Onrust!

Gestart door LTK, november 23, 2010, 13:23:41 PM

LTK

Zo zat ik een tijd geleden in een goede vibe... ik voelde echt dat er iets moois te gebeuren stond maar nu... ineens is het allemaal anders!
Houd ik mijn baan uberhaupt nog????
Wie kan een kijkje nemen in mijn huidige situatie en mij vertellen waarom of waardoor mijn goed vibe ineens over is?
En hoe gaat het verder met mij relatie.... is deze wel zo goed als ik denk? Moet ik de stap gaan nemen waar ik al tijden over nadenk?


Ik heb wat handvaten nodig.


Leeuwin

Hoi LTK,

Ik heb voor jou een astrologische huizenlegging gedaan. De cijfers geven de huizen aan.

1. Zwaarden 5
2. Kracht
3. Kelken 7
4. Zwaarden 3
5. Schildknaap van Staven
6. Staven 2
7. Staven Ridder
8. Kelken 5
9. Zwaarden 9
10. De Gehangene
11. Pentakels Aas
12. Gerechtigheid

LTK. Wat je werk betreft zie ik dat ze in ieder geval het volste vertrouwen in je kennis, kunde en ijver hebben maar dat je een beetje moet oppassen met wat je zegt en zeker met wat je op papier zet. Kracht in het tweede huis zegt mij ook dat je een beetje moet oppassen met te veel geld uitgeven.
Is er op je werk een discussie/ruzie geweest waarvan je denkt tijdens dit gebeuren heb ik teveel gezegd?

Zwaarden 5 op de plaats van het 1e huis. Het zegt mij dat je bang bent om iets of iemand te verliezen en daarom vervolgens maar wild om je heen gaat slaan. Dit komt voort uit het diepgewortelde gevoel van; voordat een ander dit doet, doe ik het zelf maar want dan kunnen ze mij niets meer doen. Zwaarden 5 zegt mij dat je in het (verre) verleden een keer op een hele zwakke plek geraakt bent.
Echt zonde :( want op deze manier blokkeer je je eigen kracht en magie (Staven Schildknaap) Staven Schildknaap zegt mij dat je de best wel weet wat je wilt en wat goed voor jou is maar dat je goed naar je innerlijke stem moet luisteren! Als je goed naar dat knaapje binnenin zou luisteren dan krijg je op den duur je vibe wel weer terug. Kracht zegt mij dat het raadzaam is om via dat knaapje de kern van je gevoel te pakken kunt krijgen. Het geeft je namelijk ook de mogelijkheid om de kern van je situatie op het werk te doorgronden.
Zwaarden 9 geeft voor mij jouw ongewenste verliezen aan waardoor je nu weinig zelfvertrouwen hebt als je weer eens wat kwijtraakt. Je wordt dan verschrikkelijk wanhopig en dit kan ook de oorzaak van je felle reacties zijn en/of je controledrang. Zwaarden 9 op de 9e plaats geeft voor mij ook aan dat je je diep vanbinnen vaak eenzaam voelt, ondanks de mensen die je om je heen hebt staan. Het ontbreken van het staven knaapje is hier wederom de reden van. Het meest vervelende voor jou is dat je, denk ik, jezelf met al je goede talenten en eigenschappen zwaar onderschat. Probeer om eens goed naar al je positieve dingen te kijken en wedden dat je dan ziet dat je heel wat aan mogelijkheden in huis hebt?!

Kreeg je een vibe vanwege het feit dat je verliefd was/bent (Kelken 7)? Volgens mij zag je je al met je geliefde opnieuw beginnen maar heeft zij/hij vanwege het gezin dit niet doorgezet. Volgens mij is dit een liefde die momenteel een hele belangrijke rol in je leven speelt of vergis ik mij daar in? Sta je nu voor de keus tussen je huidige partner en je nieuwe liefde? Waar twijfel je aan dan?

Gerechtigheid in combinatie me Kelken 5 en Zwaarden 3 geeft aan dat het raadzaam is om je heel goed op een beslissing in de liefde moet bezinnen, daar je anders flink teleurgesteld zult worden. Als je een een weloverwogen beslissing hierin neemt dan zal alles op zijn spreekwoordelijke pootjes terecht komen. Dat is het antwoord wat ik nu binnen krijg.
Ik heb het gevoel dat je vaak ruzie met je partner hebt, dat je je niet begrepen voelt. De huidige moeilijkheden die jij in je relatie ervaart, komen die voort uit de kwaliteit van je relatie of ligt dit in het deel van het onverwerkte verleden van jou?

Liefs van Leeuwin



LTK

Dag Leeuwin,

Dank voor je snelle reactie! Ik zal het proberen toe te lichten:


*LTK. Wat je werk betreft zie ik dat ze in ieder geval het volste vertrouwen in je kennis, kunde en ijver hebben maar dat je een beetje moet oppassen met wat je zegt en zeker met wat je op papier zet. Kracht in het tweede huis zegt mij ook dat je een beetje moet oppassen met te veel geld uitgeven.
Is er op je werk een discussie/ruzie geweest waarvan je denkt tijdens dit gebeuren heb ik teveel gezegd?
TOELICHTING: Ik heb inderdaad geen blad voor de mond maar weet heel goed wat ik wel en niet kan zeggen. Er is geen geen discussie of ruzie op het werk geweest maar het betreft een regorganisatie, een aantal mensen zullen hun baan verliezen. Ik heb nog geen vast contract, vandaar mijn angst.

*Zwaarden 5 op de plaats van het 1e huis. Het zegt mij dat je bang bent om iets of iemand te verliezen en daarom vervolgens maar wild om je heen gaat slaan. Dit komt voort uit het diepgewortelde gevoel van; voordat een ander dit doet, doe ik het zelf maar want dan kunnen ze mij niets meer doen. Zwaarden 5 zegt mij dat je in het (verre) verleden een keer op een hele zwakke plek geraakt bent.
TOELICHTNG: Ik ga er vanuit dat je hier doelt op het liefdesvlak. Ik ben in vorige relaties diep gekwetst geweest. Ik ben idd bang om mijn huidige relatie kwijt te raken alhoewel ik ook niet weet of deze relatie ook goed voor me is. Ik ben bang dat ik genoegen neem met, dat ik een aantal dingen voor lief neem omdat ik weet dat ik het nu beter heb dan voorheen.

*Zwaarden 9 geeft voor mij jouw ongewenste verliezen aan waardoor je nu weinig zelfvertrouwen hebt als je weer eens wat kwijtraakt. Je wordt dan verschrikkelijk wanhopig en dit kan ook de oorzaak van je felle reacties zijn en/of je controledrang. Zwaarden 9 op de 9e plaats geeft voor mij ook aan dat je je diep vanbinnen vaak eenzaam voelt, ondanks de mensen die je om je heen hebt staan. Het ontbreken van het staven knaapje is hier wederom de reden van. Het meest vervelende voor jou is dat je, denk ik, jezelf met al je goede talenten en eigenschappen zwaar onderschat. Probeer om eens goed naar al je positieve dingen te kijken en wedden dat je dan ziet dat je heel wat aan mogelijkheden in huis hebt?!
TOELICHTING: Ik probeer geen onrust te zaaien, zolang ik meega... gaat het goed. Ik weet niet hoe ik dit uit moet leggen... ik ga confrontaties iig uit de weg. Controle drang heb ik voornamelijk op het werk, alles moet netjes en geordend zijn en nog veel belangrijker.....het moet op mijn manier...;0) Prive heb ik dit veel minder.

*Kreeg je een vibe vanwege het feit dat je verliefd was/bent (Kelken 7)? Volgens mij zag je je al met je geliefde opnieuw beginnen maar heeft zij/hij vanwege het gezin dit niet doorgezet. Volgens mij is dit een liefde die momenteel een hele belangrijke rol in je leven speelt of vergis ik mij daar in? Sta je nu voor de keus tussen je huidige partner en je nieuwe liefde? Waar twijfel je aan dan?
TOELICHTING: Ik kreeg een vibe omdat het goed ging op het werk en met de relatie was ik al gelukkig. Het liep allemaal lekker.... in die zxin bedoel ik een goede vibe. Opnieuw beginnen met mij geliefde of gezin heeft geen betrekking op mij. We zijn beide niet eerder getrouwd gewees en hebben ook geen van beide kinderen.
Mijn huidige liefde is erg belangrijk voor me omdat hij de eerste man in mijn leven is waarbij ik oprecht kan zeggen, ik voel dat hij van me houdt. Ik voel dit namelijk echt! Ik twijfel aan iets anders... een gemis.

*Gerechtigheid in combinatie me Kelken 5 en Zwaarden 3 geeft aan dat het raadzaam is om je heel goed op een beslissing in de liefde moet bezinnen, daar je anders flink teleurgesteld zult worden. Als je een een weloverwogen beslissing hierin neemt dan zal alles op zijn spreekwoordelijke pootjes terecht komen. Dat is het antwoord wat ik nu binnen krijg.
Ik heb het gevoel dat je vaak ruzie met je partner hebt, dat je je niet begrepen voelt. De huidige moeilijkheden die jij in je relatie ervaart, komen die voort uit de kwaliteit van je relatie of ligt dit in het deel van het onverwerkte verleden van jou?
TOELICHTING: Ik weet niet welke beslissing ik nemen moet! Welke beslissing is de juiste? Ik heb nooit ruzie met mij partner, af en toe zijn we het niet eens maar that's it. Dit komt voornamelijk omdat ik geen persoon ben die graag ruzie maakt, ik ga ze juist uit de weg, ik sus de boel of schik.

Hoop dat je hier iets meer aan hebt.

Dank!











Leeuwin

*LTK arbeidsrechtelijk sta je wel sterker in je schoenen omdat je een vast contract hebt maar dat betekent nog niet dat het gevaar helemaal geweken is. Want ze kunnen ook redenen gaan zoeken om je te ontslaan als ze dat willen. Er is namelijk altijd en bij iedereen wel een stok om de hond te slaan. Wees dus toch een beetje alert als er mensen weg moeten.

Zwaarden 5: dit kan op het liefdesvlak slaan maar ook op verliezen in zijn algemeenheid. Bij welke dingen krijg je dan het vage gevoel dat je dat misschien voor lief neemt?

Zwaarden 9: je probeert geen onrust te zaaien zeg je. Zijn er dingen die je liever anders wilt hebben? Het moet op jouw manier en altijd netjes en geordend. Op je werk dan ;) Kan het zijn dat collega's hierin fel vinden? Ervaren hun dit als een hinder in de omgang met jou? Je probeert geen onrust te zaaien maar is het misschien dan beter om gewoon te zeggen wat je liever anders wilt hebben? Ik vraag het maar want ik ken je situatie omtrent je werk niet.

Kelken 7: een gemis?

Gerechtigheid, Kelken 5 en Zwaarden 3: misschien is het de keus voor je gemis of voor je huidige partner?
Als je niet graag ruzie maakt, is dit dan misschien een innerlijk conflict, wel of niet veroorzaakt door dat gemis?
Je sust de boel of je schikt. Waarom dingen niet gewoon bespreekbaar maken zonder dat er ruzie van komt? Mijn ervaring is dat je ver in een relatie komt als je op een normale manier dingen met elkaar bespreekt als je wat dwars zit.
Onder normaal versta ik: bij het onderwerp blijven waar het om gaat. Begin niet over en weer met elkaar dingen verwijten maar vertel je partner onomwonden waar het om gaat en ook wat dit gedrag bij jou oproept. Kies hiervoor een rustig moment uit.

Wacht jij niet te lang met dingen kenbaar maken?

Ik hoop dat ik je nu iets meer geholpen heb. Liefs van Leeuwin


LTK

Lieve Leeuwin,

Dank voor je reactie. Het is lastig om een goed beeld te schetsen als ik beperkte informatie geef...;0)
Wat werk betreft, ik laat het op me af komen. Ik heb (nog) GEEN vast contract... ik ben nog geen jaar in dienst van dit bedrijf vandaar dat ik rekening houd met een eventueel ontslag. Ik zal niet op mijn prestatie de laan uit worden gestuurd want ik zet me echt voor de volle 100% in en volgens mij is de directie zeer tevreden, maar goed, ik kan het mis hebben natuurlijk!

Ik confrontaties met mijn partner uit de weg omdat ik niet wil dat hij de relatie beeindigd, ik denk dat ik dit mee genomen heb uit mijn vorige relatie.
Daarbij is hij erg gesloten en kan ik niet met hem over bepaalde zaken praten, zaken die voor hem gevoelig liggen. Geloof me, ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar zijn kaken blijven stevig op elkaar.
Vandaar dat ik me bij de situatie neerleg en de sitautie zoals hij is probeer te accepteren.

Lieve Leeuwin, nogmaals dank!

Leeuwin

Hoi Lisa,

Gewoon je best blijven doen, dan zullen ze je er niet gauw uitzetten.

Het is dus een combinatie van beiden: je gaat confrontaties uit de weg vanwege je vorige relatie en hij is ook nog eens erg gesloten. Lijkt mij niet makkelijk. Ik geloof je meteen als je zegt dat je het meermalen hebt geprobeerd te praten. Rottig voor je dat dit niet lukt.
Ik voel een bepaalde vorm van gebetenheid hierover. Is mijn gevoel juist? Ik heb het idee dat je de situatie eerst nog eens een hele tijd gaat accepteren maar dan ineens de bom bij jou barst. En dan komt alles er met kracht en grote bogen uit en zeg je misschien wel veel te veel. Het zou zonde zijn als je relatie hierdoor ten einde raakt. Dan gebeurt er dus net datgene wat je niet wilt: je relatie gaat dan uit.

Ik begrijp nu zo ongeveer waarin jij steun wilt hebben. Je wilt graag dat jullie veel beter met elkaar kunnen praten. Hopelijk vinden jullie een manier  om beter met elkaar te communiceren.

Jij sterkte met alles.

Liefs van Leeuwin