Wat moet ik nu legging...

Gestart door Luna, oktober 03, 2010, 19:02:07 PM

Leeuwin

Hoi Loes :)

De Dood staat zeker voor een nieuw begin, vaak nadat daar hard voor gewerkt is of na een slepende periode waar maar geen einde aan leek te komen. De Dood  betekent een natuurlijk einde van iets, in tegenstelling tot Zwaarden 9. Daarom vind ik Zwaarden 9 een veel zwaardere kaart dan De Dood. De Dood lijkt in aanvang negatief. Aanvankelijk ervaren we de verandering als vervelend maar later blijkt dan dat hetgeen er moest gebeuren goed is geweest.

Ik leg live nogal eens kaarten voor mensen en als het om het juridische vlak gaat dan trekt de persoon in kwestie nogal eens Gerechtigheid. Gerechtigheid staat o.a voor officiele instanties. Ik ben inderdaad niet duidelijk geweest in mijn uitleg waarvoor mijn excuses. Ik bedoelde dus dat je na iemands overlijden geld en/of spullen zult erven waar de familie/anderen het niet mee eens zijn. Het kan zijn dat ze je dwingen om afstand van die erfenis te doen. Als jij aangeeft dit niet te willen dan kan het zijn dat ze via een advocaat proberen om jou hiertoe te dwingen.
Dus geen jaloezie van mensen waar je nu goed mee omgaat maar van mensen die je waarschijnlijk nog nooit hebt gezien. Het hoeft lang niet altijd aan jou te liggen als mensen jaloers zijn hoor! Zwaarden Koning geeft dit nogal eens aan, is mijn ervaring als ik live kaarten voor iemand leg. Vooral omdat hier ook nog de kaart Gerechtigheid bij ligt.

Weet dat mensen soms op de gekste dingen jaloers kunnen zijn. Ik heb zelf weleens jaloezie van anderen ervaren, tenminste, dat dacht ik. Ik vraag me tot op heden af waarop en/of waarom. Maar ja, ik verdiep me daar nu niet meer in want ik zal daar nooit achter komen.

Liefs van Leeuwin