan je misschien wat meer duidelijkheid geven hierover? want ik kan de legging niet echt plaatsen

liefs,
lampion

Leeuwin

Hoi Lampion,

Kun jij dan wat meer duidelijkheid geven over hetgeen je precies wilt weten? Formuleer eventueel wat vragen.

Liefs van Leeuwin