Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Hoi Marianne en Suzy,

Bedankt voor jullie duiding. Ik heb er bewust voor gekozen de kaartjes wat langer te laten werken, is misschien wel eens goed. Heleen schreef dat pas ook nog. Het voelde gisteren ook niet goed om tarotkaartjes te trekken, de Lenormand voelde wel goed :).

Groetjes, Vicky

heijdenv

Voor vanavond en morgen verschenen de volgende kaartjes:

Staven acht, bekers drie en de zon, voor mijn gevoel prachtige kaarten! Natuurlijk geef ik er een positieve boodschap aan. Er hangt een gebeurtenis in de lucht die reden geeft tot feestvieren en waardoor voor mij het zonnetje weer gaat schijnen :).

Fijne avond allemaal.

Groetjes, Vicky

Sweetie

Hoi Vicky
Staven acht, bekers drie en de zon

ja er hangt iets in de lucht , er komt heel wat in beweging en je bent klaar om eigenlijk je dankbaarheid te uiten en je beentjes even in de lucht te werpen ,door de zon heb je een zeer sterk goed gevoel kracht

Suus

dameblanche

mooie veranderingen op komst vicky....

heijdenv

Hoi Suzy en Marianne,

Ik ben heel benieuwd!
Bedankt :).

Vicky

heijdenv

Zwaarden drie, pentakels vier en schildknaap van pentakels.
Toch nog door verdriet heen gaan en meer dingen loslaten voordat groei mogelijk is.
Fijne avond allemaal.

Gr. Vicky

dameblanche

oud verdriet , los gaan laten ,houdt het niet vast, het brengt je niks,  je hart geraakt verbitterd, er is weinig plaats voor liefde, ik bedoel niet de leifde van een ander, nee de liefde voor jezelf.

Sweetie

Hoi Vicky
De pijn voel je maar laat het los meid
Suus

Vlinder

Loslaten kan moeilijk en pijnlijk zijn omdat het oude zeer weer boven komt, je mag het laten gaan,
pfff, lucht op Vicky

heijdenv

Dank je Vlinder.

Gisteravond was een film uit de Twilight reeks op tv. Ik heb er zo bij moeten huilen, ik had zo'n medelijden met Bella. Ik hoefde er niets voor te doen want de tranen kwamen vanzelf...Het luchtte wel op :)

heijdenv

Voor vandaag het rad van fortuin, staven koningin en staven twee. Meegaan op de stroom van het leven, me niet verzetten, dat levert een overwinning op (al voelt hij niet zo heel goed als staven drie natuurlijk).

Groetjes,
Vicky

dameblanche

het rad geeft een positieve draai aan het geheel willen geven, de zaak positief proberen te zien, je hebt al eens de neiging de zaken net omgedraaid de willen zien, de koninigin toont de wilskracht, ook de het element vuur ten uitvoer willen en ook kunnen brengen!

Vlinder

Hee Vicky, mooi lekker even huilen bij een film.... en lekker opgelucht.
jouw kaartjes, die staven, het lijkt wel og je iets in beweging wil zetten je wilt iets een beetje vurig te lijf gaan, figuurlijk dan he  :D

het rad in beweging brengen dus, maar forceren lijkt me niets hoor.

:-*

heijdenv

Hoi Marianne en Vlindertje,

Tja, de koningin van staven kan door al het vuur toch nog wel eens impulsief (te vurig ;D) zijn...ik heb dus gisteren geprobeerd zelf een draai aan het rad te geven in positieve richting maar dat pakte iets anders uit dan gedacht. Ik kan alleen nog niet inschatten wat de gevolgen gaan zijn :-\. Dus afwachten dus :).

Bedankt voor jullie duiding :).

Fijne avond!

heijdenv

Vandaag de schildknaap van zwaarden, de zon en bekers zes. Fijn dat de zon er tussen staat, geeft me het gevoel dat ik toch positief bezig ben mijn gedachten te ordenen en het verleden met haar herinneringen een plaatsje te geven. Al is de schildknaap nog lerende, dus het zal nog wel even tijd nodig hebben.

Fijne avond allemaal :)!

Gr. Vicky