Alvast een nieuwjaarslegging

Gestart door Leeuwin, december 26, 2009, 02:04:11 AM

Leeuwin

Hoe vergaat het mij op het vlak van intermenselijke relaties? Ik vind het spannend want er zijn al aardig wat veranderingen bij mij aan de gang.

1. Hoofdaspect: Het Oordeel
2. Verleden: Zwaarden 10
3. Toekomst: Pentakels 5
4. Basis: Staven 8
5. Bekroning/kans: Zwaarden 6

Ben benieuwd naar jullie bevindingen.

star in the night air

Ik zal eens een poging wagen. Intermenselijke relaties, uhm is dat geen pleonasme? ;)

Ik zie ten eerste als basis dat er veel veranderingen gaande zijn, in sneltreinvaart en dat geef je zelf ook aan. Vandaar dat spannende, en dat is het ook, want alle dingen, de contacten, het is geen toeval. Vanuit je verleden heb je mogelijk best heftig gereageerd op anderen. Of je ervaart het als dusdanig. Dat wat je doet voor een ander, krijg je ook terug. Die verandering daarin is gaande en van goede dingen, of positief denken, komt ook datgene. Dus probeer van die Zwaarden 10 nog wat meer los te komen, want ik heb bij munten 5 toch een beetje het idee dat je niet alles aangrijpt en soms omdat je het zo gewend bent nog in de slachtofferrol stapt. Er zit nog wat zorgen en angst in om daar uit te stappen, maar staven 8 zet daar echt wel vaart achter. De kans of bekroning is dat je wel in balans raakt, en ook de rust krijgt om je voor te bereiden op je verdere reis en dus ook verder te komen op het vlak van intermenselijke relaties. Ik hoop dat je je hier een beetje in herkent, anders zit ik helemaal op het verkeerde padje.

Liefs,
Star

Leeuwin

Hoi Star,

Ik moet inderdaad nog wel wat sterker worden! Dat heb je goed gezien. Maar ik zet in steeds groter vertrouwen mijn reis voort. Een oud Chinees gezegde luidt: als je iets snel voor elkaar wilt krijgen handel dan langzaam. Ik heb het gevoel dat dit voor mij ook telt. Ik ben wel benieuwd waar die reis vanaf Zwaarden 6 naartoe gaat.
Ik denk dat sommigen nog niet aan de nieuwe persoon die ik geworden ben gewend zijn, zie hiervoor de laatste pm die ik heb gestuurd. Die nieuwe persoonlijkheid heeft best heftig gereageerd en soms nog. Ik heb inderdaad nog steeds een beetje het gevoel dat ik moet uitbreken. Nou, dat gaat met Staven 8 inderdaad gebeuren. Ik heb het gevoel dat er in 2010 veel gaat veranderen voor mij.

Groetjes van Leeuwin